Mooi kussen ontvangen. Het eerste kussen was kwijt geraakt bij post nl. Online maatkussens heeft het kussen toen opnieuw geproduceerd. Tijdens dit alles was de communicatie erg prettig.

Perfect!

Alles vlot verlopen en hele mooie kussen!

Erg goed en aan te bevelen

Niks op aan te merken

Vlotte correcte afhandeling

Ook een nabestellingen was geen probleem, afwachten wat er geleverd wordt.

Supergoede service

Prettige en snelle communicatie, ze denken met je mee en we kregen gratis een nieuwe hoes toen de koortjes verkeerd bleken te zijn bevestigd. Hele goede service dus en het kussen is precies wat we wilden.

Dit bedrijf heeft aan een half woord genoeg Top !!

Dit bedrijf heeft aan een half woord genoeg Top !!

heel snelle reactie

Via mail kussens besteld op maat voor onze zithoek in caravan. Ik had eerst de verkeerde maat opgegeven , maar dit was snel opgelost via mail. Heel snelle reactie ,heel overzichtelijke website. Nu is het vol ongeduld wachten op onze nieuwe kussens. Is zeker 5 sterren waard.

Top kwaliteit, slechte service

1 dag na mijn bestelling nog een maatwijziging doorgegeven maar nooit antwoord ontvangen. Ondertussen verschillende malen per mail contact opgenomen, telkens zonder resultaat. Kussen dus ontvangen op verkeerde maat. Wel top kwaliteit. Spijtig dat ze niet eens de moeite doen om te reageren....

Zó blij mee!!!!’

Makkelijk te bestellen, snelle levering, snelle reactie bij vragen!

Top Qualität

Habe 3 Sitzkissen für meine Küchenbank online bestellt. Mit der gelieferten Wahre bin ich mehr als zufrieden. Top Qualität beim Bezugstoff, bei der Verarbeitung und sehen hervorragend aus. Jederzeit zu empfehlen!

mooi op maat gemaakt kussen voor de klepbank

Hele duidelijke site waarop je goed aan kunt geven wat en hoe je alles wil. Inclusief prijsopgaaf . Levering volgens de afspraak dus heel tevreden!

100% Empfehlung

Die online Bestellung funktionierte sehr gut. Wir hatten einige Frage und diese wurden sehr kompetent am Telefon beantworten. Preis/ Leistungsverhältnis ist top. Lieferung erfolgte wie angekündigt nach ca 12 Arbeitstage. Qualität und Verarbeitung (wir hatten Kissen und Sitzkissen für unsere Loundge bestellt) ist sehr gut und das Matrial hochwertig.

Na goed advies via de telefoon. Over gegaan op bestellen. Binnen 2 weken geleverd Zijn er super blij mee

Voordelig en kwalitatief

Ik ben telefonisch erg vriendelijk geholpen en ben erg blij met het eindresultaat. Het was ook nog eens erg voordelig.

Vriendelijk en betrouwbaar

Goed advies aan de telefoon. Levering op tijd. Netjes afgeleverd. Gekregen wat ik besteld heb en onbeschadigd. Top!

Prachtige kussens ontvangen

..... vriendelijke en behulpzame medewerkers....

Mijn bestelling gedaan tijdens de feestdagen, dus ervan uit gegaan dat het wat langer ging duren. Binnem 2 weken netjes geleverd. En ze zien er netjes en strak uit. Mocht ik nog iets nodig hebben of een bekende in mijn omgeving zal ik zeker terug komen bij onlinemaatkussens. nl

Helemaal naar onze wens

Snelle Service en super kwaliteit

Helemaal naar verwachting

Netjes, vlotte levering,

Maßhaltig - gute Qualität - schnelle Lieferung

Goede prijs kwaliteit verhouding

Prachtig en stijlvol

Super vlotte levering. eenvoudig te bestellen. Kussen zijn van superkwaliteit en geven onze zithoek opnieuw een mooie uitstraling. Mooie afwerking!

Pracht werk!

Prachtig kussen! 100% tevreden! Keurig verpakt aangekomen! Zou alleen bij zo'n lang kussen (220), aan de onderkant n mogelijkheid willen hebben om het vast te maken, nu verschuivt hij vaak.

Mooie duidelijke site en afhandeling, resultaat geweldig.

Echt een mooi product en geweldige maatwerk. Wat fijn dat alles zo duidelijk is en makkelijk. Ga ik zeker nog eens bestellen.

Snelle en goede levering na duidelijke communicatie

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG