Pluspunten

normale prijs en keurig op tijd

Pluspunten

Snelle levering en mooi materiaal van goede kwaliteiten

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

- Geen reactie, niet eens een automatische reactie op een mail gestuurd direct na bestelling ten aanzien van de levering. Hierdoor is de levering in een week gedaan waarin ik in het buitenland zat, de buurvrouw heeft lang met de grote kussens in het portiek opgescheept gezeten. - Tevens het vervoersbedrijf voor levering tweemaal geprobeerd te contacteren vial de mail, wederom geen enkel bericht. Dit terwijl er aangegeven wordt in de bevestigings email dat als de geplande levertijd/datum niet schikt de klant via de mail contact op kan nemen voor het afspreken van een nieuwe datum!

Pluspunten

snelle levering, duidelijke site. zelfs tijdens de bezorging contact kunnen hebben over wat de juiste oplossing is voor bezorgtijd. ik ben heel tevreden

Pluspunten

We wilden kussen doe half rond zijn. We kregen als advies een mal op te sturen. Super voor het meedenken.

Geen

Pluspunten

Snelle levering, mooien kussens! Handige website

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed gemaakt en snelle levering!

Pluspunten

Prima levering. Mooie kussens

Pluspunten

Erg goede service. We hadden plofzit- en rugkussens besteld, maar de juiste maten bestellen is lastig bij dit soort kussens. Ze moesten in een steigerhouten lounchebank passen. Na goed overleg met Onlinemaatkussens hebben wij nu prima passende kussens gekregen.

Pluspunten

overzichtelijk en gebruiksvriendelijke website. Makkelijk bestellen en snel in huis. Prijsvriendelijk en goed contact. Product ziet er prachtig uit.

Maatvoering van de kussens waren goed op 1 kussen na.Deze was 5cm te kort. Tip: betere eindcontrole.

Pluspunten

Zeer correcte snelle levering. Kleurmonsters direct de volgende dag. Prettige communicatie over de aflevering

Pluspunten

super service

Pluspunten

Snelle reactie, snelle levering. Prima gemaakt, mooi materiaal

Pluspunten

allereerst een prima website om de kussens te bestellen, eenvoudig en de goede keuze. We hebben de kussens heel snel mogen ontvangen, slechts 7 werkdagen, dus dat was ook heel goed. De kussens zien er heel mooi uit, past precies zoals bedoeld. Kortom, we zijn heel tevreden.

Pluspunten

Communicatie, stiptheid

Pluspunten

Snelle levering, kwaliteit kussens, makkelijk te bedienen website en duidelijke communicatie!

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG