Pluspunten

Goede service, snelle levering en fijne kussens! Erg tevreden!

Pluspunten

afgeleverd produkt beantwoordt volledig aan bestelling. goede kwaliteit goede levertijd

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Kein Serviceteam vorhanden. 4Wochen ging keiner ans Telefon. Ich würde die Finger onlinekissennachmass.de lassen, wenn die Sendung nach Deutschland gehen soll. Auf mehrere Email Anfragen niemanden erreicht. Sehr unbefriedigend.

Pluspunten

Het kussen is precies zo geworden als ik wenste!

Pluspunten

Mooie afwerking

Geen

Pluspunten

Betrouwbaar bedrijf, correcte levering/facturering

Pluspunten

Product zoals besteld. Prima kwaliteit en zeker voor de prijs ook één van de enige waar je vorm en formaat kan ingeven. Dus niet enkel vierkant. Aanrader.

Pluspunten

Correct en snel

Pluspunten

Goed product op tijd geleverd

Pluspunten

Op verzoek net even wat eerder geleverd, super. Mooie afwerking behoed kwaliteit stof

Pluspunten

Goede kwaliteit, zeer gebruiksvriendelijke website en product is volledig zoals online voorstelling

De wachttijd voor onze kleurensamples vond ik relatief lang: 10 dagen voor kleuren samples (3 lapjes stof) <-> het volledige kussen was er na 12 dagen.

Pluspunten

Snelle levering en een prima prijs Goede website om je kussens te bestellen Mooi product, goede stof, prettige zit.

Pluspunten

Mooie kussens, netjes afgewerkt

Levertijd is wat lang, maar houden zich wel aan de aangegeven levertijd.

Pluspunten

gratis stalen werden snel toegezonden duidelijke informatie op de site bestel proces helder en duidelijk En het belangrijkste: na een paar weken precies de kussens in huis die ik graag wilde, ze passen perfect, blij mee!

Pluspunten

Prima levering en mooi resultaat

Pluspunten

Duidelijke communicatie, prettig telefonisch contact gehad en kwamen hun afspraken na. Kwalitatief ook een fijn product!

Pluspunten

- Goede materialen - Geleverd binnen de afgesproken termijn

15 € verzendkosten op een bedrag van 34 € is aan de hoge kant, ik moet wel toegeven dat het kussen met grote zorg was verpakt.

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Sehr schön! Gerne wieder

Pluspunten

Correcte afhandeling, snelle levering, prima support.

Pluspunten

Kussens werden opgestuurd, terwijl we ze wilden ophalen. Past perfect. Aangevraagde kleurstaal was er meteen

Pluspunten

Goede communicatie, nette producten

Pluspunten

uitvoering, kwaliteit , kleur prima

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG