Super prijs/kwaliteit, erg tevreden

Een ploffy zitkussen besteld voor onze op maat gemaakte palletbank op het balkon, Taupe kleur helemaal perfect en zit super comfortabel. Wij zijn blij!

Exact zoals besteld

Kussens perfect volgens bestelling. Minpuntje (maar dat ligt niet aan hun) bezorging werd enkele malen verschoven zodat ik 2x tevergeefs eerder naar huis ging. Maar nogmaals dit lag niet aan onlinemaatkussens!

Mooie kussens, supersnel geleverd!

Zeer tevreden met de mooie kussens. Strak gemaakt, voldoet volledig aan de verwachting!

Mooi product

Goed service en mooi product, volledig naar verwachting

Pluspunten

Mooie kwaliteit, netjes verpakt

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Sehr gute Qualität und sehr exakt verarbeitet. Sehr freundliches Team! Ich bestelle mir sicher wieder etwas.

Pluspunten

Goede communicatie goed prijs-kwaliteit verhouding

Pluspunten

Geen enkele. Het kost wat maar dan heb je ook een mooi product.

Pluspunten

Top service! Goede kwaliteit kussens en zitten heerlijk! Ze reageren heel snel op vragen op een super leuke en klantvriendelijke manier.

Geen!

Pluspunten

Bij een wijziging van de maten een goed contact gehad met het bedrijf. Telefoon werd zelfs opgenomen op een 'feestdag'. En daarna prettig mailverkeer gehad.

Post NL gaf de melding dat de kussens op een maandagmiddag gebracht zouden worden, maar uiteindelijk werd dat woensdagochtend.

Pluspunten

Goed product

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Perfekt dass Anfertigung nach Wunschmaßen möglich, dass hochwertige Kaltschaumpolster möglich sind und unzählige Stoffmuster wählbar sind. Dazu hat uns die kostenlose Musterlieferung sehr geholfen. Die gelieferte Qualität ist wirklich ausgezeichnet, dafür bezahle ich auch gerne etwas mehr als der Standard, insbesondere weil hier auch andere Stoffstrukturen angeboten wurden als bei sonstigen Lieferanten, die meist nur einfach Uni-Varianten haben.

Pluspunten

Duidelijk, makkelijk in gebruik, snelle levering en goede prijs/ kwaliteit

Geen

Pluspunten

Super snelle service Keurig materiaal

Pluspunten

Goed in het contact en snelle levering van een mooi kussen.

Pluspunten

Veel keuze en een prima hulpprogramma op de site om te komen tot de bestelling mijn ideale kussens. Goede kwaliteit en niet te duur :-)

Iets meer achtergrondinformatie over de verschillende soorten stoffen zou fijn zijn. Dit heb ik nu opgezocht op andere plaatsen op het internet.

Pluspunten

Stiptheid, afwerking en communicatie met de klant

Geen

Pluspunten

ik had een meetfout gemaakt met de kussens en daardoor was de verkeerde maat gemaakt. Ik heb na ontvangst contact opgenomen met de organisatie en ik was positief verrast in het meedenken over de oplossing. Ik ben zeer tevreden over de behandeling! Ik zou altijd weer bij onlinemaatkussens bestellen in de toekomst!!! ga zo door!!!

Ik heb witte kussens besteld, echter het schuim is oranje en scheen door de hoezen heen. Ik heb ook hierover contact gehad en dit is naar volle tevredenheid opgelost, echter een verbeterpunt zou kunnen zijn dat de kwaliteitscontrole voor verzending moet plaatsvinden, zodat de faalkosten lager worden.

Pluspunten

Vergeleken met andere winkels/websites waren wij blij verrast met de prijs (ondanks dat het een hoop geld blijft hoor, maar dat hadden wij ervoor over). De website is erg duidelijk en zorgt ervoor dat je makkelijk zelf je kussens op kan meten. Je krijgt 4 stukjes stof gratis opgestuurd. Ik heb 1 x gebeld voor een check en werd vriendelijk en goed geholpen. Kussens zijn prachtig en zijn geld meer dan waard om nog jaren plezier van te hebben.

Ik kon terughalen wat het verschil was tussen de drie Sun etc. stoffen maar wat nou het verschil was tussen al die merken stoffen niet echt. Ik ben uiteindelijk gegaan voor Cartenza maar meer omdat mijn schoonzus deze ook had.

Pluspunten

De kussens zijn precies zoals ik in gedachte had tijdens het bestellen. Strak en mooi gemaakt.

Door drukte bij post nl was er wat vertraging op de levering, het bedrijf kan er dus niets aan doen maak ikvond het wel nuttig om te vermelden

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG