Slechte communicatie

Het product ziet er als je het eenmaal in huis hebt goed en netjes uit. Alleen de de weg ernaar toe en de communicatie is slecht. Ik snap alles dat dingen langer duren ect. ect. maar communiceer dat aan je klanten. Mensen begrijpen dat dan echt wel, ben voor dat mensen zelf constant moeten na bellen hoe het zit. Ook de bezorging via T&C heeft wel een aandachtspunt nodig. Je wordt gevraagd of ze je mobile nummer mogen ontvangen om de bezorging door te geven. Nou dat gebeurd dus niet, je pakket wordt gewoon ergens in de buurt bezorgd zonder een bericht achter te laten waar!! Je moet vervolgens zelf na enkele dagen bellen waar je pakket blijft krijg je te horen of het de normaalste zaak van de wereld is dat het in de buurt is afgegeven.

Erg mooi !

We hebben 8 nieuwe kussens besteld voor 2 banken en 2 stoelen. We hebben gekozen voor grof geweven Terra. De foto's hiervan op de site zijn van heel dichtbij; in het echt wordt de stof/kleur meer egaal. De kussens zien er prachtig en degelijk uit. Met allemaal dezelfde kussens ziet het er (weer) als een mooi geheel uit. Echt een aanwinst voor onze tuin.

Mooie kussens

Zitkussens besteld voor ons zelfgemaakte thuisbankje. Het bestellen ging makkelijk en snel, de levertijd wat langer dan verwacht, maar de kussens zijn erg mooi en zitten erg lekker! Het is helemaal naar mijn zin!

Correcte service

Wij zijn zeer tevreden over de opvolging , communicatie en het geleverde product .

Tevreden!

Mooi kussen voor op onze zelfgemaakte eetbank. Precies op maat.

Mooie weerbestendige kussens

De kussens zijn mooi, passen goed en zijn weersbestendig! Bestellen ging makkelijk, ontvangen in deze tijd iets langer maar alsnog binnen 6 weken!

Prima product, gemakkelijk samen te stellen op de website

Wat onduidelijkheden over de levering door de corona periode, maar prima product mogen ontvangen.

Mooie kussens!!

Wij hebben nieuwe kussens besteld voor onze loungeset. Zeer goede kwaliteit en hele mooi!. Helaas door de Corona omstandigheden heeft de levering iets langer geduurd als verwacht.

Persoonlijk contact ondanks de drukte door corona

Mooi kussen met de exacte afmetingen. Ik zou hier zeker nog een keer gebruik van maken :) Foto is gestuurd naar ze!

Er is al genoeg gezegd over de vertraagde levertijd, zelf wil ik melden dat het onderlinge contact (zowel telefonisch als per mail) erg prettig is geweest, zowel in de voorbereiding als tijdens de wachtperiode. De kussens zien er prima uit; strak, mooi afgewerkt en stevig zoals gewenst. Ik verwacht er veel plezier van te zullen hebben, dank hiervoor.

Gemakkelijke op maat oplossing

Het is even zoeken hoe alles werkt, maar alles staat goed aangegeven op de site. Mijn eigen kussen kunnen ontwerpen en een paar weken later dikke tevreden over de resultaat.

Weinig contact over mijn bestelling

Het was een cadeau voor mijn ouders en hebben het een maand van te vore besteld maar het was niet optijd.. paar keer gebeld maar geen duidelijk antwoorden. Het gaat om 300 euro dat vind ik best een bedrag.. nooit geen mailtjes of berichtjes gehad over hoe of wat. Dat mag zeker beter! Voor de rest nette kussens

Prachtige kussens voor onze loungebank

I.v.m. de corona-maatregelen duurde de levering net een paar dagen langer, maar we werden hierover keurig geïnformeerd. En het wachten was de moeite waard !

Passen precies

Kussens net ontvangen dus nog beperkte ervaring. Maar ze zien er goed uit, strak en ze passen precies. Info rond vertraging vanwege Corona had pro actiever gekund maar er werd gelukkig altijd snel op de mail gereageerd. Ook in het weekend!

Supermooie kwaliteit....iets minder qua info en bezorging

Kan met corona natuurlijk voorkomen dat eea wat langer duurt, helemaal niet erg. De info hieromtrent vond ik zeker voor verbetering vatbaar. Maar..... de kussens liggen erop.....passen precies.....en zijn echt echt prachtig!

Heel netjes

De kussens zijn heel mooi. We moesten wel langer wachten op de kussens dan normaal. Maar we werden hierover netjes geïnformeerd.

Heel mooi resultaat

Vooraf een proeflapje ontvangen. Super tevreden met resultaat. Wel wat lang moeten wachten ivm drukte.

SUPER GEWELDIG

super blij mee

Ondanks dat ons geduld door de corona perikelen op de proef werd gesteld, zijn we super blij met onze kussens. Goede kwaliteit en mooi afgewerkt.

Mooi product, goede kwaliteit!

De levertijd was lang. Dit is jammer, maar het wachten zeker waard.

Levering duurde iets langer dan gepland maar het resultaat mag er zijn!

Super mooie kussens

Was erg benieuwd naar het resultaat van de kussens. Omdat het erg druk was hebben we wat langer moeten wachten , maar nu we ze binnen hebben was het wachten het dubbel en dwars waard.

Maatwerk met uitstekende kwaliteit

Maatwerk met uitstekende kwaliteit

Die bestellten Kissen sind toll, passt wunderbar!

An dieser Stelle aber dennoch nur vier Sterne, da ich sehr lange auf die Lieferung warten musste. Erst nach wiederholten Anrufen beim Kundenservice erreichten mich endlich nach über fünf Wochen die bestellten Kissen. Dann allerdings war meine Freude groß.

kussens als besteld, echter te laat geleverd

Kussens zijn als besteld alleen de levertijd is niet nagekomen. Levertijd zou 10-12 werkdagen zijn werden er meer dan 25. Ook na het ophalen door de vervoerder duurde het nog eens drie dagen. Zou fijn zijn wanneer er na de bestelling ook een te verwachte leveringsdatum werd verstuurd hier moet je helaas zelf om vragen. Volgens mij wel goed bedrijf jammer dat ze het laten liggen bij de levering.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG