Ik had zowel zitkussen-hoezen als rugkussen-hoezen besteld. Alles keurig ruim binnen de aangegeven termijn ontvangen. Tevreden over de kwaliteit. Helaas was er iets mis gegaan met de maat van de rugkussens. Ik heb dit aangegeven en men heeft zonder problemen nieuwe hoezen geleverd. Top service! Erg blij mee!

Een aanrader!

Binnen de afgesproken tijd zijn de kussens geleverd. De kwaliteit is prima. Bij een vraag van mijn kant ben in heel goed en vriendelijk geholpen.

Gewoon goed

Kussens zitten heerlijk, zien er strak uit met de biezen. Levering binnen de afgesproken termijn. Een echte aanrader!!!!!

Mooie strak gemaakte kussens met een goed zitcomfort

Na het doorgeven van de maten werd mij alsnog gevraagd een mal op te sturen van het zit oppervlak van mijn tuinmeubelen. Kussens zijn perfect op maat gemaakt , knap werk !

geweldig

zeer goede service, snelle levering en vooral mooi afgewerkte kussens. prachtige design en de maten waren perfect. Met een woord geweldig.

Beste Qualität, schnell geliefert

Ich war mit der Ware mehr als zufrieden. Die Größe passte genau und ich war überrascht von der super Qualität beim Bezug und der Polsterung.

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Perfect op maat. Mooie kleur. Snelle levering en kwaliteit ook goed!!

Saubere Arbeit, Zeitnah geliefert.

Die Bestellung lief einwandfrei und wurde nach 10 Arbeitstagen geliefert. Die Ware entsprach meinen Erwartungen, einzig wünschenswert wäre, das auch bei einer Gastbestellung eine Email antwort mit Bestellübersicht erfolgen würde. Mit freundlichen Grüßen JW

Past perfect

De kussens zijn p perfect op maat gemaakt en op tijd geleverd.

Prachtig spul, mooie kleur en het zit heerlijk. Echt enorm blij mee!

Fantastisch!

Top materiaal, ziet er strak en keurig uit. Perfecte kwaliteit. Zou opnieuw maatkussens bij onlinemaatkussens.nl bestellen.

Handige website, waar je zowel kussens als hoezen op maat kunt laten maken, goede communicatie en mooi product. Top!

goed netjes en volgens afspraak

geheel volgens afspraak en netjes op tijd , kortom super geregeld

Duurde niet heel lang voordat de bestelling binnen was, dus laat het mooie weer nu maar komen dan kan ik op de nieuwe kussens genieten van het zonnetje

Super, snelle reactie

Duurde korter dan verwacht dus wat wil je nog meer. Super service en bij onduidelijk heden gewoon een belletje, korte lijntjes. Top

Helemaal tevreden!

Alles ging vlot, het meten zelf is even een klusje(vooral als de houten bank niet helemaal maatvast is😉) neem daar even goed de tijd voor en gebruik de tips op de website en check, check en dubbel check! Het bestellen ging makkelijk en het was binnen 3 weken klaar. Heb toen nog telefonisch contact gehad om de levering nog even uit te stellen tot ik vrije dagen had. Was geen probleem, werd heel vriendelijk te woord gestaan. De kussens waren goed verpakt en ze zijn helemaal zoals we wilden. Mooie stevige ritsen en keurig gestikt. Toppie 😃

Goede website. Goede kwaliteit.

Zeer klantvriendelijk, levertijd binnen 3 weken en kwaliteit ziet er prima uit.

Goede service, vlotte levering!

Mooie en overzichtelijke website!

zeer goede service

snelle levering van de opgevraagde staaltjes en duidelijke site om de bestelling door te geven, de kussens passen perfect volgens de opgegeven maten

alles is na wens gegaan / goed geregeld

dit is eerste keer dat wij iets besteld hebben alles is na wens gegaan ,erg goed geleverd hoe het ook afgesproken is. hele goede ervaring.

Juiste maten en op tijd geleverd

Makkelijk in te vullen op de site. Mooi spul. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Goede kwaliteit

Kwaliteit is goed en levering netjes volgens afgesproken duur 12 dagen. Kussens zitten top, het is netjes afgewerkt en strak.

zeer goed

keurig afgeleverd en zeer mooie kwaliteit !

Snelle en goede service

Zeer mooi afgewerkte kussens. Stof opgevraagd en kussens besteld. Zeer snelle levering. Minder dan 10 werkdagen. Top. Zeer zeker aan te raden.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG