Pluspunten

Duidelijke website, goede levering van product, aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Correcte behandeling en snelle levering. Helaas zat de rits bij beide kussens aan de verkeerde kant. Omdat ik dat uit onkunde ook niet expliciet had aangegeven, kan ik dat het bedrijf niet kwalijk nemen.

Bij afwijkende bestellingen de klant proactiever bevragen over de wensen en mogelijkheden.

Pluspunten

10: de kussens werden snel geleverd. De website is overzichtelijk en erg gebruiksvriendelijk. De kussens zelf zijn van goede kwaliteit en erg netjes afgewerkt.

Geen

Pluspunten

Snelle levering, netjes gemaakt

Pluspunten

Prijs, kwaliteit en klantvriendelijkheid.

Zou mooi zijn als ik online ook bochten en bogen in de kussens zou kunnen definiëren.

Pluspunten

vlotte communicatie...snelle levering

werken met track en trace zonder inlog...wij konden niet aanmelden om ons pakket te volgen

Pluspunten

Snelle maar vooral goede verwerking van de opdracht. Uitermate goed gemaakt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie kussens en snelle levering. Ik kreeg twee kussens in de verkeerde kleur. Dit is keurig opgelost! Bedankt daarvoor.

Pluspunten

Vlugge goede levering Mooi afgewerkte kussens

Geen

Pluspunten

Snelle correcte levering!

Geen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke site. Mooi en netjes afgewerkt product. We zijn er bijzonder blij mee.

Pluspunten

Netjes geholpen, ook telefonisch, rugkussens zagen er prima uit, zitkussenhoes wat minder omdat de binnenkant bij de rits rafelde, had misschien beter afgewerkt kunnen worden, in de was doen wordt nu moeilijk omdat je dan nog meer rafels krijgt. En de hoes was te breed,zodat het niet helemaal strak om het schuimrubber zit, hoe dat kan, geen idee. Goede service, kwaliteit hoes zitkussen voor de prijs verder goed, jammer vd afwerking.

Misschien de hoezen beter afwerken en een grotere rits zodat er geen rafels ontstaan, omzomen, verder geen bijzonderheden.

Pluspunten

Kussens zijn prima.

De manier van leveren is heel slecht. Ik krijg op vrijdag aan het eind van de middag bericht dat de kussens de volgende dag geleverd worden. De dag van levering krijg je bericht hoe laat ze komen. Ten eerste kan ik een dag van tevoren niks meer regelen. Ten tweede is het niet mogelijk om met de transporteur contact op te nemen om iets anders af te spreken. Wij wonen hier nog niet lang en kennen niemand in deze buurt. Buren zijn op vakantie en het betrof een dusdanig groot pakket dat ik niet aan een wildvreemde kan vragen om mijn pakket aan te nemen. Hierdoor heb ik een belangrijke afspraak niet na kunnen komen. Ik heb hier zelfs met jullie geprobeerd contact over op te nemen maar nu de eerstvolgende werkdag om 15.30 uur is hier niet op gereageerd. Dit vind ik echt jammer. Ik hoop dat dit een leermoment is voor een volgende keer.

Pluspunten

Goede, accurate actie genomen op onze opmerking over kleurverschil. Het zitkussen leek anders van kleur maar dit kwam door de binnenhoes die anders was dan die van de andere kussens. Hierop werd meteen een extra binnenhoes gemaakt en gratis geleverd, topservice!! De kussens zijn mooi afgewerkt en van prima kwaliteit.

Pluspunten

was alles super. Net als bestelt. Wij hebben er heel viel plezier an.

Pluspunten

Keurige service. Vragen die ik vooraf had, zijn snel per mail beantwoord. Het kussen voldoet prima en werd vlot geleverd. Betaalbare maatkussens. Ik heb vooraf online gezocht en heb ze nergens goedkoper gevonden.

op de website wat meer praktische informatie over de verschillen in kwaliteit van de stoffen en vullingen zou helpend zijn. Wanneer kiest u voor het één en wanneer kunt u beter voor het andere kiezen?

Pluspunten

Goede kwaliteit en levering eerder dan voorspeld!

Pluspunten

Goede info Prima kussens

Kleuren vallen veel donkerder uit in werkelijkheid dus altijd stalen laten komen. We hadden zitkussens liever wat strakker gestikt willen zien verder maatvoering Ok

Pluspunten

Duidelijke website, goede service en prachtige kussens ontvangen!!

Pluspunten

We hebben kussens besteld voor een grote hoek loungebank op ons dakterras. Onze kussens werden al binnen 11 dagen bezorgd en ik ben positief verrast over de kwaliteit en uitstraling ervan. Ik zou deze website zeker aanraden!

Pluspunten

Vlotte levering, producten naar verwachting! Goeie en heldere communicatie!

Pluspunten

Top kwaliteit snelle levering

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG