Prachtige kussen

Wij hebben diverse kussen besteld voor ons tuinstel. De klantenservice was goed bereikbaar voor ons voor vragen. De kussen zijn heel snel geleverd, binnen de aangegeven termijn. De kwaliteit van de kussens is erg mooi. Lekker harde kussens, mooie degelijke stof. Wij wonen in Duitsland. De aflevering is goed verlopen, de kussens waren goed en netjes verpakt. Enkele kussens waren dikker als besteld. Opnieuw was de klantenservice snel en goed bereikbaar. Er werd actief meegedacht voor een passende oplossing. Ik ben enorm blij met onlinemaatkussens.nl

Prima gratis kleurmonsters en snel in huis.

Super Ware

Der Stoff und die Verarbeitung sind einfach Spitze. Alle Maße wurden bis auf den Millimeter eingehalten. Wir haben es nicht bereut, diese Kissen bei ihnen gekauft zu haben. Viele Grüße aus Mönchengladbach

conform afspraak zowel qua prijs als kwaliteit

prima.

Prachtige kussens

Mooie kussens met winterkorting en prima service

Nadat ik stof monstertjes had aangevraagd bij verschillende fabrikanten, bleek onlinemaatkussens.nl veruit de goedkoopste. Levering was snel en netjes en het resultaat is erg naar onze zin.

Snelle en correcte levering

Beste Qualität, prima Preis und superschnelle Lieferung!

Nach Vorauswahl der in Frage kommenden Stoffe bestellten wir Stoffmuster, die postwendend zugesandt wurden. Daraufhin orderten wir online die Polster und Kissen für unseren Wohnwagen. Nach nur 9 Arbeitstagen kamen die Pakete bei uns an. Alles war perfekt,und exakt passend gearbeitet. Wir sind total zufrieden ! Vielen Dank!

Op alle vragen snel antwoord en erg behulpzaam, denken goed mee.

Mooi spul

Top kussens voor de karaoke booths!

zeer goede kwaliteit

een lang kussen voor 3-zit besteld , vlotte levering en zeer mooie afwerking . heel tevreden mee .

Okido

Prima kussens, snel klaar, alles zoals besteld 👍

product ziet er fantastisch uit

de kussens die ik heb besteld zien er fantastisch uit, had twee zitkussens voor loungebank besteld.

Voor mijn zoon kussen in zijn vensterbank met rugkussen besteld, heel erg snel geleverd. Ook mooi gemaakt. Mijn zoon is er erg blij mee.

Heel tevreden

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en mooi eindproduct.

Denken ook mee aan de telefoon

Snel de gratis stalen ontvangen

Prima kussens, mooi afgewerkt

Goede communicatie, o.a. over mijn verzoek tot latere levering i.v.m. mijn vakantie. Mooie kussen, goede stofkwaliteit.

Stalen ontvangen. Snel !!!

Helaas wordt er op de staal met merkstift geschreven, waardoor. Mijn stalen (wit) niet meer goed te zien zijn aan de voor,oude, het zwart komt er gewoon doorheen. Sticker met de stalenil infor8zou slimmer zijn

Zeer snelle levering mooi stof en keurig afgewerkt! Klasse Bedankt

Goed bereikbaar voor overleg en goede suggesties voor materiaal en stofkeuze, waardoor prima resultaat.

Sehr gute und schnelle Abwicklung

Die Bestellung war sehr schnell und unkompliziert. Die bestellten Kissen sind sehr schön und bequem.

Snelle levering met hoge kwaliteit.

Ik ben goed geholpen door de klantenservice. Ook in het weekend werden mijn vragen per email snel en goed beantwoord. Ik vroeg ook een snelle levering, en dat was ook heel goed geregeld. Kussen was eerder thuis dan verwacht. Ziet er ook erg goed uit en is van hoge kwaliteit.

Top service en goede kwaliteit!

Snelle levering en mooie kwaliteit!

Es hat alles super gepasst!!!

Wir haben 2 große Polsterauflagen für einen 2-Sitzer bestellt. Beide Auflagen haben perfekt gepasst. Auch die Lieferung hat super geklappt.

Alles perfekt, Danke!

Das Kissen entspricht völlig meinen Erwartungen, es wurde schnell geliefert.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG