Pluspunten

Kussenhoezen mooi gemaakt en snel geleverd.

Pluspunten

No nonsens mentaliteit, korte lijnen, gelijk antwoord, komt afspraken na. Prijzen zijn ok.

Website werkt goed, maar bij mutaties van 1 of alle kussens, loop je risico alles opnieuw te moeten invullen. Dit zou m.i. nog net iets beter kunnen. Op naar perfectie.

Pluspunten

Leuk

Pluspunten

Goede aflevering, mooie kussens, vrije samples!

Nop!

Pluspunten

De extra wens die ik had hebben ze via mail voor de zekerheid gechecked.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Prachtig op maat gemaakte kussens! Mooie kleur en ook een extra kussen erbij gekregen ...top service! Ben zeer tevreden!

Pluspunten

Beste alle medewerkers van onlinemaatkussens.nl wij willen jullie ontzettend bedanken voor de mooie kussens. Alle kussens zijn perfect opmaat en de kwaliteit zeer goed, mooi en strak afgewerkt. Levertijd ook mooi optijd met dit fantastisch weekend. Toppie!! Voor iedereen een dikke duim

Pluspunten

Kussens voldoen helemaal aan de verwachting! Tijdige levering!

Klant op de hoogte houden van proces, of verdere werkwijze, vroeg me na 12 dagen af of ik niet was vergeten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Top kwaliteit en snelle service

Helaas had ik verschillende vlekken op mijn kussens en is de stof op een kussens helaas verkleurd.

Pluspunten

Mooi maatwerk (indien zelf goed doorgegeven) en prima kwaliteit Snelle levering en de zit kussens zitten heerlijk.

Pluspunten

Mooie kwaliteit! Zijn er super blij mee!!!

Helaas kunnen we nu pas de beoordeling invullen door 3x foute levering door het bezorgbedrijf transmission.. kunnen jullie natuurlijk niets aan doen maar de voorpret gaat er wel af! Het zien van de kussens maakte gelukkig alles goed!

Pluspunten

duidelijk site, zeer vriendelijke mensen en een hele goede service

kan ik zo niet benoemen

Pluspunten

Snelle levering. Mooie kussens

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

qua stof en hoe ze gemaakt zijn zien de kussens er goed uit

kleur komt totaal niet overeen met kleur op website. Ik had pink light besteld en ik kreeg perzik. Was echt teleurgesteld Daarnaast zou ik plaatjes zetten van de kussens. Ik had gedacht bij de plofkussens dat de rugkussens hoger zouden zijn.

Pluspunten

Ziet er keurig uit! Je krijgt precies waar je om vraagt! De kussens die ik besteld had zijn boven verwachting!! Enorm bedankt!

Pluspunten

Nadat de eerste bezorging van het bestelde kussen mislukte hebben ze dit binnen enkele dagen opgelost en had ik het kussen binnen, helemaal top!

Pluspunten

Snelle levering Kwaliteit naar verwachting

Een onderhoudsinstructie zou wel prettig zijn

Pluspunten

De hoezen die ik heb besteld voor mijn bestaande kussenvulling zijn keurig volgens opgegeven maten gemaakt! Heel netjes afgewerkt en op tijd geleverd. Helemaal volgens afspraak! Top!

Pluspunten

Levertijd volgens site 12 tot 15 dagen en mijn bestelling werd op de 12e dag geleverd. Bestelde kussens zijn precies op maat, zijn van goede kwaliteit en zien er keurig uit. Prijs-kwaliteitsverhouding is gewoon prima.

Kan ik vooralsnog niet bedenken

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG