Pluspunten

Duidelijke site qua informatie over stof/kleur en maten.

De afrondingen waren niet echt duidelijk waardoor 2 rugkussens aan beide zijden schuin waren, dit had maar aan 1 zijde gemoeten.

Pluspunten

1 van de door mij bestelde kussens paste niet goed door een misverstand over het opgeven van de maten. Mijn klacht hierover werd direct goed opgepakt en na overleg en toezending van een mal had ik binnen een week een perfect kussen in huis. Erg blij mee. Prima service.

Bij afwijkend model altijd direct vragen om een mal. Eventueel direct telefonisch overleg met de klant hierover plegen om misverstanden te voorkomen.

Pluspunten

3 op maat gemaakte kussens besteld van 1.50m in Taupe. Deze zijn goed op tijd ontvangen zien er schitterend uit en wat niet onbelangrijk is..... zitten heerlijk.

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Schnelle Lieferung, perfekte Passform. Der Stoff macht einen sehr guten Eindruck und entspricht 100% dem angeforderten Muster. Das Preis-/Leistungsverhältnis passt! Auf jeden Fall ist dieser Anbieter unbedingt eine Empfehlung wert.

Pluspunten

Snelle levering. Alles perfect op maat. Super handige site om alles uit te zoeken.

Pluspunten

Snelle levertijd

Nvt

Pluspunten

Veel keuze qua stofsoort Snelle levering Mooie product afgeleverd, mooie afwerking! Betaalbaar

Persoonlijk vind ik het label van het bedrijf aan de kussens niet mooi. Dit had ik er liever niet aan gehad Ik zou iets meer advies gehad willen hebben over standaard maten. Zoals dikte van kussens

Pluspunten

Correct herstel van foutieve levering: andere maten zitkussen dan volgens bestelling. Kussen met juiste maten is vandaag geleverd.

Zorgvuldig leveren wat is besteld. Echter, fouten maken is menselijk....

Pluspunten

Goede kwaliteit.

Tip. Evt status update via de website. Dan kan de klant zien wanneer iets klaar is en geleverd gaat worden

Pluspunten

Persoonlijk bereikbaar, snel, goede kwaliteit product!!! UITSTEKEND

Tot nu toe geen.

Pluspunten

Goede kwaliteit en precieze afmetingen kussens!

Geen

Pluspunten

Besonders positiv: Anfertigung nach gewünschtem Maß des Kunden ! Gute Verabeitung der Kissen mit Qualitätsstoffen ! Kurze Herstellungszeit und schneller Versand !

Die Reißverschlussleiste solle verdeckt eingearbeitet werden ! Bitte die Flockenfüllung der Innenkissen durch Vlies-Füllung ersetzen ! Die Flocken geben keine gute Form ! Wir haben sie sofoert entfernt !

Pluspunten

Duidelijke site, Goede tips betreft opmeten. En binnen 2 weken geleverd! Ziet er super mooi en strak uit! Wij zijn zeer tevreden.

Geen

Pluspunten

Goede service. Snel contact bij vragen. Makkelijke site qua bestelling

?

Pluspunten

Snelle levering Prima prijs/kwaliteit Snelle beantwoording bij eventuele vragen

Pluspunten

Snelle service, mooie kwaliteit.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering precies dat wat we besteld hebben, voor een redelijke prijs

Afwerking binnenkant hoezen erg rafelig

Pluspunten

Levertijd volgens afspraak, jammer dat je geen bezorgtijd kan afspreken.

Andere bezorging

Pluspunten

Directe en klantgerichte service (alle kanalen) Zeer efficiënt en prettig systeem Mooi materiaal en vakkundig advies

Lever ook anti-glij matjes voor onder de kussens (gemakkelijke upsale) Stop met labels aan de kussens, of in ieder geval in de kleur van de kussens

Pluspunten

Snelle service en mooi op maat gemaakt

Pluspunten

Netje ruim binnen de gestelde levertermijn geleverd. Kussens goed op maat en netjes afgewerkt

Pluspunten

Snelle bezorging, eerst de staaltjes, en bestelling ook zoals beloofd was. Producten zien er netjes uit, ik zou dit anderen ook aanraden.

?

Pluspunten

fast and good work, reasonable prices

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG