Pluspunten

Zeer goede website. Fijn dat je direct naar vast nummer kunt bellen voor advies. En dat je zelf mallen kunt opsturen als de maten afwijken van de website. Alles was in 1 keer goed! Prachtig nieuwe kussens!

Pro-actief een bevestigingsmail sturen als de mallen ontvangen zijn en een extra mogelijkheid bij de bestelling op de website dat er ook mallen aankomen. Als klant ben je toch bang dat er al aan de kussens begonnen wordt terwijl de mallen nog in de post zitten.

Pluspunten

Snelle levering Mooie kussens Top service

Pluspunten

Mooie kussens. Prima op maat. Heel erg blij mee! Snelle levering.

Geen.

Pluspunten

Mijn lounge kussens zijn precies zoals ik ze wilde en waren nog sneller klaar dan verwacht Super mooie afwerking

Pluspunten

Top snelle service

Geen

Pluspunten

Snelle levering.

Geen idee.

Pluspunten

goede snelle service; overleg over knopen die er wel of niet op moeten.n attent!

Pluspunten

Accurate afhandeling van onze order. Mooie, goed afgewerkte kussens: prima in orde,

Pluspunten

Pluspunten

prettig contact met het bedrijf.

Pluspunten

Mooi en kwalitatief goed kussen Blij mee Snelle levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De kussens zijn prima.

de enquete niet te vroeg versturen,

Pluspunten

duidelijke advertentie mooi resultaat op tijd geleverd

Pluspunten

Eerst stof staaltjes mogen ontvangen om te kijken hoe de stof is en de kleur. Zo kon ik de juiste kleur stof bij mijn stoelen kiezen. Mooie service.

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk met persoonlijke tussenkomst bij eventuele problemen. Correcte levering. Een aanrader voor wie een kussen op maat nodig heeft. Bedankt.

Doe zo verder

Pluspunten

Online waren dit de goedkoopste kussens die ik kon bestellen en ze zien er goed uit. Levering leek ook snel te gaan maar toen ging er iets fout bij DHL. De medewerkster heeft er toen alles aan gedaan om de kussens nog bij ons te krijgen maar door stugheid bij DHL duurde dit dus alsnog lang,

Pluspunten

5sterren

Geen

Pluspunten

Snelle levering. Uitstekende kwaliteit. Wijziging na bestelling was geen probleem.

Pluspunten

Makkelijke website. Goede prijs. Afgeleverd product precies als besteld

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snel en relatief goedkoop ; zeer meedenkend mbt de juiste dikte! Dank daarvoor

betere informatie over garensoort vd overtrekken kussens; interne communicatie dient verbeterd te worden!!

Pluspunten

Goede maatvoering, mooie stof.

Geen

Pluspunten

goede info voorziening op de site

Pluspunten

- Belt indien er onduidelijkheden zijn over de bestelling - goede communicatie - mooi product!

Pluspunten

Kussens zijn mooi strak afgewerkt. Levering was ook OK. De kwaliteit zal ik maar kunnen beoordelen vanaf ingebruikname in maart.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG