Zie de sterren hierboven dus verder niets aan toe te voegen

zeer correcte behandeling en heel goed werk afgeleverd, We .zijn heel blij met het resultaat. Het is de investering meer dan waard geweest. Top

Stevige kussens

Goede informatie op de site m.b.t. het maken van de keuze voor soort kussens. Duidelijk en eenvoudig bestel proces. Prima kussens om op te zitten. Stevigheid is weer terug is het zitkussen.

• Communicatie

Sehr gute Qualität, gutes Preis-Leistungs Verhältnis, perfektes Service.

Die Website ist sehr übersichtlich gestaltet, die Wahlmöglichkeiten groß. Absolut empfehlenswert.

• Kommunikation

Passt genau und super Qualität! Kann ich nur empfehlen!

Sehr gute Homepage und freundliches Personal am Telefon. Würde wieder dort bestellen….,

• Kommunikation

Overzichtelijk en goede keuze mogelijkheden

Bijna over alles tevreden. Alleen de kleur olijfgroen is veel lichter dan het zou moeten zijn .En komt niet overeen met de bestelling. Dat vind ik echt een min punt.

• Communicatie N.v.t.

Snel en precies wat ik had besteld

Tolle Ware - Versand Logistik Verbesserungsfähig

Tolle Ware . Hermes als Logistiker unbefriedigend

• Kommunikation

Geliefert wie bestellt, Super Qualität!

Schnelle Beantwortung der Fragen, prompte Lieferung!

geweldig.

ik kan moelijk omgaan met mijn computer, maar kim had de oplossing.!!!!

• Communicatie

Goede kleur, Mooie kwaliteit, Top dikte de 8cm Ben blij met deze kussens, de traditionele die bij m'n tuinset hoorde waren er 8. Moest tig keer naar binnen lopen . Nu zijn het er maar 3 PERFECT.

nette kussens

Levertijd netjes en geleverd binnen gestelde termijn

Prachtige kussens

Voor onze op maat gemaakte lounge hoekbank kussen besteld. Duidelijk info op website hoe de afmetingen door te geven. Kussens passen perfect en maakt het totaal tot een prachtig geheel.

Top ervaring

Na een mailtje aangezien ik met wat vragen zat kreeg ik hier meteen feedback op .En geleverd volgens de afgesproken termijn .

• Communicatie

Super service en ze leveren echt kwaliteit

Tweede keer dat ik hier iets bestelt en gekocht heb en dat is niet zomaar. Het product en kwaliteit van matras en hoes is echt goed en daarom heb ik nu bij de tweede bestelling meteen weer bij hun besteld en gekocht. De site is mooi overzichtelijk en daardoor makkelijk om het juiste artikel bij ze te vinden en te bestellen. Mocht je er toch niet uitkomen kun je ze bellen en wordt je op die manier vriendelijk en goed geholpen. Ik ben wederom zeer tevreden en zal ook in de toekomst hier blijven bestellen en kopen en ik zal ze zeker bij iedereen aanbevelen die kussens op maat zoeken

Hat alles gut geklappt

Einfache Bestellung, Lieferzeit etwas länger (ca. 2 Wochen nach Österreich), da ja auf Maß bearbeitet werden muss. Bei Anruf sehr freundlich, zuvorkommend.

Gute Qualität

Abwicklung unkompliziert. Die Maße waren exakt genau wie angegeben. Schnelle Lieferung und gut verpackt. Super. Vielen Dank

Genauso wie bestellt und top Qualität

Genauso wie bestellt und top Qualität

• Kommunikation

Prachtige kwaliteit en snelle, perfecte levering

Zie opmerking hierboven

Sehr gute Ware, lange Lieferzeit

Die Kissen sind sehr gut, Passform und Farbe genau wie erwartet! Von der Ware her also 5 Sterne. 1 Stern Abzug gibt es für die Lieferung: Die Kissen wurden wie versprochen innerhalb 14 Tagen nach Bestellung produziert. Ab diesem Zeitpunkt dauerte es aber dank PostNL mehr als 14 Tage, bis diese bei mir eintrafen. Da das laut Google Bewertungen wohl kein Einzelfall ist, sollte sich onlinemaatkussens hier vielleicht einen anderen Logistikpartner suchen. Schade, denn sonst wäre das volle Punktzahl!

• Kommunikation

Niet de goedkoopste maar wel mooi

Eenvoudig te bestellen. We hadden een speciale vorm nodig. Even bellen, gegevens doormailen, betalen en klaar. Mooi materiaal en afwerking.

Kwaliteit, snelheid en zekerheid

Nu paar keer een maatkussen besteld, prima afwerking, voor de perfecte pasmaat nemen ze contact op als ze door ons ingevulde gegevens wellicht aangepast moeten worden, bijvoorbeeld afrondingen. Goede en snelle communicatie en perfect product. Erg blij.

C'est très bien fait

Je suis contente du travail et de la qualité. Je mets 4 étoiles car il n'est pas très droit et du coup il dépasse un peu de ma banquette mais c'est quand même du jolie travail. J'espère qu'il ne s'affessera pas trop rapidement. Je recommande.

• qualité
  • livraison
  • la communication N/A

snelle levering, goede kwaliteit

Bestellen ging snel, en de kussens werden snel geleverd. Ze zitten uitstekend en passen precies. Blij mee!

Die Farbmuster perfekt geliefert

Habe nur gute Erfahrung gemacht

• Kommunikation k.A.

Goede kwaliteit

Kussen is geleverd zoals verwacht. De mogelijkheid om stofstaaltjes aan te vragen was heel handig. Kwaliteit van kussen is erg goed.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG