Pluspunten

Mooie kwaliteit, goeie site, snelle levering

Pluspunten

veel keuze mooie kwaliteit snelle levering goed verpakt

Er zaten toch wat losse draadjes in de naden.

Pluspunten

Goed kwaliteit!

De kleur was helderder dan de online kleur.

Pluspunten

veel goedkoper dan bij anderen (voor vergelijkbar product) kwaliteit is uitstekend bezorging was op tijd

Pluspunten

Hele mooie kussens! Mooie stof en netjes strak geproduceerd. Veel keuze uit soorten, materialen en kleuren kussens. Duidelijke site om de bestelling in te dienen met heldere informatie en overzichten.

Ik had graag een advies gekregen welke diktes er worden geadviseerd voor een zit en rug kussen. Doordat wij een plof rugkussen hadden besteld, hadden we achteraf een hoger kussen moeten bestellen. Doordat hij bol loopt, is hij véél te kort en steekt de rugleuning alsnog een paar centimeter boven het kussen uit. Als ik een gewenste hoogte van een kussen opgeef, ga ik er vanuit dat hier bij de fabricage rekening mee wordt gehouden en het kussen ook daadwerkelijk op deze hoogte gemaakt wordt. (of dit zou op de website duidelijk benoemd moeten worden)

Pluspunten

Snelle levering en werd op de hoogte gehouden van wanneer het bestelde werd afgeleverd! Vriendelijke levering en geheel volgens schema! Netjes en absolute aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Pluspunten

- netjes binnen de beloofde tijd geleverd - goede kwaliteit - flexibel transportbedrijf die de spullen aflevert

Pluspunten

Goed geinformeerd, mooie kussens en snelle en correcte levering!

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk: na eerst een verkeerd artikel te hebben ontvangen is dit na een prettig telefoontje zeer snel en netjes opgelost, erg tevreden over het uiteindelijke resultaat!

Pluspunten

Hele snelle levering klantvriendelijk

Pluspunten

Snelle levering. Bij vragen wordt je goed geholpen! En ideeën worden dior het bedrijf zelf aangedragen.

Pluspunten

snelle en correctie levering. Keurig afgewerkte kussen

Pluspunten

Een super snelle levering....

Ga zo door...

Pluspunten

Heldere website, goede invoermogelijkheden. Snelle levering (7 werkdagen). Kwalitatief goed product geleverd! Zou het bedrijf zeker aanraden.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede morgen Ricardo, Wij zijn tevreden over de geleverde kussens, keurig op tijd en netjes afgewerkt, we zouden jullie zeker aanbevelen bij familie en kennissen. m.vr.gr. Koos Barto.

Pluspunten

100 procent tevreden

Pluspunten

Snelle levering! Mooie afwerking.

Geen voor ins bij deze bestelling

Pluspunten

Mooie stoffen en kwaliteit kussens, snelle levering. Erg tevreden over het eindresultaat!

Pluspunten

Prima service, maatvoering klopt precies en goed materiaal.

Pluspunten

Zeer goede service, werken oplossingsgericht.

Pluspunten

snelle service en mooie kwaliteit

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG