Goede prijs en snelle levering.

Aanrader

Goede webshop met een goed assortiment. Je aankoop is goed verpakt. Hier kun je veilig en tegen een goede prijs de mooiste visspullen kopen. Aanrader!

Snelle levering en duidelijk.

Niks te klagen. Bestel er volgende keer gewoon weer.

Mijn bestelling was er super snel

Snelle verwerking en levering met goede service.

Goed assortiment, duidelijke communicatie en een mooi cadeau bij de bestelling meegeleverd.

Top online shop

Perfect op tijd met de bestelling. Een alternatief gezocht met een artikel dat niet meer binnen was. Direct een e- mail terug gestuurd voor een oplossing.

Heel goed, ook met het shoptegoed en de snelle levering

Goeie site duidelijk en snel geleverd

Top service Goede site Snel geleverd

Prima webshop

Snelle en correcte levering

Snelle levering van de gevraagde producten

Goede service mooie hengel met wat stads erbij

Mooie site goede uitleg

Mooi assortiment

Voor de eerste keer geweest, mooi assortiment en vriendelijke mensen.

Super snelle levering

Na de YouTube film gezien te hebben over de black beetle deze meteen besteld via de link. Super snelle levering en een top aasje blij mee

Snelle levering volledig waargemaakt.

Zeer tevreden en snel geleverd

Duidelijke overzichtelijke website. Makkelijk te navigeren door de paginas naar waar je opzoek bent. Ruim assortiment met alle bekende merken. Snel geleverd.

Ik was op zoek naar een bepaalde plug en kwam op jullie website. Zeer overzichtelijk. En een supersnelle levering.

Dit is de 1e keer bestellen bij 'De roofvisser.com'. In de avond besteld volgende middag in huis. Ik heb wel goed gelet op voorradigheid van de producten. Zeer tevreden en snelle levering. Dank

Goede service en levering

Had 1 delige hengel besteld en kwam perfect aan

Krijgt wat je verwacht

Krijgt wat je verwacht

Super snelle levering.

Mooie producten voor goede prijzen, en vooral super snel geleverd.

Snel geleverd voor een goeie prijs

Klant vriendelijkheid en oplossingsgericht

De door ons bestelde hengel bleek niet voorradig en een lange levertijd te hebben, waarover we direct zijn geïnformeerd. Mark van deRoofvisser heeft de zelfde dag nog een vervangende suggestie gedaan die we naar volle tevredenheid hebben ontvangen. Dank Mark!

Goede prijs snelle levering uitgebreid gamma

Uitgebreid gamma goede prijs snelle levering

Industrieweg 38

8061 RB Hasselt

Over Deroofvisser.com

Deroofvisser.com is dé online shop voor elke roofvisser in Nederland en België. Tevens de online shop van onze fysieke winkel Black River Fishing & Boats in Hasselt, Overijssel (NL).