Snel en degelijk

Goede site, makkelijk configureren en bestellen. Snelle levering van goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snel geleverd

Makkelijke webshop met ruime keuze

Wij hebben 3 kussens op maat laten maken. 2 kussens van 270 cm x 50 cm en 1 kussen van 90 cm x 50 cm dit voor onze kastjes die wij als lounge plek voor de kids kunnen gebruiken met de kussens op maat. Mooie stof, goeie kwaliteit en mooie kleuren, alleen is de kleur van de aquastof net niet de juiste kleur geweest van de kamer van onze dochter, helaas. Maar dat is meer onze fout, we hadden een kleurenstaal moeten opvragen. Is de stof ook nog met kleurenverf aan te passen in de wasmachine?Kunnen we de aqua stof kleur ook zwart maken? We horen het graag. In iedergeval zijn we erg tevreden over de kussens en waren ze ook binnen het aangegeven aantal dagen bij ons binnen.

Beter dan verwacht

Kwaliteit geleverd ik kon niet beter wensen een aan Rader

You get what you want, perfect !

Goede website en perfecte levering.

goede kwaliteit met snelle service.

bestelt, snelle bezorging en goede kwaliteit.

Top Qualität! Besten Dank

Wir sind sehr zufrieden...

Snelle en goede service.

Stalen opgevraagd ter inspiratie voor het inrichten van mijn nieuwe praktijkruimte. Prima en snel geleverd. Top. Helaas niet wat ik precies zoek, met de stalen kon ik het wel beter voor me zien.

Hele goede service en nette kussens perfect op maat heel blij mee

precies zoals ik besteld had en past perfect

alles naar mijn zin en snel geleverd

Hele snelle levering en een mooie kussen ontvangen

Top en snel

tope en snel

erg tevreden

Mooie kwaliteit en alles netjes geregeld en geleverd!

Super goede kwaliteit

Wij zijn heel blij met de geleverde producten.

Klantvriendelijk meedenken

Meegedacht met de oplossing voor onze kussens

Goede kwaliteit snelle levering

De website is gebruiksvriendelijk en duidelijk. Wij zijn erg blij met onze kussens, de kwaliteit is goed en de hoezen zijn mooi op maat gemaakt.

Super schnelle Lieferung und tolle Ware

Schöne Ware, schnelle Lieferung

Tolle Polster für meinen Van

Super einfache Bedienung der Webseite, unschlagbarer Preis und schnelle Lieferung. Was will man mehr. Die Polster passen perfekt in meinen Van und machen einen sehr hochwertigen Eindruck. Absolute Weiterempfehlung. Ahoi und viele Grüße aus Leipzig Alex ahoiadventures.com

Top Kissen

super schnelle einfache Anwendung des Bestellportales. einfache und unkomplizierte Bezahlung.am Telefon sehr hilfsbereit und freundlich.wir haben 8 kissen in unmöglichen maasen bestellt .super QUALITÄT und passgenauigkeit.der Polster.lieferung keine 14 tage. jederzeit wieder

Prachtige kussens, snelle levering!

Mooie kussens voor een prima prijs.

Snelle en goede service, duidelijke site

Perfekt, Liefertermin eingehalten, gute Qualität und Verarbeitung.

Klare Weiterempfehlung.

Prima kussens geleverd

2 zitkussens laten maken van 140x66 cm. Prima gemaakt en geleverd binnen 2 weken,, top. vr groet Henk Grolleman uit Heerde

Mooie kussens

Ik heb voor een zelfgemaakte tuinhoekbank zit- en rugkussens besteld. Er waren ook een paar kussens met afwijkende vormen en deze zijn ook zonder problemen passend geleverd. Ik heb een wat duurdere stof besteld en deze lijkt inderdaad zeer degelijk en is mooi stevig. Al met al een heel mooi eindresultaat. Als ik toch één minpuntje moet noemen zou het zijn dat vanaf het moment van bestellen tot overdracht aan vervoerder de status 'in behandeling' bleef.

Mooie kussen en prima service

Nieuwe set voor ons buiten bankstel bestelt. Mooie kussen en prima op maat.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG