Om te beginnen werkt de site uitmuntend. Het is heel duidelijk welke keuzes je hebt en wat je bestelt. Erg gebruiksvriendelijk allemaal. Vervolgens worden de kussens binnen 12 werkdagen keurig geleverd. Hele goede kwaliteit. Ik ben er heel erg blij mee!

Erwartungen übertroffen

Polster für selbstgebaute Paletten-Lounge bestellt. Exakt nach Maß angefertigt. Sehr guter Sitzkomfort, sehr schöner hochwertiger Polsterstoff und hervorragende Verarbeitung. Absolut empfehlenswert.

Mooie kussens goed afgewerkt en zeer vlot geleverd.

PRIMA

Leveren wat ze beloven. Ziet er goed uit en zit goed en geheel 'op maat' En voor maatwerk betaal je nu eenmaal. Ben nieuwsgierig naar levensduur

Niet te duur en snel geleverd

Goed, super fijn kussentje ook

Perfecte kwaliteit, snel geleverd

Duidelijke website, waarmee kussens snel te configureren zijn.

Online besteld in het weekend en 10 werkdagen later keurig bezorgd

Super en snelle service

Positief. Goede ver en afwerking van het product. Goede en vriendelijke communicatie.

Kussens perfect op maat en snel en netjes (ingepakt) geleverd

Kussens perfect op maat en snel en netjes (ingepakt) geleverd

Correct geholpen en mooie kussens geleverd

Heel tevreden!!

Hartstikke mooi!

Website werkt goed. Heel eenvoudig kiezen en maten doorgeven.

Gemakkelijk en snel

Een aanrader zeer gemakkelijk en snel met een zeer sterke afwerking wauw echt mooi

Eenvoudig bestellen via website, keurig op tijd geleverd

Eenvoudig bestellen via website, keurig op tijd geleverd

Voorbeeld voor andere webwinkels.

De kussens zijn nog niet binnen maar het bestelproces is top! De vindbaarheid, het overzicht, de eenvoud van het bestelproces de standaardwaarden, het direct aanpassen van de prijs na het maken van een keuze. gratis voorbeeldstalen van de stof. voldoende kleuren stof. Alle stoffen sunproof. Dit geeft mij het gevoel keuzevrijheid te hebben zonder het risico, door mijn keuzes, slechte kwaliteit te krijgen. Alles zoals je van een moderne webwinkel zou verwachten maar zelden krijgt. Gewoon top!

Alles zoals afgesproken. Prima kwaliteit!

Snelle afhandeling, vragen die ik had werden via de mail vlug beantwoord, en de kussens zijn perfect!! Super tevreden!!

Snelle levering, nette kussens!

Levering binnen 2 weken, nette kussens.

Heel behulpzaam, snel en goede kwaliteit

Voor een bank in de tuin was ik op zoek naar nieuwe kussens. Aangezien ik het lastig vond om de juiste maten te bepalen heb ik contact gezocht. Ik heb hierna een foto met de maten gestuurd en kreeg keurig een voorstel via de mail. Het was prettig dat er gratis samples van verschillende stoffen opgestuurd konden worden. De kleur via een beeldscherm is toch anders dan in werkelijkheid. Inmiddels zijn de kussens binnen en liggen op de tuinbank. Wij zijn er erg blij mee. Erg positief vond ik het dat er steeds zo snel werd gereageerd en dat de bestelling heel mooi is geworden en vrij snel werd geleverd. Kleine tip: bij de levering een briefje mee sturen met hoe de kussens onderhouden, gewassen, e.d. moeten worden

Bijzonder blij met kussens

Ik wil U hartelijk bedanken voor de prachtige kussens, prima op maar keurig gemaakt en een prima kwaliteit stof. Heel hartelijk bedankt, zal U zeker aanbevelen.

Super goede service en uitstekende kwaliteit

Er is heel netjes een check gedaan over de afmetingen die ik had doorgegeven, omdat die niet helemaal bleken te kloppen. Dat heeft voorkomen dat er (door mijn fout) iets geleverd werd dat niet paste. Alle afspraken zijn netjes nagekomen en de tuinkussens zien er heel mooi uit en zijn van hele goede kwaliteit. Super blij mee!

hele goede ervaring

super snelle reactie bij mailen, ik kreeg verkeerde kussens die van mij waren zoek. Er werd gelijk goed gecommuniceerd en nieuwe kussens gemaakt . Fijn dat dat er zo snel werd gehandeld.

Keurig en snel!

Mooi en stevig kussen, dat goed in elkaar zit en netjes is afgewerkt. De loper van de rits is misschien iets te zwak, maar tot nu toe gaat het goed. Snel geleverd en zeer tevreden.

Mooie goede kwaliteit kussen precies op maat.

Gemakkelijk bestel proces. Ik zou wel aanraden om een straal aan te vragen van de stof die je wilt hebben. De foto's op de site wijken best veel af. Verder is de maatvoering perfect dus bestel gewoon precies de maat die je nodig hebt. De kussens werden binnen 2 weken na de bestelling al geleverd.

Mooi maatwerk

Mooi maatwerk, snel geleverd.

Mooi afgewerkt, goede zitkwaliteit en stof.

Iets duurdere stof genomen en lijkt zeer degelijk. Nu nog even afwachten na een jaartje of het er nog steeds goed uitziet met de normale zorg.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG