Zeer gebruikersvriendelijke site - "what you see is what you get"

Wat fijn dat er toch overal een oplossing voor is. Dit is zo'n site.. Maten invullen, voorkeuren aangeven en binnen 2 weken afgeleverd. Perfect.

Gute Qualität und Verarbeitung.Danke !!!

Bin Zufrieden und werde wieder Bestellen

alleen maar positief!

kan echt alleen maar positef reageren.. Buitengewoon!

Klant is koning

Werd teug gebeld om het exacte model door te geven en is ook precies zo gemaakt als het voorbeeld of zelfs netter

Uiterst tevreden

Zeer zorgvuldige bestelprocedure, goede informatueverschaffing en terugkoppeling in winkelmandje, uiterst snelle en correcte levering, en materiaal, uitvoering, afwerking van top kwaliteit. Aanrader voor iedereen!

Massgenaue Arbeit. Super Service . Preis stimmt mit Qualität überein. Schnelle Lieferung . 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Wir sind mega zufrieden. Tip top rundum. Lieben Dank für diese tolle Arbeit und die schnelle, passgenauen Arbeit .

Goede snelle service

Mooie fijne op maat gemaakte kussens voor een mooie prijs en snel geleverd.

Ik zocht voor ons nieuwe huis een matras/zitkussen voor een zitje bij een raam. Omdat de maten daarvan enorm afweken van allerlei standaard matrassen en zitkussens ( zelfs honden matrassen/kussens bekeken ) lukte het mij niet om dit in een fysieke winkel te vinden. Via internet kwam ik bij onlinemaatkussens site terecht en daar kon ik exact de maten doorgeven die ik nodig had. Verder gaf de site mij de mogelijkheid om zelfs het uiterlijk helemaal zelf te bepalen....dikte, stof, vulling, kleur, met of zonder knopen.....echt super! 2 weken later werd het al bezorgt en......hij past precies! Ik ben super blij met mijn zit en leesplek! Super bedankt

Super service!

Er was iets mis gegaan met de maat van het kussen. Dit is prima opgelost. Fijne service dus!

Gewoon Top

Prima en eenvoudig bestellen. Snelle levering en super kwaliteit. Wij zijn dan ook super tevreden. De volgende bestelling is in de maak

groot lang kussen besteld voor op de bank. ziet er helemaal goed uit en het schuim is top! het zit heerlijk

Sitzkissen für VW-Bus

Wir haben für unseren VW Bus Sitzkissen anfertigen lassen. Hat alles wunderbar geklappt. Jederzeit gerne wieder!!

Sehr schön gewordene Sonderanfertigung

Ein Bett musste für tagsüber mit einem Rückenkissen und Matratzenbezug umfunktioniert werden zu einem Sofa. Das hat wunderbar geklappt, es passt alles perfekt und es ist eine handwerklich einwandfreie Arbeit mit einer sehr guten Beratung im Vorfeld. - Vielen Dank und auf jeden Fall wieder!

super

perfect op maat en kwalitatief goed.

Kussen besteld voor houten bankje. Niet duur en perfect gemaakt. Ik ga zeker vaker bestellen. Van mij krijgen jullie een dikke 10😀

mooi kussen set

voor 2 stoelen nieuwe kussens besteld. Zijn binnen gestelde levertijd bezorgt. Comfort/kwaliteit en uitstraling volledig naar verwachting ( zelfs beter), altijd afwachten wat er werkelijk geleverd wordt als iets online besteld. voor volgende keer zal ik hier zeker weer bestellen.

Alles verliep zonder problemen met een mooi resultaat!

Nadat er 4 stofstalen gratis waren opgestuurd, de keuze gemaakt voor 2 hoezen en 4 kussens, copacabana grijs/wit, 161. De hoezen en kussens werden veel eerder bezorgd dan aangeven, daar waren we uiteraard heel erg blij mee. De hoezen pasten perfect en ook de kussens pasten goed. De stofkeuze, het maatwerk en de afwerking hebben onze loungeset nieuw leven ingeblazen. Ik kan onlinemaatkussens.nl iedereen aanbevelen. Echt prachtig.

Sehr gut!

Die Kissen wurden prompt geliefert und sind in einer gute Qualität gefertigt! Ich bin sehr zufrieden!

Super mooie kussens

Erg prettig geholpen een aantal keer aan de telefoon, duidelijk en goed advies Ook erg fijn dat de stofstalen gratis worden opgestuurd

Goed passende kussens

Contact was prettig. Goede tips voor een zo mooi mogelijk resultaat. We zijn dik tevreden.

Duidelijke site, goed product

Eindproduct ziet er goed en netjes uit. Levering netjes binnen de gestelde levertijd.

Denken met je mee!

Goede service en communicatie. Super blij met het eindresultaat.

Super service qua snelheid en kwaliteit

Ik was positief verrast door de kwaliteit van de kussens. Echt mooi maatwerk.

wat ik gevraagd heb , heb ik gekregen

Vlot , vlug , product zoals de verwachting

30 Zeelberg