Geen

Pluspunten

Verwerking van de bestelling Alles klopt wat maten betreft Leveringstijd werd gerespecteerd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel en best goed. Kussens, allergoedkoopste, wel iets harder dan verwacht

Pluspunten

We zijn erg tevreden over deze kussens. Hele mooie kwaliteit voor een scherpe prijs. De kussens werden binnen een week al geleverd.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede en snelle service

De kussens zijn wel behoorlijk dik, dat lijkt niet erg mooi.

Pluspunten

Heel correct snel prima kwaliteit!

Pluspunten

Goede en snelle levering ondanks dat de levering wat vertraging op liep.

Pluspunten

binnen afgesproken termijn geleverd. Goede kwaliteit en scherpe prijzen (nergens anders voordeliger gezien. Makkelijke site om bestellingen te doen en maten door te geven. Wat ons betreft een goeie aanrader dus.

hebben wij niet kunnen vinden.

4 Sterne: guter Service, gut behandelt

Positive

Beratung gut Abwicklung noch gut

Pluspunten

Alles prima geregeld. Perfecte maatkussens zoals besteld. Op en top een geweldige en snelle service.

Pluspunten

Goed bereikbaar, goede hulp bij leuke maken, snel en netjes geleverd.

Heb ik eigenlijk niet..

Pluspunten

Kussens zijn precies zoals ik ze besteld heb, waren binnen zes dagen geleverd. Supersnel dus en voor een redelijke prijs. Ze zitten prima en staan erg mooi in onze caravan.

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Super Qualität. Schnelle Lieferung. Gerne wieder.

Pluspunten

Wat je ziet op de website zo is het. Heel tevreden over kwaliteit en alles zeer vlot

Kan er mij niks bij inbeelden

Pluspunten

Goede kwaliteit, snelle levering, zorgvuldig!

Pluspunten

website is overzichtelijk makkelijk om on-line te bestellen snelle levering

Pluspunten

Kussen was snel klaar en ziet er keurig uit! Prima levering en makkelijk online het kussen kunnen samenstellen.

Pluspunten

Alles verliep erg vlot, met een heel mooi resltaat! Bedankt daarvoor de fotos volgen

Pluspunten

Heel goed advies gekregen en daarin merk je dat ze met je meedenken. De kwaliteit is uitstekend; zelfs nog beter dan de oorspronkelijke kussen die bij de Bellagio-set kwamen.

1 klein puntje van verbetering is het managen van de verwachtingen wanneer de kussens geleverd worden. Doordat je hoge verwachtingen hebt wil je graag precies weten wanneer de kussens komen. Als je dan verneemt dat ze op een bepaalde dag komen en het is niet zo dan is dat een kleine teleurstelling.

Pluspunten

Snelle levering, goede communicatie, product precies zoals gewenst

Pluspunten

netjes en op tijd afgeleverd

Pluspunten

top alles perfect

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Eenvoudige website

De dubbele flappen van de stof aan de ritssluiting zijn te fel opvallend bij een lichte kleur overtrek. Dat doet af aan de algehele kwaliteit. Dit is de tweede bestelling waarop ik deze opmerking maak. Mvg

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG