3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, goede prijs, mooie kussens

Kleur was anders dan verwacht. Ik bestelde licht grijs (naar aanleiding van plaatje), maar er zat een beetje lila in.

Pluspunten

Snel geleverd, mooie kussens

Pluspunten

eerst stofstalen aangevraagd die snel kwamen. Datkan ik overigens zeer aanbevelen want van mijn top 3 bleek 1 en 2 helemaal niet aan mijn verwachtingen te voldoen, dus zou zeker even samples aanvragen! Daarna de kussens besteld, had ik een kleine fout gemaakt die ze nog gecorrigeerd hebben voor me, en ruim 1 week eerder dan verwacht de kussens al ontvangen! zitten heerlijk en heel strak en netjes genaaid.

het plofkussen had wat meer vulling mogen hebben. De hoes is beduidend groter dan de inhoud waardoor het erg inzakt en niet meer de juiste hoogte heeft.

Pluspunten

Snelle levering en vriendelijke dame (Kim)aan de telefoon

Credit card accepteren

Pluspunten

Duidelijke website

Plofkussen mochten iets strakker geleverd worden. Heb de indruk dat er net iets teveel stof gebruikt is. Maar goed, kan hem zo bijvullen dat het wat strakker zit.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De kleur ('zand') op de site en de kleur in het echt komen totaal niet overeen. Een verschil van dag en nacht. Na een klacht hierover was de mededeling dat het aan mijn verouderde computer zou kunnen liggen (terwijl ik een gloednieuwe laptop heb) en dat ik dan maar staaltjes had moeten bestellen. Dat heb ik niet gedaan omdat het mij niet nodig leek. Wel doen dus! Anders kom je bedrogen uit. Op mijn mailtjes werd overigens wel snel gereageerd, maar de uitkomst hiervan was voor mij totaal niet naar tevredenheid. Ik kon bellen zodat we tot een goede oplossing konden komen: die oplossing was het bestellen van nieuwe hoezen, waarvoor ik nog eens bijna 100 euro kwijt zou zijn. Mijn inziens geen 'oplossing'. Jammer. Ben nu een hoop geld kwijt voor 2 kussens waar ik helemaal niet blij mee ben.

Pluspunten

enkel een hoes besteld; vlotte levering, netjes afgewerkt.

factuur als bijlage zou prettiger zijn ivm verwerking in de administratie

Pluspunten

heel tevereden. makkelijke website en snelle levering (binnen 12 dagen) de kussens zien er prachtig uit .... wij zijn er heel blij mee.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle service! Ook nalevering ging rap.

Pluspunten

Perfecte kussen geleverd, precies binnen de aflevering‘s termijn.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mooie kussens, goed zitcomfort.

Pluspunten

Goede levering

Kleur beter laten zien op internet

Pluspunten

Duidelijke website met een fijn en gebruiksvriendelijk systeem om je kussens naar wens samen te stellen. Zoveel keus in kleuren en stoffen, wellicht dat ik nog extra hoezen in een andere kleur ga bestellen! De kussens zien er erg mooi uit en zijn perfect op maat. De verzending was snel en correct. Heel blij mee!

Pluspunten

Goede kwaliteit

Pluspunten

Levertijd binnen de verwachte verwerkingstijd. Prima kwaliteit en mooie afwerking.

Pluspunten

Wij kregen één van onze bestelde kussens met een kapotte verpakking en een winkelhaak in de bekleding thuis bezorgd en ondanks dat de fout niet bij hun lag maar bij de vervoerder werd er niet moeilijk overgedaan en kreeg ik vandaag een nieuwe hoes voor het kapotte exemplaar thuis bezorgd. Geweldige service! Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen. !

Pluspunten

Goed werkende website en prima communicatie. Netjes en tijdig geleverd.

Pluspunten

Prima prijs en snelle levering. Kussens zien er supernetjes uit. Ik ben er heel blij mee!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle verzending

Kleur van internet komt niet overeen met de daadwerkelijke kleur

Pluspunten

snelle levering, mooi product

Pluspunten

Supersnelle levering, goede kwaliteit. Goed op de hoogte gehouden van dag van aflevering.

Geen

30 Zeelberg