zeer goed

zeer goed

Snelle en goed verzorgde bestelling .

TOP , zeer snelle levering.

Zeer vlotte levering,geen negatieve opmerkingen.

Bestelling vlot afgewerkt.

Snelle levering, degelijk verpakt

Net als eerdere bestellingen bij VenderParts is ook deze snel en degelijk verzonden. Blij met dit bedrijf!

Plastic is geen aluminium

Ik bestelde een alu oprijgootje van Uebler, hetzelfde merk als mijn fietsdrager. Ik ontving prompt een oprijgootje, maar dat was van plastic. Blijkt na een klacht dat de alu goot uit de handel is wegens te zwak. Maar ze stond wel zonder uitleg te koop op de site. Mij zonder boe of ba iets anders opsturen vind ik niet zo fijn. En dat plastic sterker is dan alu, lijkt mij een flauwe uitleg.

Snel geleverd en keurig verzonden.

Goed en snel verzonden en ziet er prima uit en ben er blij mee

Op het foute adres geleverd. Het product is meer dan ok8

Het product dat ik besteld heb is ok ,maar het is (weeral ) op het foute adres geleverd nl Kerkveld 2b en wij wonen op Kerkpad 2b. Jammer maar dit gebeurd helaas iets te veel

Duidelijk

Volgens afspraak

Super geholpen

Mijn Azura fietsendrager bleek plotseling behoorlijke speling op de kogel te hebben. Volgens mijn garage was er een bout gebroken maar men kon het provisorisch oplossen. Wel kreeg ik te horen dat ik naar een andere fietsendrager om zou moeten kijken als ook de andere bout zou breken. Na enig zoeken op Internet kwam ik bij VenderParts terecht. Die bleken niet bekend met het probleem maar stelden voor dat ik het probleem even op de e-mail zou zetten; wellicht konden ze een oplossing bieden. Die kwam per kerende post. Met het indraaien van nieuwe bij hen te bestellen drukbouten zou het probleem verholpen moeten kunnen worden. De bouten werden nog netjes voor mijn vakantie (er was een levertijd maar dat zou goed komen, verzekerde men mij) geleverd. Het indraaien en afstellen bleek een fluitje van een cent en de fietsendrager zit weer als gegoten. Super service. Als ik onverhoopt toch nog een nieuwe fietsendrager nodig heb, weet ik waar ik moet zijn.

Gemakkelijk in gebruik

Montage is erg plezierig en de fietsen er snel op en goed stevig. Alleen mis ik een ingebouwde waterpasje om de drager goed recht te zetten als zekerheidje.

Vlotte opvolging

Besteld en snel verstuurd alleen post nl laat wel wat te wensen over.

Goede service en snelle oplossing

Had een gebroken steuntje en dat werd in 3dagen opgelost

duidelijk en snel

Mijn vraag na het bestelde product te hebben ontvangen werd snel, duidelijk en vriendelijk beantwoord.

Product is beschadigd

Product heeft schade en roest metaal is duidelijk te zien. Bedrijf reageert echter snel om een oplossing te bieden. Verder onhandige montage handleiding en meerdere montagematerialen die overblijven en niet duidelijk is of en waar deze gemonteerd moeten worden. Staat niet duidelijk omschreven.

Prima.

Door mij verkochte fietsendrager voldoet volledig aan mijn wensen, keurig op de beloofde tijd bezorgd en een prima prijs kwaliteit verhouding. Kortom zet tevreden.

Geen twijfel als je hier iets gaat bestellen. Afgehandeld en bezorgd zoals het moet zijn. Ga zo door..

Alles volgens afspraak

Goed van prijs en op tijd geleverd

prima geregeld

Prima service en goed product.

Goed en vakkundig geholpen

Ik kwam er met de bestelling niet uit heb twee keer gebeld en ik ben twee keer heel vriendelijk en vakkundig geholpen

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Een Pro User Fietsdrager besteld met oprijgoot, deze werd vlot geleverd.

Snel en compleet geleverd

Keurige fiets drager. Voldoet aan de verwachting die ik er van had.

Snel en correct afgehandeld

Dorpsstraat 2

7025 AD Halle

088 - 208 0308

Over VenderParts

VenderParts is een onlinewinkel en onderdeel van Auto Service Venderbosch te Halle (Doetinchem). VenderParts is gespecialiseerd in de verkoop van Car Audio, Multimedia, Navigatie, Dakkoffers, Dakdragers en Fietsendragers.