Pluspunten

Snelle service correct

Pluspunten

snelle levering en prachtig van kwaliteit

Pluspunten

Problemen met bezorging maar keurig opgelost! prima service!

Pluspunten

Perfecte afwerking en goede service. Ben zeer tevreden!

Vermelden van leveringstijd in mail.

Pluspunten

Precies wat ik wilde hebben voor onze tuinbank! En ook nog helemaal op maat!! Superblij mee! Aanrader!

Pluspunten

Er is een goed kussen geleverd, prijs kwaliteit is goed . Levertijd was ook in orde.

Pluspunten

Denken goed mee. Oplettend Goede service

Goede ervaring met onlinemaatkussens maar de transporteur liet het afweten. Werd maar en dell geleverd maar was door onlinemaatkussens goed opgepakt.

Pluspunten

telefoontje voor het verzenden van het product

Pluspunten

Vlotte levertijd, nette afhandeling vragen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede kwaliteit zo te zien , goed verpakt

Pluspunten

goede kwaliteit voor een mooie prijs! en binnen 12 dagen zoals op de site staat netjes bezorgd ! gewéldig !

kan er op dit moment geen bedenken

Pluspunten

Super service, mooi product!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Kussens zijn netjes, precies op maat. Wel jammer dat de bestelde knopen op de kussens ontbraken. Dat kon dan achteraf wel weer opgelost worden maar waarom dan niet meteen goed, scheelt gedoe met ophalen en weer opnieuw bezorgen.

Keuze uit tientallen soorten stoffen, maar geen uitleg wat de eigenschappen van al die stofsoorten zijn (vlekwerendheid, slijtvastheid, waterafstotend etc), ik wordt er geen wijs uit.

Pluspunten

Snel kleurstaaltjes in huis, klantenservice prettig en vlot contact. Zeer comfortabele en mooie zitkussens, goede prijs kwaliteit verhouding.

Geen!!!

Pluspunten

Alles van goede kwaliteit en op tijd klaar

Geen

Pluspunten

Fantastische service en komen afspraken zeer snel en correct na! Ik kan dit bedrijf zeker aanraden. Zeer mooi kussen.

Pluspunten

snelheid van levering flexibiliteit in aangeboden materialen

beoordeling van materialen zou makkelijker zijn als kleine stalen beschikbaar konden worden gemaakt

Pluspunten

Gemak, snelheid en hoge kwaliteit

Tip: iets meer begeleiding bij het bestellen. Zelf m'n eren is niet wat iedereen vaak doet of kan. Bv plofkussens vraagt een andere benadering dan strakke kussens omdat ze "wat inzakken". Daardoor had ik ze wat hoger/groter moeten bestellen

Pluspunten

Was op tijd geleverd perfect.

Pluspunten

Overzichtelijke site, goede prijs en snelle levering.

Het beoordelen van mijn bestelling kan ik pas echt goed doen als ik mijn bestelling ook daadwerkelijk ontvangen heb. Tijdens verzending is te vroeg.

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG