Prima kussens, slechte klantenservice en lange levertijd

Levertijd afgesproken wordt niet gehaald. Moet daarna zelf actie ondernemen om daarachter te komen. Nieuwe levertijd afgesproken wordt wederom niet gehaald en moet er weer zelf achteraan. Als ik daarna graag compensatie wil, gaat dit niet maar levertijd wordt weer niet nagekomen. En met een slechte smoes (dat ik ze zelf zou komen halen) proberen ze de laatste fout weg te poetsen. Leverijd was uiteindelijk ipv van 10 dagen 34 dagen!!. Kussens zien er goed uit!!

Super mooie kussens voor op de boot

Kussens op maat laten maken voor op de boot. Deze zijn heel mooi, dik en stevig geworden en netjes afgeleverd door het transportbedrijf. Deze bellen je netjes van te voren om te kijken of u thuis bent. Wij zijn dik tevreden met onze bestelling bij onlinemaatkussens

Mooie kussens

De kussens zijn erg mooi geworden, eigenlijk mooier dan ik had verwacht. Klein minpuntje de levering duurde veel langer dan was belooft. Op de site stond dat ze geen vertraging hadden door de Corona maar dit bleek in werkelijkheid wel het geval te zijn. Maar eerlijk is eerlijk de kussens maken een hoop goed.

Goede kwaliteit kussens met nette afwerking

We hebben er even op moeten wachten, maar we zijn blij met de kussens! Goede kwaliteit en nette afwerking. De maten zijn goed aangehouden, zodat het allemaal goed past. Verbeterpuntje in onze bestelling zit hem in de levertijd en de communicatie daaromtrent. De levertijd van 12-15 werkdagen bleek te kort te zijn (is inmiddels ook op de site veranderd naar 15-20 werkdagen). tip: communiceer hierover pro-actief, zodat er aan verwachtingsmanagement gedaan wordt en de klant weet waar hij/zij aan toe is.

Zeer correcte service, mooi afgewerkt product.

De producten kwamen netjes verpakt aan, zijn perfect op maat en mooi afgewerkt.

Mooie kussens, onjuiste info over levertijd

Jammer dat er geen contact opgenomen wordt dat de levering vertraagd is. Het kan gebeuren dat het niet lukt om op tijd te produceren, maar laat dat dan in ieder geval (op eigen initiatief) weten. Ook nadat we hier zelf achter moesten komen, was er onvoldoende initiatief om het vlot op te lossen en ons goed te informeren. De kussens die we ontvangen hebben zijn erg mooi en netjes afgewerkt. Een gemiste kans, zorg voor en goede service en je maakt meer klanten blij (in ieder geval ons).

Mooie kussens

Mooie kussens stevig materiaal. Duurde best lang voor dat het bezorgt is, maar dat staat beschreven. Afleveren stond dat we dit kunnen volgen maar ik had geen volg nummer. Ook stond er dat we werden gebeld wanneer de bezorging zou komen. We werden inderdaad gebeld dat hij binnen 30 min er zou zijn gelukkig waren we gewoon thuis.

Goede kussens, mooie materialen

Via e-mail informatie ingewonnen en via e-mail ook de bestelling gedaan. De reactiesnelheid op de e-mails was zeer goed. Levering van de kussens duurde iets langer dan verwacht, maar dit is duidelijk gecommuniceerd en geheel begrijpelijk gezien deze tijd.

Mooie kussens, staan top in ons tuinset ! Heel tevreden over de afwerking en levering !

Super mooi!

Eerst stalen besteld en ontvangen wat de keuze makkelijker maakt want de kleur kiezen vanaf de website blijft moeilijk, in het echt toch anders. Daarna de kussens besteld. Keurig gemaakt voor de goede prijs. Zo kan de loungeset weer jaren mee!

Goede ervaring

De kussens zijn mooi geworden. De stof zit er nog iets ruim omheen maar ik verwacht dat het nog iets moet uitliggen. Ze zijn vrij groot en bij levering moesten ze dubbel gevouwen worden. Ik vind het verder mooi geworden.

Prachtig afgewerkt maatkussen

De stof voelt dik en luxe aan! Heel blij met het resultaat. Bedankt.

Goed maatwerk geleverd, precies vlgs wens

Kussens zijn precies wat wij ervan verwacht hadden en passen ook prima!

Na wat wachten zeer tevreden!!!

Het bestellen verliep zeer eenvoudig. De site was makkelijk te gebruiken en zeer duidelijk. Na het betalen kreeg ik de gebruikelijke e-mails, maar over de levertijd werd niets specifieks gemeld. (behalve de tien of 15 werkdagen) Na twee weken gebeld, en ik werd zeer vriendelijk geholpen. Ik kreeg uitleg dat door de corona crises alles en beetje anders verloopt. Na nog een week geduld zit ik nu heerlijk in de tuin op de nieuwe kussens, deze beoordeling te schrijven. Ik zou zo weer bestellen, met meer geduld en meer begrip voor de situatie waarin we allemaal verkeren. De kussens zijn exact op maat, passen precies en zitten lekker zacht doch stevig. Mooi afgewerkt, geen nonsens en precies wat we voor ogen hadden. Hartelijk bedankt!!!

Super klantgericht

Had kussens bestel en bleek achteraf dat ik de verkeerde vulling gekozen had voor de rug(te stevig). Gebeld en geen probleem hoor! ze hebben het opgelost door een andere vulling erin te zetten. Kijk dat noem ik nauw services. Online maatkussen dank hiervoor.

lang gewacht, maar prachtige kussens

Ik heb inmiddels twee keer besteld bij onlinemaatkussens en ben erg tevreden over de kwaliteit. De levertijd duurde bij de eerste keer twee weken en de tweede keer meer dan een maand. Dat vond ik wel lang, maar dat is snel vergeten

Mooie kussens, keurig afgewerkt, zeer tevreden!

Mooie kussens, keurig afgewerkt, zeer tevreden!

Prachtige kussens en netjes afgeleverd

De bestelde kussens voor onze tuinstoelen zijn via een mal gemaakt en passen perfect zijn netjes afgewerkt. Ook de aflevering netjes op tijd. In een woord de moeite waard om mocht het nodig zijn weer een bestelling te doen. Geweldig!!

Zeker geen spijt van.

Vandaag mijn kussen gekregen. Afmeting die ik had besteld is perfect. De stof in olijfgroen is mooier en steviger dan ik dacht. Kussen zit héérlijk, Ben er heel blij mee.

Teleurgesteld!!!!

Ik heb kussens besteld,kleur “black smoke”...,wat verwacht je dan?? Toch geen bruin/grijs?! Maar na contact te hebben gehad is het mijn eigen schuld,want ik heb geen kleurstaaltjes aangevraagd!!!!! Terwijl dit n optie is ,geen aanrader of must!!!! En “black smoke” is gwn bruin volgens “onlinemaatkussens.nl” Zó jammer dit!!!!!!! (Hoop dat we hier toch nog uit kunnen komen)

Mooie kussens!

Mooie kwaliteit. Keurig gemaakt! Levertijd viel wel tegen. Duurde 4 weken.

Rude and don’t deliver!

DO NOT ORDER FROM THEM! Ordered my pillows with a waiting time 12-15 workdays. Did not receive any updates for 10 workdays, gave them a call and was informed that the delivery time is 15 days and that I will receive it once 15 days pass. Today is the day it’s supposed to be delivered, still no communication. Tried calling them, but when select option of check status of your order they say they are not available for phone calls. Voicemail provided mobile phone where they also don’t pick up. Tried calling and selecting option of placing a new order and was connected to a person in a second. The person with who I was on the phone (Harry) is extremely rude, he said the waiting time is now 15-20 days and they cannot make it on time so they can change delivery times the way they want. When I mentioned the conversation of last week with his colleague and that the times on the website were still 12-15 last week (I was checking every week) he told me I was lying and that is not true. I was shocked to hear such an attitude and when I said that is a bad customer service he told me it is not bad and this is what it is and that if I want to know anything I should send him an email because literally his words: we can talk for 10 more minutes but it does not mean anything! and he hang up on me. Shocking!

Snel, vriendelijk en goed geholpen

Website makkelijk navigeerbaar. Vriendelihke snelle en deskundige telefonische ondersteuning!

Wir sind vollauf zufrieden

Nach langem war es Zeit die Kissen unserer Outdoormöbel zu erneuern. Nach einigen Recherchen blieben wir wegen der Möglichkeit der riesigen Auswahl und attraktiven Preisen bei Onlinemaatkussens.nl hängen. Wenn man alle Maße hat ist der Bestellvorgang sehr einfach. Bestellt, bezahlt und Lieferung in der angegebenen Zeit bekommen. Wir sind mit der Qualität sehr zufrieden und freuen uns wenn wir wieder draußen sitzen können. Wir können jedem guten Gewissens raten hier zu bestellen.

Eenvoudig te bestellen en goede kwaliteit en levering

Bestellen ging heel makkelijk, van de stof zelf zouden nog betere foto’s mogen zijn. Levering netjes kwartiertje ervoor gebeld. Kussens goed verpakt en precies wat we gevraagd hadden.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG