Prima bedrijf, optimale Service en goede kwaliteit !!

In een woord: Geweldig. Onze kussen wilden we iets laten aanpassen. Kreeg gratis label thuis via email voor retour zending. Twee dagen later alweer aangepast in huis, gratis Service zeiden ze! Ook de communicatie met Kim via email verliep prima, goede snelle response! Kortom zeer aan te bevelen!!

Maatwerk en kwaliteit!

Bij de atletiekvereniging hebben we twee grote zelfgemaakte banken waarvoor we kussen hebben besteld. Zoals we (eerder een privé bestelling gedaan) gewend waren wordt je keurig geïnformeerd wanneer de kussen verzonden worden en is alles goed verpakt. Kussen zijn netjes afgewerkt en van prima kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden. Onlinemaatkussens bedankt!

Snel, goede kwaliteit en klantvriendelijk

Eerst stalen besteld en daarna de kussens. Dat ging makkelijk. Ze werden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit. Twee keer telefonisch contact gehad en dat verliep vriendelijk. Ik had zelf nog een foutje gemaakt met de afmetingen en dat kon gelukkig nog worden gecorrigeerd.

Immer wieder gerne!

Gute Qualität, genau wie bestellt. Sieht sehr schön und wertig aus.

Mooie kwaliteit en snelle levering !

Grote keus, makkelijk te bestellen, snelle levering en goede prijs

Helemaal goed

Ik had een halfrond kussen besteld voor een bepaalde stoel. Op de site staat al dat het het beste is als je een mal opstuurt, want iedere stoel is weer anders. Ik zag alleen niet hoe ik die mal kon meesturen. Daags na de bestelling al meteen een vriendelijk bericht met de info hoe de mal te maken en op te sturen. Het kussen was qua maat perfect en verder precies zoals aangegeven op de site!

Goed netjes

Mooi op tijd

mooie kussen en snel geleverd

De kussen zijn/lijken dikker dan besteld, maar daardoor lijken ze ook smaller en korter uit te vallen. Mogelijk zal dat goed komen als de kussen vaker gebruikt gaan worden. Tip: zet op de website dat je de kussens enkele centimeters groter moet bestellen dan de werkelijke maat.

Empfehlenswerter Shop! Sehr guter Service!

Meine Kissen passen hervorragend und sind super verarbeitet. Genauso wie bestellt. Sie waren professionell verpackt. Ich hoffe, dass ich lange Freude daran habe.

Mooie kussen

Prima prijs voor een maat gemaakte kussen. Top kwaliteit

Snelle service en voldoet aan de verwachting

De website is overzichtelijk, stofstalen worden snel en kosteloos toegezonden. Binnen de levertijd verzonden en mooi product geleverd gekregen.

Snelle levering volgens afspraak

De keuze is reuze, een prettige helpdesk

Mooie kussens, makkelijk zelf samen te stellen

Via Google kwam ik bij Online Maatkussens. Hartstikke fijn dat je 4 stof voorbeelden thuis kan laten sturen zodat je de stof echt ziet. De kussens zitten heerlijk en waren snel geleverd! Enige minpuntje is dat als je aan het samenstellen bent op de site de prijs elke keer duurder wordt.. als je de site dan weer afsluit en opnieuw opstart, krijg je je eerste (laagste) prijs.

Nette kussens en snel geleverd!

Om twee lage Ikea Nordli kasten om te toveren tot zitje bij het raam hebben we twee kussens op maat besteld. De kussens passen precies en zijn van goede kwaliteit. Daarnaast werden de kussens een stuk sneller geleverd dan de verwachte twaalf dagen. Super! 👌🏻

Gute Ware zu einem fairen Preis

Die bestellten Kissen wurden zügig geachtet meinen Vorgaben gefertigt. Verpackung und Lieferung perfekt. Man sollte sich jedoch vorher ein Stoffmuster schicken lassen.

Helemaal top

De kussens die wij ontvangen hebben zijn precies naar onze wens op maat gemaakt, het materiaal is stevig maar zit erg comfortabel

Hervorragend.

Einfache Bestellung, klasse Onlineshop. Habe schon Kissen bewundert, die unser Campingplatzbesitzer aus den Niederlanden ( Camping Vlasshelf/Kamperland) für seine Gartenmöbel hat machen lassen. Jetzt brauchte ich keilförmige Rückenpolster fürs neue Ehebett. Farbe und Form passt. Gut verarbeitet. Preis auch in Ordnung, ist ja Massarbeit und keine Grossserie. Werde in Zukunft sicher wieder bestellen.

Top, niets op aan te merken!

Kussens snel en zoals besteld in huis!

Nicht geliefert schlechter Kundendienst

erst verspätet, dann garnicht geliefert, mehrfach Kundendienst und Versanddienstleister Hermes kontaktiert ohne Ergebnis. Kundendienst hat zudem gelogen habe PayPal ein geschaltet

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Sehr zufrieden!

Gute Qualität und Verarbeitung, auch Sonderformate sind kein Problem. Mehr als preiswert, nur zu empfehlen!

prima contact en uitleg

tot nu toe alleen info maar bestelling volgt snel

Alles Bestens

Massanfertigung passt 100%ig, sehr schnelle Lieferung, wirklich alles einwandfrei

Zeer tervreden

Mooi afgewerkt goede kwaliteit en geleverd binnen de opgegeven tijd we zijn zeer tervreden en zullen zeker mog wat kussens gaam bestellen

Keurig afgewerkt kussen en goede service

Kussen was sneller klaar dan de opgegeven levertijd. Ik werd keurig gebeld op het moment dat het klaar lag om opgehaald te worden. Tevens keurig verpakt. De kleur van de stof is wel wat lichter dan op de site te zien is.

Zeer gebruikersvriendelijke site - "what you see is what you get"

Wat fijn dat er toch overal een oplossing voor is. Dit is zo'n site.. Maten invullen, voorkeuren aangeven en binnen 2 weken afgeleverd. Perfect.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG