Waardeloze levertijd en service

Kussen na 6 weken ontvangen. Tussentijds contact gehad en daar werd heel kort en slecht empathisch gereageerd. Klantenservice is niet meer van deze tijd.

Mooie kussens, mooie kwaliteit, wel lange levertijd.

Het ziet er mooi uit en de kwaliteit ziet er ook goed uit. Alleen wel een lange levertijd, dat viel mij tegen en daarom geen maximale beoordeling.

Prima kwaliteit, mooi op maat en goede service.

Ondanks wat vertraging ivm de Coronatijd, toch netjes op de hoogte gehouden van de levering. Het kussen voldoet prima aan de verwachtingen . We gaan hier zeker nog eens een bestelling doen!

Prima kussens passen goed

De kussens passen goed en zitten prima

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit kussens, alleen slechte communicatie wat betreft levertijd. Klant wordt niet op de hoogte gehouden. Mail wordt niet op gereageerd. En geen mail dat hij geleverd wordt. Dat is echt voor verbetering vatbaar. Aanbeveling? Ja dat wel maar je moet wel geduld hebben.

Kleur stalen opgevraagd

Ik was opzoek naar nieuwe hoezen voor mijn kussens en kwam op onlinemaatkussens.nl terecht. Volgens mij kan je hier voor bijna alle vormen wel terecht. Eerst besloten om wat kleurstalen te bestellen om te kijken hoe ze dan daadwerkelijk eruit zien, dat ging super makkelijk en was ook met 2 dagen binnen. Nou keuze gemaakt en onlangs besteld, dus nu afwachten tot mijn hoezen worden geleverd..

Mooie kussens, het wachten waard.

Begin mei heb ik twee zitkussens voor een buitenbank besteld. Op de website zag ik al dat de levertijd iets van 4 weken was. Later zag ik op de website dat het langer zou duren. De communicatie hierover zou pro-actiever mogen zijn. Mails over mijn bestelling werden wel prima beantwoord, trouwens. En nu hebben we de kussens en zijn er erg tevreden over. Mooie kwaliteit, goede stof, netjes afgewerkt en ze zitten/liggen heerlijk! Blij mee!

Het duurde lang voor we de bestelde kussens binnen hadden , maar het was het wachten waard .

Het heeft 6 weken geduurd voor dat we de bestelde kussens binnen hadden , maar ze waren perfect op maat en een mooie stof.

Goed product, maar slechte planning

Begin mei 2 kussens voor een tuinbank op maar besteld, en uiteindelijk pas na ca 6 weken geleverd. Ik kan me voorstellen dat het nu erg druk is, maar het moet toch mogelijk zijn een iets betere planning af te geven na de bestelling. En daar op de website eerlijker over te zijn.

Mooie kussens met een prima pasvorm tegen een goede prijs

Goede communicatie alleen de leverings termijn is op het moment wel lang

alles perfekt gelaufen

problemlose Bestellung, netter Kontakt, Ware wie erwartet, gerne wieder

Topservice

3 jaar geleden naar volle tevredenheid kussens besteld en nu was er een reparatie nodig. Deze is kosteloos uitgevoerd, topservice!

Ondanks wat tegenslag toch goed geholpen

In eerste instantie waren wij erg teleurgesteld in de vooral lange wachttijd. Na een goed gesprek met de klantenservice bleek dat de vraag in korte tijd enorm hoog werd. Na uitleg is de lucht helemaal geklaard.

Kussen perfect

Over de kussens ben ik erg tevreden zien er netjes uit. Als ik dan wat feedback mag geven zou ik met extreme drukte adviseren je klanten zelf te berichten i.v.p. dat dit vanuit de klant moet komen ( of pas een bericht een maand na dato van de bestelling)

Mooie kussen, levering langer dan aangegeven

Prima kussens! Duurde wel lang, na 7 weken wachten werden de kussens dan eindelijk toch geleverd. Ze zagen er precies zo uit zoals we in gedachten had. De service was prima Op mails werd correct en per ommegaande geantwoord.

Kwaliteit prijs verhouding is uitstekend.alles prima

Goede communicatie op berichten wordt snel gereageerd.goode ervaring.prima kwaliteit.

Goed gemaakte, degelijke kussens

Levering duurde langer vanwege de Corona crisis. De rugkussens zaten zo vol met vlokken dat ze te hard waren. Gelukkig zitten er ook in de binnenkussens ritsen en na 3 zakken vol vlokken uit de (5) rugkussens te hebben gehaald, zitten ze heerlijk. Worden de kussens te zacht, dan hebben we dus een voorraadje vlokken om ze bij te vullen.

Prima kwaliteit

Ons geduld werd wel op de proef gesteld maar na 7 weken wachten werden de kussens dan eindelijk toch geleverd. Ze zagen er precies zo uit zoals ik ik gedachten had. De service was prima Op mijn ongeduldige mails werd altijd correct en binnen 24 uur geantwoord.

Service en communicatie teleurstellend

Ik heb mijn kussens besteld na telefonisch contact en bepaalde afspraken te hebben gemaakt, na een paar weken hoor ik niets, maar ontvang ik ook geen mail, niets. Toen ik zelf contact opnam, werd mij gewoon medegedeeld, dat de de leveringstijden allemaal verandert waren en dat het dus zeker nog een paar weken ging duren. Lastig allemaal, veel te veel werk aangenomen en dan loopt de planning verkeerd. Uiteindelijk moet ik weer zelf reageren op een random mail, die eindelijk komt. Geen woord verder en prompt kunnen de kussens verstuurd worden. Corona of geen Corona. Zaken en tijden zijn anders en ik kan in heel veel mee gaan, maar dat iets zo arrogant eigenlijk op de lange baan wordt geschoven, niet. Als je het werk niet aankan, dan neem je het niet meer aan. Dit kost je klanten, maar blijkbaar kan dit veroorloofd worden.

Goede communicatie, kussens passen perfect, mooie kwaliteit, super tevreden!

Die Qualität ist sehr gut

Wie schon gesagt die Qualität und die Verarbeitung ist sehr gut. Aber, ich verstehe das eine kleine Firma nicht so schnell produzieren kann, macht auch nichts. Aber Anfragen werden nicht oder stereotyp beantwortet und telefonisch ist nie jemand zu erreichen. Auch wenn die Lieferfrist lange ist muss es möglich sein ungefähr anzugeben wann geliefert werden kann.

mooi resultaat

eerst een paar proef lapjes aangevraagd die kreeg ik binnen 2 dagen binnen heel fijn. Mail gestuurd hoelang de exacte levertijd deze zou 3 a 4 dagen langer zijn dan de 12 dagen maar nog ok dezelfde dag eeb een bestelling geplaatst en helaas duurde de levertijd toch nog meer dan 4 weken dat was heel jammer. en daarom ook maar 4 sterren. Levering was netjes en de kussens zijn prima. prijs kwaliteit is goed in orde.

verwachtingsmanagement

Laat ik beginnen met dat ik heel tevreden en blij ben met de geleverde kussens. Waar ik minder tevreden over ben is het verwachtingsmanagement aan jullie kant. Ik begrijp dat jullie de vraag (tijdelijk) niet aankunnen waardoor levertijd groter werd. Op zich helemaal prima. Maar ik had daar graag beter over geinformeerd willen worden. Bij bestelling was levertijd 10 dagen. Na 10 dagen heb ik gebeld en werd het 15 dagen, na 15 dagen heb ik gebeld en werd het 20 + dagen. Toen kreeg ik een algemene mail en later een mail dat deze misschien niet van toepassing was (heel verwarrend). Ik heb dus steeds het initiatief genomen. Graag had ik veel beter op de hoogte gehouden willen worden mbt deze levertijd. Dus mij tip aan jullie.. Doe iets met verwachtingsmanagement. Lukt iets niet, laat wat horen!

Het afleveren duurde door corona wel wat lang. En was niet helemaal duidelijk wanneer precies. Kwaliteit kussen is prachtig! Precies wat ik wilde!

Gewoo perfekt

Ondanks corona gewoon de normale kwaliteit en behulpzaam per mail en telefoon. Echt een aanrader deze shop

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG