Pluspunten

Mooie afwerking. Snel geleverd.

Pluspunten

Goede service. Komen gemaakte afspraken na

Pluspunten

Hat alles wunderbar geklappt.

Pluspunten

Mooie kwaliteit, duidelijke website, snel geleverd.

Pluspunten

Het kussen is precies zoals ik hem besteld had. Helemaal toppie!!!!

Geen

Pluspunten

Very professional company. I called before to ask questions about ordering and sizes and they were more than helpful! Our order came in and we could not be happier! It is better than we thought, great material for an honest price. Thank you!

I ordered the length 1cm too short and I would recommend doing this, it fits perfectly!

Pluspunten

Duidelijke website. Kussens zijn op tijd geleverd en zien er uitstekend uit.

Geen

Pluspunten

Goed klantcontact. Levering is bij ons helaas niet helemaal goed gegaan, maar er is keurig mee gedacht en alles is opgelost.

Pluspunten

Veel mogelijkheden qua stof en materiaal, ruime keus dus. Je bestelling wordt zorgvuldig behandeld, ook in maatwerk. Communicatie is goed, en de prijzen m.i. heel redelijk. Levering geschiedde keurig op tijd.

Ik vond het zoeken op de site niet heel makkelijk, m.n. om even snel te kunnen switchen tussen de keuzes waartussen ik nog aarzelde. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Pluspunten

Snelle levering Eerlijke prijs

Ritssluiting kleur matcht niet geheel met kleur kussen en vulling heeft eveneens andere kleur waardoor dubbelgevouwen hoekjes vrij hard opvallen (kleur kussen is wit)

Pluspunten

kwaliteit geleverde producten snelle levering

Pluspunten

Mooi afgewerkt en een goede levertijd en goede prijs

Pluspunten

Prettige site die bij elke keuze direct het effect op de prijs laat zien. Snel geleverd. Correcte afmeting en nette afwerking van het product. Betaalbaar voor een product op maat.

Pluspunten

nauwkeurig en denkt mee met de klant.

Pluspunten

Ich bin sehr zufrieden mit den Bezügen. Guter Stoff, sauber verarbeitet und schneller geliefert als gedacht. Perfekt...sehr zu empfehlen. Danke

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

sehr netter schriftlicher Kontakt im Vorfeld der Bestellung

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De levering was prima en snel en het kussen ziet er netjes gemaakt uit.

De kleur was echt niet wat wij ervan verwacht hadden zoals op het voorbeeld op internet. De keuze viel op Polar blue maar we vinden het gewoon mint. Jammer maar het kussen past niet bij ons interieur en zullen het niet gaan gebruiken.

Pluspunten

Super Arbeit ,gerne wieder einmal

Pluspunten

Mooie kwaliteit en snelle levering

Een factuur bij de order voegen die je thuis ontvangt.

Pluspunten

Snel besteld

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG