uitgevoerd zoals verwacht

uitgevoerd zoals verwacht en communicatie waar nodig.

Kwalitatief goed

Levertijd wat lang, maar je krijgt dan wel waar voor je geld. Top

• Communicatie

Makkelijk te bestellen. Moest wel 1x bellen hoe lang het duurde voor het het kwam dat is voor op maat niet duidelijk, maar vriendelijk aan de telefoon en uitleg. Ben er super blij mee.

Meine Erwartungen übertroffen

Ich hatte 4 Stoffproben bestellt, da ich passende Rückenkissen für meine Stühle brauche. Das Material und die Farben passen alle, und der Versand war sehr schnell. Da werde ich mit Sicherheit dann auch die Kissen bestellen.

• Kommunikation

Sitzkissen passen und sind bequem.

Lieferung erfolgte zum zugesagten Zeitpunkt; Qualität und Sitzkomfort passen bestens.

• Kommunikation k.A.

Geweldige kussens,!

Was beetje huiverig om online kussens voor op mijn eetkamerstoelen te bestellen. Maar ze overtreffen al mijn verwachtingen. Passen perfect en zien er geweldig uit. Kan onlinemaatkussens.nl aan iedereen aanbevelen . ook keurig op tijd geleverd.

• Communicatie

Makkelijk te bestellen zeer goede kwaliteit perfect gewoon

Erg mooi geworden zeker aan te raden

Komplett zufrieden.

Sehr gute Verarbeitung und Qualität. 100% weiter zu empfehlen.

Mooi kussen op maat

Hoewel aan de prijs, is het product gemakkelijk besteld. De kwaliteit is prima. Wel duurde het lang voordat het kussen geleverd werd, zonder dat dit actief werd gecommuniceerd.

Correct

Goede kwaliteit. Ook positief is de mogelijkheid om verschillende staaltjes aan te vragen

• Communicatie

Es ist ein tolles Kissen, wie beschrieben

Da es sich um eine individuelle Maßanfertigung handelt, hat es eine Weile gedauert, bis das Kissen gut verpackt ankam. Das Warten hat sich gelohnt, die Materialien sind von guter Qualität und sehen wertig aus.

• Kommunikation

Super Service. Gerne wieder.

Das bestellte große Sitzkissen hat zwar lange auf sich warten lassen, aber das war es wert. Erstklassische Qualität zum guten Preis. Freundlicher Service. Was will man mehr.

Magnifiques coussins❤️

Commande reçu dans le délai prévu et raisonnable Très satisfait Y’a plus qu’à voir à l’usage

• qualité
  • livraison
  • la communication

Lange Wartezeit, gutes Produkt

Ich bin mit den Kissen sehr zufrieden. Der Stoff entspricht genau meinen Vorstellungen, die Qualität ist sehr gut und die Kissen sind genau in den bestellten Maßen gekommen. Dafür hat sich das Warten gelohnt.

Super, Muster waren schnell hier Danke

Alles top

Kies de juiste vulling

Hier is een voorstel voor je review: --- ⭐️⭐️⭐️ Het bestelproces was erg makkelijk en er is veel keuze met concurrerende prijzen. De opgegeven maatvoering werd precies gevolgd, wat ik zeer waardeer. Helaas ben ik niet tevreden met de kussens zelf. Ondanks dat ik overal voor de duurste vulling heb gekozen, zijn de kussens zeer hard en verre van comfortabel. Ik had veel meer verwacht voor het bedrag dat ik heb betaald. Daarnaast was de verzending ondermaats; de kussens waren dubbelgevouwen en in een zak gepropt, wat zeker niet de zorg en kwaliteit uitstraalt die ik had gehoopt. De levertijd was ruim een maand (volgens verwachting), maar ik had het ook gewaardeerd als ik tussendoor een statusupdate of verwachting had ontvangen. Al met al laat dit een slechte indruk op mij achter

• Communicatie

Product voldoet aan mijn verwachtingen

Product voldoet aan mijn verwachtingen Over de levertijd zou beter gecommuniceerd kunnen worden.

• Communicatie

Ruim een maand moeten wachten op het bestelde kussen

Ik had gekozen voor onlinemaatkussens vanwege "de snelle levertijden" zoals dat op de homepage 3 x wordt aangegeven. Helaas heeft het meer dan een maand geduurd voordat het werd bezorgd. Had ik geweten dat het zo lang zou duren dan had ik het kussen niet besteld. Het excuus was dat het een drukke vakantieperiode was. Dat is prima maar geef dat dan aan op de website. Door de serviceafdeling werd bij navraag gezegd dat het 20 werkdagen zou duren. Iets wat dus helemaal niet op de website wordt aangegeven. 20 werkdagen is, met de weekends erbij, een maand levertjd. En daar kwamen nog een paar dagen bij. Een positieve noot: het kussen is mooi en prima afgewerkt. Maar dat mag dan ook wel voor de prijs en levertjd.

Perfect, mooi afgewerkt

voor het eerst kussens besteld voor ons zelfgemaakte Oostenrijks type houten tuinbank. Prettige duidelijke website, ook handig dat je eventueel staaltjes stof kunt bestellen (heb ik niet gedaan) Mooi afgewerkt en past perfect!

Sehr lange Lieferzeit

Die Lieferzeit ist sehr lange. Sonst zufrieden.

Super!!!

Die Kissen sind toll geworden und entsprechen meiner Vorstellung. Ich hoffe, dass ich lange Freude damit haben werde. Qualitativ machen sie einen guten Eindruck, sind stabil und sitzen sich nicht durch. Musste allerdings gute 4 Wochen drauf warten, daher 1/2 Stern weniger. Reaktion auf Rückfrage kann prompt und freundlich. Klare Empfehlung, gute Firma!

Lange Lieferzeit, aber gute Qualität

Lieferzeit war viel länger, als angegeben. Diese gleich länger ansetzen, dann kann man sich als Kunde darauf einstellen und freut sich, wenn die Bestellung vielleicht doch früher kommt. Denn Qualität und Verarbeitung sind sehr gut. Auch die Farbe war so, wie erwartet. Bei der Lieferung wäre ein Karton sinnvoll, da die Plastikfolie doch sehr anfällig für Risse und dergleichen ist und dann die Ware beschädigt wird. Das längste meiner Sitzkissen war einfach umgeknickt, damit es in die Tüte passte. Das fand ich jetzt auch nicht so toll, da es doch sehr lange gedauert hat, bis dieser Knick einigermaßen wieder 'rausgesessen' war. Aber man sieht es leider immer noch. Ansonsten bin ich aber sehr zufrieden und würde auch wieder bestellen.

Prachtig

Mooie kussens. Levering duurde langer dan verwacht, maar het is het waard.

• Communicatie

Perfect product and amazing price

I have bought a lot from them and always happy with the quality and service. Would 100% recommend.

Sehr gut 4

Sehr gut