100% goede service

Zeer goede service geleverd bij een verkeerde levering. Bedankt nog daarvoor.

volgende keer weer

kei goed echt valkensweertze kwalietijd goed geregeld .

eenvoudig en correcte levering volgens afspraak

product is goed en netjes

TOP!

Super makkelijk, super netjes gemaakt en binnen de afgesproken tijd! Wij zijn blij!

Vlotte reservering, open vlugge communicatie

Es ist ziemlich schwer etwas so individuelles wie stoffe auf einer website auszusuchen.

Und man muss Vertauen haben , dass die bestellte und im Voraus bezahlte und nicht umtauschbare Ware so ist wie man es sich vorgestellt hat. War ja auch keine billige Ware. Aber ich muss sagen: Ich bin ñicht enttäuscht worden. Ich als Schneider in kann sagen die Polster sind sehr gut verarbeitet. Gut genäht. Der Stoff ist hochwertig. Und die schaumstoff machen auch einen guten Eindruck. Das wird die Zeit dann zeigen. Alles in Allem...Top

Exact zoals we het opgegeven hebben!

Vlotte levering en we zijn er blij mee👍🏻

Gekregen wat we zochten.

Nu een weekj in gebruik. Nog telefonisch contact gehad en hier gelijk geholpen met goed advies. Snelle levering.

This was a great acquisition!

It was exactly what I have requested, and I was pleased with the timing of delivery to my house.

Prima levering

Prima bestelling op tijd binnen en de kussens zien er prima uit,ik weet natuurlijk niet hoe de kwaliteit is dat zal de tijd leren,masr tot zover tevreden.

Tevreden klant 😃

Kussens zijn en precies zoals we het wilden. Mooi op maat, fijne zit. Ook zijn ze ruim binnen de 12 dagen levertijd bezorgd. Helemaal top

Mehr als unzufrieden! Packet nach 2,5 Monaten immer noch nicht da

Wir haben unsere Kissen Mitte Juni bestellt. Die angegebene Lieferzeit sollte 10 Tage betragen. Nachdem unsere Kissen auch nach 3 Wochen noch nicht ankamen haben wir uns mit den Verkäufern in Verbindung gesetzt und bekamen die Antwort es läge an Problemen beim Versandhandel. Dies sei nicht ungewöhnlich, da es bei dem genutzten Versandhandel (Hermes) öfter zu Problemen kommt. Unsere Frage hier warum wird der Zusteller nicht gewechselt ?! Nach mehreren Kontaktaufnahmen mit Verkäufer und Zusteller, bei denen uns mehrere Male aufs neue eine Zustellung in den nächsten 3 Tagen versprochen wurde, warten wir auch nach 2,5 Monaten noch auf unser Packet. Wir sind von dem Service und der fehlenden Unterstützung zur Klärung des Problems mehr als enttäuscht und können von einem Kauf nur abraten!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Snelle levering en top service

Onze fout is heel netjes opgelost door dit bedrijf mijn complimenten voor de goede service en de snelle levering.

oke

Mooie stevige kussens. Helaas had ik iets te dik besteld met het idee dat het zou inzakken. Maar daar is het te stevig voor ;). Helaas is de kleur pastelgroen in het echt veel lichter (en dus besmettelijker) dan op de website.

Vervangende overtrek voor een paar van onze caravankussens.

Prachtige kussen op maat

Snel en keurig geregeld

Dik in orde!

Goede kwaliteit, mooie afwerking, snelle levering. Minpuntje was de levering (naar België) via postnl - de levering werd 3 dagen op rij uitgesteld. Gebeurt de laatste tijd wel meer.

Slordige afwerking.

Pluspunten: - De hoezen passen perfect om de kussens. Minpunten: - Donker groene garen bij een oranje stof... Echt, waarom? - Geen zigzagsteek gebruikt of onder de lockmachine gedaan, zodat het lekker kan rafelen in de wasmachine en draadjes in de rits komen. - Verzonden in doorzichtig plastic. - Rits is niet oranje, zoals de stof, maar ook donker groen.

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf

Erg behulpzaam en meedenkend.

Denkfoutje gemaakt bij het opmeten/bestellen. Dit werd door een medewerker opgemerkt. Aangepast en goed uitgevoerd!

snelle levering, goede service

We hadden de bestelling geplaatst toen bleek dat we een meetfoutje hadden gemaakt. Meteen gebeld, geen probleem om aan te passen. Snel geleverd, zelfs in 7 werkdagen! Toen zagen we dat de rug kussens (plofkussen) niet goed waren, de hoes te ruim voor de vulling. Gebeld, foto`s gestuurd en toen moesten we ze retour sturen, zodat ze het goed konden vullen. Op maandag hebben ze het ontvagen en `s middags hadden we al mail dat ze nu goed gevuld zijn en al weer opgestuurd. Nu (dinsdag) zijn ze er weer, zitten super! Het contact met de medewerkers hebben we ook als erg vriendelijk ervaren. Al met al een prima ervaring met onlinemaatkussens!

We vonden het best wel spannend om online kussens te bestellen, en toen het eenmaal zover was bleek dat we toch nog een meetfoutje hadden gemaakt. De dag na de bestelling gebeld, de fout kon nog hersteld worden. Levering ruim binnen de gestelde termijn, scherp geprijsd, zeer tevreden over zitcomfort, materiaal en kleur.

Dik tevreden!

Correct in het nakomen van afspraken en de kussens zijn netjes gemaakt en zitten comfortabel. Mijn oude tuinstel opnieuw geschilderd en met de nieuwe kussens weer een mooie aanwinst in mijn tuin!

Super netjes, goede service

Mooie kussens op maat laten maken voor onze banken buiten. Met klittenband en weersbestendig. Ideaal. Nette service!

Bestelling was makkelijk te doen op de site. Levering was sneller dan verwacht. Kussens zien er goed uit . Wij zijn zeer tevreden.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG