Prima kussens

Makkelijke manier van online bestellen, op vragen werd via de mail snel geantwoord, vriendelijke bezorging en prachtige kussens!

goedkoop, mooi kussen, maar vraagt enig geduld

Een kussen op maat laten maken. De prijs was lager dan de concurrent. De kwaliteit is keurig. Het duurde 21 dagen voordat het kussen er was.

Sehr exakt gearbeitete, hochwertige Polster!

Gut zu bedienende Internetseite, klarer Bestellvorgang, sehr exakt und sauber verarbeitete, wirklich schöne , hochwertige Polster Einziger Minuspunkt: Transport hat 8 Tage gedauert!

PRACHTIGE DEGELIJKE KUSSENS!!!!

Telefonisch contact gehad met online maatkussens en die hebben me bijgestaan met meten , stof keuze en soorten, niks was teveel gevraagd , de meneer bleef net zo lang aan de tel tot dat alles goed besteld was . Na ruim een week werden de kussens bezorgd en het heeft mijn verwachtingen overtroffen , de kussens zijn prachtig , degelijk en precies passend op mijn palletbank. Kan het iedereen aanraden

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling en het product uiteraard. Het is alleen lastig om een kleur te bepalen via internet. De kleur die ik besteld had viel anders maar evengoed tevreden.

Vol gepropte kussens van 30 centimeter dik terwijl 10 centimeter besteld

Nog geen gehoor gekregen naar ingediende klacht

Precies op maat en snel geleverd

Wij zijn zeer tevreden. De kussens zijn precies op maat en binnen de bevestigde levertermijn geleverd.

Zeer goed!

Duidelijke website om te bestellen. Veel mogelijkheden met een perfect eindresultaat. Mega tevreden!

Super kussens, perfect gemaakt

Het duurde uiteraard even en was spannend of we goed hadden gemeten en alles goed hadden uitgezocht, maar we zijn super tevreden over de geleverde kussens! Ze zijn perfect gemaakt en zitten heerlijk.

Makkelijk te bestellen en prima levering!

Makkelijke manier om te bestellen. Was benieuwd of het wel allemaal zou lukken. Je betaald vooraf best een groot bedrag zonder de aankoop te zien. Alles goed en binnen de gestelde termijn geleverd. Heel blij met eindresultaat. Mijn moeder had al bij jullie besteld, vandaar wij ook.

Ontvangen wat ik besteld heb, netjes op maat gemaakt.

Ik vond de kleuren lichter dan ik had verwacht. Het kwam wat flets over. Beter was geweest als ik eerst een stofstaaltje had gevraagd om dan te kiezen. Ik heb het opgelost met wat andere kleuren kussentjes erbij. Op de site zie je de echte kleur niet zo goed. Verder helemaal blij uiteindelijk met de bestelling.

geweldig goed verzorgd

Keurig en vlot. Mooie kussens

Gratis kleur samples

We zijn bezig met de tuin te renoveren. We hebben een op maat gemaakte hoekbank van stijger hout maar er zijn geen standaard kussens voor verkrijgbaar. Via google uitgekomen op onlinemaatkussens.nl. We twijfelde tussen wat kleuren en besloten om de gratis kleur samples te bestellen. Heel fijn want een kleur kan op een scherm er anders uitzien dan in het echt. Nu even de bank goed opmeten en de echte kussens bestellen!

Precies wat je verwacht

Zeer vriendelijk contact gehad, ook toen de bezorging door de drukte met postnl iets langer op zich liet wachten! Blij met mijn buitenkussens in m'n loungebank.

Snelle service, mooie kussens

Voor het eerst kussen op maat besteld, ze zijn erg mooi en zitten heerlijk. We zijn er erg blij mee

Super Qualität

Maßgenaue Kissen für gartenpalettenmöbel bestellt, nicht ganz billig, aber super Qualität und angenehm zu sitzen. Versand und Fertigung aus NL nach Deutschland knappe 14 Tage. Die Farbe war etwas knalliger als gedacht, ist aber sehr schön.

Blij met het resultaat

Voor een klein projectje in de keuken wilde ik een lounge hoekje hebben, en daar hoorde kussens bij die je niet zomaar in de winkel kan kopen. Ben super blij hiermee.

Tuinset ziet er weer top uit.

Nieuwe kussenhoezen besteld. Prijs kwaliteit prima.

Kwaliteit en service top!

Voor onze loungeset nieuwe kussens besteld, maar onze rekenkunsten lieten ons in de steek wat resulteerde in een kussen te weinig. Deze direct bijgesteld en na contact met de klantenservice werd dit heel netjes zonder verzendkosten nageleverd.

Super kussenhoezen

Aantal kussenhoezen besteld voor bestaande bank. Fijn om stostalen thuis gestuurd te krijgen. Het resultaat was erg goed.

Heel fijn

Goede service en mooi resultaat. Goed afgewerkt

Super kussens voor een goede prijs

Wij zijn heel tevreden over de hele linie. Bestellen via internet is heel makkelijk, alles word heel goed in beeld gebracht.

Bestelling gedaan en binnen 12 dagen de kussens opgehaald. Zag er super mooi en netjes uit. Wij zijn er heel blij mee.

makkelijke manier om te bestellen, zeer mooie kussens

Ik vind bestellen via internet lastig, maar deze bestelmethode was erg simpel. De kussens zijn keurig op tijd geleverd en voldoen aan alle verwachtingen. Tussentijds keurig op de hoogte gehouden. Niets dan lof!

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG