Pluspunten

Snel en accuraat

Pluspunten

Duidelijke website, goed telefonisch advies bij vragen, snelle levering, kussens voldoen aan verwachtingen.

Niet zo makkelijk vindbaar op internet met zoekopdracht lounchbank kussens.

Pluspunten

Snelle levering: eerder dan verwacht. De kussen zien er heel mooi uit. Zitten ook lekker. Goede website, deze helpt je goed door het bestelproces heen.

Geen

Pluspunten

Bereikbaar bij vragen. Eigen initiatief voor terugkoppeling na vragen. Mooie kussen. Prima levering.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooie kussens Snelle levering

Pluspunten

Website en prijs kwaliteitverhouding

Geen

Pluspunten

Afspraak over levertijd is prima nagekomen. Kwaliteit van de kussens is erg goed

Leveren in doos wellicht beter dan in folie. Was gescheurd. Iets meer tips over het opmeten van de kussen maat zou in mijn geval geholpen hebben om de kussens beter te laten passen.

Pluspunten

Snelle levering en aktie.

Geen

Pluspunten

Snelle levering, strakke kussens

Pluspunten

Het systeem om je eigen kussens samen te stellen werkt perfect, ideaal. De wachttijd was ook de daadwerkelijke wachttijd, terwijl er zelfs verschillende vrije dagen in die periode vielen. Een vraag over mijn bestelling werd snel en persoonlijk beantwoord.

In de bevestigingsmail ook de items met een lijstpijl laten werken of alle de details in beeld brengen, zodat deze vd bestelling in zicht komen. Die werkte nl. bij mij niet, zodat ik de exacte afmetingen niet kon checken.

Pluspunten

Telefonisch goed geholpen en uitleg gehad. Snelle service en goede kwaliteit/prijsverhouding.

Pluspunten

belde zelf om te adviseren de rits aan de andere kant te doen

label van online maatkussen te opzichtig geplaatst

Pluspunten

snel , precies en behulpzaam. goede service

Pluspunten

Onze kussens werden heel snel geleverd, en naar volle tevredenheid. Maatvoering perfect. Zeer tevreden!

Pluspunten

namen telefonisch contact op om te overleggen over hoe het streeppatroon op het kussen moest komen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- Overzichtelijke en ruime keuzes op de website, - Bestelling makkelijk in te geven / verwerken op de website, - Snelle levering.

Ik had een meer pro-actievere houding nav vragen verwacht gezien de ervaring van onlinemaatkussens en kijkend naar onze bestelprijs.

Pluspunten

Ziet er allemaal keurig uit. Opgegeven klopten precies. Aflevering al binnen een week. Kortom tevreden!

Pluspunten

Denken met je mee, snelle en correcte afhandeling

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering. Mooi gemaakt. Tevreden.

Geen verbeterpunten .

Pluspunten

Timely delivery Measurements are perfect Good quality

Pluspunten

snelle levering en mooie kwaliteit voor een echt lage prijs!

nvt

30 Zeelberg