1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Wij vonden dat de site waar de kussens konden worden besteld een goed pluspunt is. De kleuren waren goed zichtbaar,en het bestellen ging perfect.Ook positief is dat de bestelde kussens binnen 5 werdagen klaar waren.De kussens passen op de banken in ons tuinhuis.Wij zullen nog een foto maken en naar u toesturen. Zeer te vreden over u bedrijf. vr gr maurits.

Op de site stond dat de vervoerder Transmission was, maar helaas waren jullie naar een andere vervoerder gegaan.(Thijs). Dat zou nog wel even verandert moeten worden.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De kussens zijn prima

Het logistieke proces mag zeker verbeterd worden!

Pluspunten

Makkelijke site om leuke kussens te maken

Motiefjes niet al te modern, daar zou ik wel wat meer variatie in willen zien

Pluspunten

Snel geleverd en perfect op maat

Pluspunten

Perfect gelopen, kussens goed op maat!

Pluspunten

Keurig afgewerkte kussens. Binnen de beloofde levertermijn geleverd.

Kleur week bij mij erg af van de kleur op de site (Sunfabric grijs 2631), de kleur was veel lichter. Er worden gratis kleurenstalen verstuurd waar ik geen gebruik van heb gemaakt. Bezorgdienst stuurt om 7:30 een mailtje dat ze er tussen 8:00-10:00 zullen zijn, dat is voor mij te kort om nog iets te kunnen regelen

Pluspunten

Hadden verkeerde maat doorgegeven. Binnen een dag aangegeven. Kon eenvoudig worden opgelost. Snelle reactie op mail en voicemail. KEURIGE LEVERING VAN HET PRODUCT!

Kussens waren goed ingepakt. Vervoerder had het pakket op zijn laadvloer gelegd. Plastic was erg smerig (stof/zand). Nit fijn meenemen van het afhaalpunt naar de uiteindelijke locatie.

Pluspunten

Heel blij met de mooie tuinbankkussens. De maat is perfect en de levering ging sneller dan van te voren aangekondigd.

De kleur valt lichter uit.

2 sterren: slechter dan verwacht

Website toont verkeerde voorbeeldfoto's van afwerking. Toen ik mijn kussens binnen kreeg met een andere afwerking dan ik met de voorbeeldfoto had gekozen werd mij verteld dat de afwerking wel degelijk klopte. Toen ik vervolgens vroeg waarom er dan een verkeerde voorbeeldfoto bijstond kreeg ik geen reactie terug.

Pluspunten

Heel goed advies en de kussens zien er prachtig uit!

Pluspunten

snelle levering goede prijs-kwaliteit

Pluspunten

Zeer behulpzaam aan de telefoon Makkelijke website Goede kwaliteit Zeer snelle levering

Pluspunten

keurige afhandeling en communicatie

Pluspunten

Snelle levering, goedkoop, goede kwaliteit!

Enkele dagen voor levering had ik telefonisch contact over de levertijd. Verteld werd dat dit 12/15 werkdagen zou zijn. Enkele dagen later ontving ik het kussen al.

Pluspunten

Mooie kwaliteit. Duidelijke webshop. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Pluspunten

snelle levering, makkelijke website om zelf te ontwerpen, goed prijs/kwaliteit verhouding

telefonisch niet altijd makkelijk bereikbaar.

Pluspunten

Vlotte levering , mooi afgewerkte kussen en perfect op maat , goede kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering, vakkundig gemaakt en precies op maat. Het resultaat samen met de houten bank is prachtig. Wij ijn dik tevreden!

Pluspunten

Makkelijk samenstellen en bestellen. Veel mogelijkheden. Keurig geleverd.

Pluspunten

Goede prijskwaliteit verhouding

Geen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Super goede helpdesk

Wat een bagger manier van verpakken!

Pluspunten

Goede service, snelle levering Kleur is iets lichter uitgevallen dan we hadden verwacht. Maar geen kleurstaal van te voren opgevraagd. Mooie kwaliteit stof.

De hoes zit niet helemaal strak gespannen om het kussen. Her en der nog wat bobbeltjes in het doek.

Pluspunten

Snelle correcte levering, kwaliteit kussens goed, zoals verwacht.

Pluspunten

De website is zeer goed ontwikkeld. Alle informatie die je nodig hebt staat er op en tijdens de bestelling zijn er veel mogelijkheden voor correctie.

De door mij bestelde stof blijkt niet 100% geschikt als bekleding voor een bank. Het is een effen stof en binnen 1 week zaten er krassen in. Ik erger me daar nu erg aan en ik ben daardoor na mijn aanvankelijke vreugde over het strakke resultaat wat teleurgesteld.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG