Prima prijs/ Kwaliteit

Wij hebben alleen hoezen besteld voor onze lounge-set omdat wij van schuimrubber zelf kussens hebben gesneden. Eerst klantenservice gebeld en hebben mij zeer goed geïnformeerd over hoe ik alles moest opmeten. Gisteren de hoezen ontvangen en vandaag over de kussens getrokken; wát een verschil! Heeel blij mee! Laat de zomer maar komen!

Prima bedrijf!!!

Wij hebben online kussens besteld bij onlinemaatkussens.nl. De website is makkelijk en binnen no time kun je je gewenste kussen selecteren. We werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang van onze bestelling. Kussens werden keurig verpakt geleverd en we zijn erg blij met het resultaat. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan. Ze doen wat ze beloven voor een goede prijs!

Prima service, goede kwaliteit.

Maatkussens besteld en zeer tevreden over het resultaat.

Mooie op maat gemaakte kussens voor loungeset

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zijn zeer tevreden met onze op maat gemaakte kussens voor onze steigerhouten set

Prima, maar met punten voor de puntjes op de i

Tips voor verbetering - klant op de hoogte houden van leverduur. 8 april besteld, 24 april maar eens gebeld om te horen dat het 15-20 werkdagen kan duren. 3 mei nog eens e-mail gestuurd met de vraag wat ik kan verwachten. Kreeg reactie terug dat transporteur er 3 dagen over mag doen. En opeens staat zonder bericht 6 mei de vrachtwagen voor de deur. Een telefoontje was prettig geweest. Weliswaar 20 werkdagen maar online of iets dergelijks volgen van een pakket van een kleine 900€ zou prettig zijn. - kussens zijn mooi aan de buitenkant. Echter ik mis een nette locksteek, nu rafelt de binnenkant behoorlijk. - plofkussens: vulling zit in een zwarte hoes. Als je echter witte stof hebt gekozen zoals wij, schijnt dit grijs door onder de witte stof. En oogt dit vies op de witte zitkussens die wel met witte tricotkous zijn afgewerkt. En als het niet anders kan, overleg dan even met de klant of dit akkoord is. Want dan hadden wij voor een andere kleur hoezen gekozen.

Perfecte pasvorm

Heb zelf opgemeten en de kussen passen precies wat ik voor ogen had wat bij anderen soms niet het geval is. Mooie stof en netjes afgewerkt ook de levering was goed beveel dit bedrijf aan als je goed en moois wil hebben.

Goede en snelle levering maklkeijk om je kussens samen te stellen en goede kwaliteit.

Zeer te vrede met de kwaliteit en de manier van bestellen. Makkelijk om je kussens samen te stellen. Past perfekt op onze zelf gebouwde tuin set

2 Sitzkissen

Ich habe 2 Sitzkissen für die selbstgebaute Mini-Lounge für den kleinen Stadtbalkon bestellt. Das Auswählen auf der Website (Form, Stoff, Füllung, Nähte) ist ziemlich selbsterklärend und funktionierte gut. Auf eine Rückfrage bekam ich super schnell eine Antwort. Die Kissen waren gut verpakt und die Quliatät ist sehr gut (es ist auf jeden Fall sehr bequem und sieht top aus) Lediglichlich die Wartezeit zwischen Bestllung und Versand war etwas länger als angegeben, deshalb gibt es auch den halben Stern weniger. Fazit: ich würde wieder bestellen :-)

Past precies

Erg mooie kwaliteit kussen, prima afgewerkt.

Keurige kussens, kleurstalen aanvragen aanbevolen!

De kussens zien er echt netjes uit. Maat klopt precies. Wel 1 belangrijke tip: bestel van te voren (gratis) kleurstalen. Wij hebben een groene tint en de kleuren groen zien er op de website donkerder uit dan ze daadwerkelijk zijn.

Zeer mooi vakwerk

Mooie materialen, deskundig advies, snelle levering, nette prijs. Al met al zeer tevreden.

Wat een mooie kussens!

We hebben kussens laten maken voor onze zelfgemaakte tuinbank. En ze zijn prachtig!! Ze passen perfect. De strepen in de zitting lopen door in de rug. En ze zitten heerlijk!

Prima !!!

Heel tevreden met de kussens en goed geholpen toen ik vragen had !!

Fantastisch!

Qualitatief zeer goed. Snelle levering. Echt een aanrader

Keurige kussens!

Prima online app! Netjes afgewerkt. Kleur zoals verwacht. Kussens zitten iets harder dan verwacht. Levertijd was iets langer dan aangegeven.

Uitstekende kussens voor een prima prijs

Ondanks de huidige coronacrisis zijn de kussens keurig op tijd geleverd. Prima kwaliteit en exact op maat.

Telefonisch kundig advies

Nette afhandeling

Mooie stevige tuinkussens laten maken. De afwerking is mooi en netjes!

Sehr zufrieden

Haben für unser altes Wohnmobil neue Polster für die Sitzbänke gebraucht. Ausgemessen, Maße auf der Webseite eingetragen, Stoff ausgesucht, bestellt ... Und ein paar Tage gewartet. Polster sind ordentlich verpackt und genau wie bestellt angekommen. Einziges Manko: Der Stoff ist zwar sehr hübsch und angenehm anzufassen, ist aber sehr empfindlich, für Wohmobil jetzt nicht soo ganz das richtige. Aber das ist eben das Risiko beim Online-Shopping. Bezüge sind aber mit Reißverschluss versehen, also abziehbar und waschbar. Also wiederum Pluspunkt. Ansonsten superzufrieden mit Bestellvorgang, Kontakt und Produkt. Auch Preis-Leistungs-Verhältnis absolut ok.

Service perfect, uitstekende prijs/kwaliteit.

De service is erg goed. Staan je vriendelijk te woord en de kussens zijn zo perfect op maat en kwalitatief erg goed en de prijs is het goedkoopst vergeleken met andere leveranciers. De bestelling duurt wat lang voordat deze bezorgd wordt, 5 apri besteld en 1 mei bezorgd, maar het wachten is de moeite waard !!

Uitstekende service en kwaliteit

Makkelijk bestelproces en snelle levering. Kussens zijn uitstekend, zitten goed en zien er fantastisch uit

Helemaal goed

Kussens besteld voor mijn tuinbank met sierkussens. Heel mooi gemaakt. Aflevering fijn ondanks dat ik niet thuis was vooraf appje ontvangen zodat e.e.a. afgestemd kon worden.

Alles perfect

Graag weer

Gewoon weg uitmuntend vakwerk

Onze nieuwe lounge set kussens zijn aangekomen. De standaard dunne ,zachte kussens in stof laten vervangen door dikkere ,stevige lederen kussens. Heel blij met het resultaat.

Prima kussens

Makkelijke manier van online bestellen, op vragen werd via de mail snel geantwoord, vriendelijke bezorging en prachtige kussens!

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG