Pluspunten

Goede en duidelijke site. Makkelijk om zelf de kussens samen te stellen en daarnaast een zeer snelle levering.

De vulling van de plofrugkussens had wel iets meer mogen zijn. Ze zaten dubbel tijdens verzending en hierdoor zijn ze nu wat slap in het midden.

Pluspunten

Snelle en nette levering

Pluspunten

Alles precies op maat en geleverd zoals besteld. Topbedrijf !

Pluspunten

Mooi netjes strak afgewerkt, dik tervreden over opgegeven maten die goed overeen komen. Site eenvoudig in te werken om keuze en maten door te geven, klantenservice heeft ons goed geholpen met de mail als telefoon, verzending ging even mis bij de DHL maar ook gouw weer opgelost. Levertijd duurt even maar er zeker werk waard in, dus geduld moet je hebben.

Gebruikersaanwijzing voor verzorgen van kussen zou helemaal top zijn

Pluspunten

Snel maatwerk geleverd Heel mooi en degelijk afgewerkt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

kussens voor onze tuin set laten maken, echt keurig gemaakt, dik tevreden.

Pluspunten

De kussens zijn heel netjes afgewerkt! De kleur is prachtig. De service is uitstekend en de levering (België) was enorm snel. Zeker een aanrader!

Pluspunten

Snelle levering, mooie stoffen en duidelijke website.

Pluspunten

Super Service, tolle Beratung und am Ende ein wunderschönes langes (4,20 m) Sitzkissen für unser Sideboard unter dem Fenster. Immer wieder gerne. Vielen Dank!

Pluspunten

Prima, kussen past goed. Keurige verpakking.

Weet ik niet

Pluspunten

De kussens passen perfect op onze hoek loungebank en het staat ook nog eens mooi

Pluspunten

everything was perefect.

no.

Pluspunten

Goed advies en erg toegankelijk

Pluspunten

- Keurige kussens voor onze loungebank! Helemaal volgens bestelling. Prachtig afgewerkt, en exact de kleur zoals verwacht. Heel blij mee. - Netjes gecommuniceerd, en binnen de beloofde termijn geleverd. En te volgen via track & trace. - Kortom, zeer aan te bevelen!

Pluspunten

De kleuren van de stof komen overeen met wat je op de website ziet.

Pluspunten

Fantastische kussens en goede kwaliteit!

Pluspunten

mooie kussen,netjes afgewerkt,keurig volgens afspraak geleverd

Pluspunten

Mooie internetsite, bezorging conform afspraak, goed kwaliteit

Pluspunten

superservice ,goed contact,reageren snel.

Pluspunten

Ik werd opgebeld voor de afmeting van mijn kussens, omdat deze rare maten had zeiden ze. Ik heb dan een tekening opgestuurd en wanneer de kussens geleverd werden past deze mooi in elkaar.

Pluspunten

Duidelijk! En top spul

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede kwaliteit en makkelijk bestellen

Fullfillment en de communicatie rond het verwerken van je order is matig. De status van je bestelling, integratie met postorderbedrijf voor bezorging of enige indicatie wanneer je pakket bezorgd wordt ontbreken volledig. Voorkeurstijdstip om de bezorging te ontvangen is er ook niet. Dat is toch de norm momenteel.

Pluspunten

Had plofkussens besteld. Die blijken in de praktijk wat kleiner uit te vallen. Kussens zijn keurig teruggenomen en voor me naar tevredenheid aangepast. Heel netjes geholpen.

De website kan nog duidelijker zijn bij het bestellen van kussens.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG