Pluspunten

Eerder geleverd dan aangegeven, goede kwaliteit en mooie kussens die perfect passen!

Pluspunten

Keurig op tijd bestelling geleverd. Goede kussens en netjes gemaakt.

Pluspunten

De bestelde kussens waren veel sneller klaar. Alles ziet er netjes uit, werd keurig verpakt en geleverd.

Kan niks verzinnen.

Pluspunten

goede en snelle service en een goed product geleverd.

bij ontvangst aangeven wat de levertijd is.

4 Sterne: guter Service, gut behandelt

Positive

Ausgezeichnete Qualität, Zusendung von Stoffmustern vorteilhaft, da die Sitzkissen zu einer Lounge mit vorhandenen Rückenkissen benötigt wurden.

Verbesserungspunkte

Lieferung dauerte etwas lange

Pluspunten

Gebeld met online kussens, perfect geholpen. Zijn blij met onze kussens

Pluspunten

Very good quality of our new garden daybed with syntetic leather and of the inlet.

Een ander leverbedrijf nemen. Want bestelling werd gewoon achter een houten poortje achtergelaten toen ik niet thuis was.

2 sterren: slechter dan verwacht

schuim SG35190 wordt genoemd 'har' voor intensief gebruik. echter vrij zacht.... = misleidend

Pluspunten

De kussens zijn van goeie kwaliteit qua stof en stevigheid. Ze zijn ook heel netjes gemaakt. En ook niet geheel onbelangrijk is de levertijd; binnen de beloofde 12 dagen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede kwaliteit en snelle levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

na contact te hebben opgenomen over verkeerd bestelde kussens voor de tuinstoelen, werd ik snel en netjes te woord gestaan. Helaas was er geen oplossing voor de foutief bestelde kussens. De oplossing was te duur voor ons.

indien klanten op internet een bestelling doen van een afwijkende maat kussen en er worden er hiervan vier besteld, adviseer ik jullie contact op te nemen of het inderdaad klopt dat er een afwijkende maat is besteld. Wij hebben per abuis een verkeerde kussen aangeklikt en zitten nu met vier kussens waar we niets mee kunnen. Aangezien het geen goedkope kussens zijn is even nabellen een goede service naar de klant toe.

Pluspunten

- Je ziet gelijk wat je besteld en wat het kost. - Levering binnen 12 dgn. - Goedkoopste optie stof is nog steeds kwaliteit. - Ik heb hier alleen de hoezen besteld, het schuim weer ergens anders.

- Er zaten op alle slopen merklabels van onlinemaatkussens.nl in de naden meegestikt. Dat had van mij niet gehoeven.

Pluspunten

Fast delivery and the cushion looks super nice. Its perfect made and the form and dimensions agree and fits very well. Absolutely buy recommendation

Perfect cushion

Pluspunten

juiste maat en keurig afgewerkt

Pluspunten

Pluspunten

aardig aan de telefoon goed geholpen

Pluspunten

Fijne makkelijke website om kussens te bestellen. Ze zitten heerlijk en zien er prachtig uit! heel erg blij mee.

Pluspunten

Snelle levering, kwalitatief product

Pluspunten

Mooie kussens ziet er strak uit

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive