3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering ,goed afgewerkt

Meer dudelijkheid van hoe de strepen lopen ,horizontaal of verticaal,wij waren er van uit gegaan dat ze verticaal zouden lopen ,wij vonden het jammer dat dit zo was.Wij hebben nergens kunnen vinden,waar we dit konden aan geven. ( teleurgesteld )

Pluspunten

Zeer goede kwaliteit kussens, goede levering.

Ik heb voor de levering een mail gekregen wanneer mijn bestelling afgeleverd zou gaan worden. Ik heb toen een mail teruggestuurd dat er die dag niemand aanwezig is en ik heb toen gevraagd of de kussens een dag later bezorgd konden worden. Hier heb ik geen reactie op gehad en de kussens werden dus afgeleverd terwijl er niemand thuis was. Gelukkig waren de buren thuis, maar ik vond het wel vervelend dat ik geen reactie op mijn mail heb ontvangen en dat hier niks mee gedaan is. Verder ben ik wel erg tevreden met de geleverde kussens. Met vriendelijke groet, Stan te Molder

Pluspunten

Snel en vakkundig Goede voorlichting en ervaring.

Pluspunten

in één woord: geweldig! precies wat we wilden en in een korte tijd geleverd en staat prachtig op onze bank in ons zomerhuis. zal proberen nog een foto te sturen.

Pluspunten

Na 1 week de kussens al binnen

Pluspunten

Snel. Alles klopt en het ziet er perfecht uit.

Pluspunten

Héle snelle, correcte levering van een mooi product. Contact verloopt ook zeer aangenaam.

Pluspunten

Kussens gemaakt als opgegeven kwaliteit was perfect boven mijn verwachting in een word super. Levering was heel snel en binnen de opgegeven tijd

Pluspunten

De kleurenstaaltjes waren erg handig. De levering was op afgesproken tijd. Ook blij met de korting voor volgende keer

Pluspunten

Duidelijke site, fijne communciatie over levering en verwachting/indicatie bezorgtijd. Producten zijn in goede staat en conform verwachtingen.

Op de site iets meer duidelijkheid geven over wat de verschillende keuze-opties inhouden. (vulling, soort materiaal) als leek kies je maar iets.

Pluspunten

Goede service. Snelle levering. Goed bereikbaar. Oplossingsgericht

Pluspunten

Prima product en goede levering

Pluspunten

Vriendelijk,nauwkeurig

Geen

Pluspunten

goede service binnen de termijn geleverd!

Pluspunten

Het was allemaal goed en snel geregeld.

Pluspunten

ze hebben contact opgenomen omdat de bestelde maatvoering wat afwijkt, wat misschien zal leiden tot niet het beste resultaat/kwaliteit wat zij willen bieden. Na overleg en wat aanpassingen een hele mooie kussen ontvangen!

Pluspunten

Mooie kussens. Ze zitten heerlijk! Een van onze kussens week 1.2 cm af van de bestelde maten. Na een mail daarover konden we het kussen gelijk retour sturen en kregen we een nieuw kussen met de goede maten 4 dagen later binnen.

Pluspunten

Goede prijs-/kwaliteit verhouding. Snelle levering voor maatwerk. Gemakkelijke bestelling op site. Duidelijke info over levering.

Pluspunten

Op tijd geleverd Mooi afgewerkt Gratis stofmonsters

Geen

Pluspunten

Snelle levering, ze doen wat ze beloven ! Mooie kwaliteit van zowel stof als vulling kussen Heel mooi gemaakt !

Misschien tussentijdse info over de voortgang van de bestelling

Pluspunten

Na verkeerde bestelling heeft Onlinekussens uitermate professioneel gehandeld met een uitstekende service!!

Nvt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Veel keuze in verschillende soorten kussens

Ook kussens met een hoek erin kunnen maken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke website, goed geholpen aan de telefoon en snelle levering van zowel de samples als de kussens zelf.

- Geen goede foto's op de website, moeilijk om verschillen te zien tussen verschillende soorten stof en afwerking. - Geleverde kussens hadden niet exact de maat zoals opgegeven (pakten groter uit)

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG