3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Pluspunten

Duidelijke website. Goede prijs/kwaliteit

Pluspunten

Zeer behulpzaam Zeer vriendelijk Prima opvolging Prima afwerking Zeer correcte prijs

geen

Pluspunten

Goed en verzorgt.

N.v.t

Pluspunten

Doen wat ze beloven

Pluspunten

Netjes afgeleverd en geheel volgens aanvraag, ben heel blij met mijn bestelling!

Pluspunten

Ruime keuze. Duidelijke instructie & geleverde past perfect en ziet er mooi uit.

Wellicht dat de levertijd nog iets sneller kan.

Nee

Pluspunten

Super zuverlässig und hochwertige Verarbeitung. Vielen Dank!

Pluspunten

alles voldeed aan onze verwachtingen foto kan eventueel later worden verzonden

geen

Pluspunten

Doen wat ze beloven. Maten kloppen precies. Handig gratis kleurstalen te bestellen. Eerder ontvangen als op de webwinkel stond. Ook telefonisch nog wat extra Info gekregen en na de bestelling nog gebeld door Onlinemaatkussens over positie rits die volgens hun verkeerd besteld was en dit klopte. Helemaal tevreden.

Zeker zo door gaan.

Pluspunten

Goede service, snelle levering.

Pluspunten

Zeer tevreden , mooie afwerking en vlugge afhandeling .

Pluspunten

snelle verwerking

kortingsaanbieding op site werd niet verwerkt

Pluspunten

Snelle communicatie, levering op tijd en zoals afgesproken.

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

sehr angenehmer und freundlicher Kontakt, pünktliche Lieferung, schöne und gute Ware. Danke!

Pluspunten

Goed advies, snel geleverd, voldoet helemaal aan de verwachting !

Pluspunten

- Fijn dat je van te voren staaltjes kunt krijgen. - Werken zorgvuldig en op tijd - Doen precies wat ze beloven - Mooi resultaat

- Niet goedkoop - Voorkant van mijn stoelkussen is niet 100% strak - Hoge verzendkosten

Pluspunten

- snel antwoord, goede service Ik heb de pech gehad dat DHL geen goede service leverde maar jullie maakten er direct werk van! Met dank! Er was bij aankomst van mijn kussen een hapering in de stof, waarop ik een nieuw overtrek kreeg! Ik kben heel tevreden over de service ondanks deze 2 tegenvallertjes! Ik beveel jullie zeker aan bij vrienden!

Pluspunten

zeer goede website zeer goede kwaliteit van geleverde product snelle levertermijn

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG