Nauwelijks een mail ontvangen van een bevestiging van de bestelling. Telefonisch slecht bereikbaar.

Slechte communicatie, bereikbaarheid en bevestiging.

Heavy delay without information, quality is okay

I waited 3 weeks longer than listed on the website. However, on the website they say that they deliver as expected. In my opinion, it is the duty of the producer to tell the costumer (who has already paid a lot of money in advance) that there will be a delay. But there was no information. I asked for a reduction of the price, but I just got a pretext. Therefore I can't recommend this online shop. The quality of the production is okay, but nothing special or no heavy quality. The color is brighter than shown on the photo on the website.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Goed en duidelijk stappenplan om je kussens op maat te bestellen. Ik ben heel blij met het resultaat. De levertijd was inderdaad wat langer, maar dat stond ook al op de website aangegeven!

Keurig netjes afgewerkt

Hele mooie kwaliteit, netjes gemaakt en goede communicatie

super!!!!!!!!!!!!

Helemaal goed netjes afgewerkt

Duidelijke website, levering duurde iets langer dan gepland maar hierover werden wij met regelmaat tijdig geïnformeerd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Precies volgens wens

Bestelling via site helder. Communicatie prima en altijd reactie na wens. Aanlevering prima en goed in orde. Dat t iets langer moest duren lijkt me in deze Coronatijd een vanzelfsprekendheid. Prijskwaliteit prima. Kortom aanrader

kussens zijn goed, levering onder de maat

De kussens die besteld zijn, zijn conform wat wij besteld hebben. Bestelling is alleen wel veel later dan verwacht geleverd, hier zat een vertraging op van bijna 3 weken. Wij werden pas geïnformeerd dat ze later leverden nadat we gebeld hadden omdat de levertijd al was verstreken. Alle begrip voor het feit dat order vertraagd was door ontstane situatie, alleen communicatie hierover had eerder gekund. we kregen een mail dat de order bij jullie op was gehaald en we vanaf 21 uur het track en trace nr konden volgen, er was helemaal geen track en trace nr bij. Toen kreeg ik een sms van? dat ze binnen 2 werkdagen kwamen leveren en dat ze op de lever dag contact zouden opnemen zodat ze mij niet mis liepen. Alleen bleken ze diezelfde dag ook geleverd te hebben zonder contact op te nemen. Ze leverden bij de buren zonder bericht voor ons achter te laten. Geen idee dus dat het geleverd was. Gelukkig goed contact met de buren en zij brachten ons die avond de kussens.

Geleverd wat besteld is, alleen wel veel later dan bedoeling.

De kussens die besteld zijn, zijn conform wat wij besteld hebben. Netjes van te voren gebeld door bezorger dat hij ze kwam brengen en of wij thuis waren. Bestelling is alleen wel veel later dan verwacht geleverd. Er schijnt 500% meer besteld te zijn dan normaal in deze periode en daar waren de capaciteiten niet naar. Hierdoor kregen wij een week nadat bestelling geleverd had moeten zijn pas bericht dat order was vertraagd. Alle begrip voor het feit dat order vertraagd was door ontstane situatie, alleen communicatie hierover had eerder gekund.

Mooie kussens erg blij mee.

Goede ervaring met online kussens. Ik had nog een vraag over de levertijd, maar ik werd netjes te woord gestaan.

Klantgericht, meedenkend, duidelijke communicatie en vriendelijk

Ze zijn zeer behulpzaam bij het bestellen, denken mee in oplossingen, vervolgens was het bestellen zeer gemakkelijk. De communicatie over wanneer geleverd zou worden was duidelijk en prettig. De geleverde kussens zijn erg mooi en vakkundig gemaakt en afgewerkt. Wij zijn erg tevreden en zouden bij een volgende keer zeker weer hier de kussens bestellen.

Communicatie en informatie helaas ver onder de maat

Dit bedrijf heeft helaas last van haar eigen succes. Totale chaos en lopen achter de feiten aan. Levertijden worden bij lange niet gehaald en de enige antwoorden uit Customer Service zijn standaard antwoorden waar je niets mee kan. Snap dat ze overvallen zijn door hun eigen succes, maar investeer dan in duidelijke communicatie en track en trace. Voor niets naar de hal in Valkenswaard gereden, etc. Wens ze alle suc6 maar voorlopig even geen repeatorder van ons.

Levering super traag, prima kussen

Schijnbaar was het onverwacht druk waardoor onze levering veel vertraging heeft opgelopen. Dit werd overigens niet gecommuniceerd, hier zijn we zelf meerdere keren achteraan gegaan. Paar keer werd er een verwachte leveringsweek opgegeven maar dat bleek ook niet waar te zijn. Uiteindelijk het kussen ontvangen, ziet er keurig uit en zit goed. Tevreden mee nadat het zo lang duurde voordat we het kussen in huis hadden.

Mooie kwaliteit, duurt wat langer

Het kussen is er netjes afgewerkt en voldoet volledig aan de verwachtingen. De levertijd is wat lang, maar dat hou je met maatwerk. Zeker in deze corona tijden. Hier heb ik uiteindelijk ook een mail over gehad met excuses. Nette communicatie. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Super makkelijk te bestellen en mooi eindresultaat

Super makkelijk te bestellen en mooi eindresultaat

Conform verwachting !

Ruime keus om te configureren en perfekte kwaliteit !

Na even wachten, prima werk ontvangen.

Fijn dat jullie meteen reageerden op mijn vraag of alles wel goed ging en hoe lang het ging duren. Ik miste na de bestelling even een paar weken een vorm van communicatie. Een klant kan na betaling van een flink bedrag ongerust worden. Later zag ik dat jullie een algemene mail rondgestuurd hadden dat er enkele vertraging kon zijn.

Gemakkelijk te bestellen en een goede service.

Je voert zelf de maten in en kiest de gewenste soort kussens. Op mijn e-mails werd snel gereageerd. Dit is altijd fijn. Ook de levering kwam eerder dan verwacht. Een echte aanrader!

bestellt, geliefert ... wohlfühlen!

Wir haben für unsere selbstgebaute Paletten-Lounge 3 Sitzkissen bestellt. Schnell durch die Auswahlmöglichkeiten "gearbeitet" und ab ging die Bestellung. O.K. die Lieferzeit war etwas länger als angegeben ... das hat der Freude beim Empfang der Kissen aber keinen Abbruch getan! Die Kissen waren gut verpackt und entsprechen genau den von uns angegebenen Maßen! Alles in allem eine runde Sache, sehr zu empfehlen!

kussen zien er goed uit. wij zijn erg tevreden.

Was wel prettig geweest dat jullie zelf aangeven dat de levertijd langer is als normaal.

Geweldig mooi !

Ik ben heel blij met ons kussen op maat voor onze houten tuinbank. Het ziet er perfect uit, netjes afgewerkt met een rits over de gehele lengte wat weer handig is als het een keer gewassen moet worden. Absoluut een aanrader, dit bedrijf!

Goede service en mooie kussens

Voor de zekerheid navraag gedaan over de afmetingen van onze kussens: daarover zeer snel reactie terug. Wat vertraging op de levertijd, maar begrijpelijk gezien de periode. Ook daarover respectvol te woord gestaan. Uiteindelijk een zeer mooi product geleverd, top!

Goede kwaliteit tegen een prima prijs

We hebben een oude Citroën bus omgebouwd tot kampeerbus; beide zitbanken kunnen omgebouwd worden tot een bed. Voor deze banken hebben we de zitkussens en rugleuning op maat laten maken door Onlinemaatkussens. Resultaat: een perfect passend geheel en een heerlijk comfortabel bed in de kleur die geweldig past in het interieur. De levertijd duurde iets langer dan normaal, maar dat werd duidelijk aangegeven op de site. Vlak voor de aflevering werd goed gecommuniceerd wanneer we het pakket konden verwachten. Zeker een aanbeveling waard!!

Mooie, netjes afgewerkte kussens

We zijn erg tevreden. De kussens zien eruit zoals we verwacht hadden. Zijn stevig, zitten lekker en zijn netjes afgewerkt.

Top product

Mooie kussens voor mijn hoekbank, prima kwaliteit, top afwerking.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG