mooi en voor een goede prijs

prima Kwaliteit en netjes geleverd

Gute Qualität, sind zufrieden

Wir hätten uns bei der langen Lieferzeit eine produktive Kommunikation zum ungefähren Lieferdatum gewünscht

Noch nicht angekommen

Hermes hat das Kissen bisher nicht geliefert.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Zitkussens voor in camper

Na 32 jaar gebruikte kussen in camper die we nu al 13 jaar hebben. Waren we toe aan een betere zit in de treinzit. En hier besteld wat wel ff wat langer duurde dan verwacht. Maar kwalitiet is prima nu we ze hebben. zit heerlijk hadden we eerder moeten doen, en zeker bij deze shop waar je ook life af kan halen. Dan zie je dat hun een professioneel bedrijf zijn en een perfect na advies geven. op eventueel vervolg bestellingen.

• Communicatie

Bestellung und Lieferung gut, bei Lieferschwierigkeiten sollte dem Käufer eine Rückmeldung gegeben

Lieferung und Bestellung gut bei Lieferschwierigkeiten sollte dem Käufer eine schriftliche Nachricht geschickt werden. Hier war ich verunsichert ob überhaupt geliefert wird weil selbst auf meine Mails nicht reagiert wurde.

Sehr hochwertige Qualität und Verarbeitung

Der erste Kontakt war sehr freundlich und zuvorkommend. Preis Leistung hat ihren Preis. Aber dafür Top Qualität, gut Verarbeitet. Versand erst nach über einem Monat. Das Warten hat sich gelohnt.

So ein tolles Upgrade für meine Balkon Couch

Nach anfänglichen Schwierigkeiten, weil ich meine email falsch eingegeben hatte , halte ich. In ein ganz tolles Produkt in der Hand und freue mich sehr.

Hat einfach gepasst

Tolles Produkt Maße haben perfekt gepasst Lieferzeit leider etwas zu lang

• Kommunikation

Très bonne information sur le suivi

NA

• qualité
  • livraison
  • la communication

Perfekt gearbeitet

Der Stoff sieht hochwertig aus und ist hervorragend verarbeitet. Ich bin sehr begeistert!

Tevreden!

Heb ongeveer een maand of iets langer moeten wachten op het kussen, wat langer was dan voorzien. Als ik erachter vroeg via mail kreeg ik wel altijd heel snel een reactie. Kussen was toen het was aangekomen wel 3cm te kort dus heb ik via mail om een oplossing gevraagd. Kreeg wel super snel (nog geen uur later denk ik) een reactie dat ik het kussen mocht terugsturen op hun kosten en dat ze het gingen aanpassen. Ik heb het kussen dan op zaterdag naar een post-NL punt gebracht en had het aangepaste kussen de donderdag erna al terug in huis, nu wel met de correcte afmetingen. Begin was dus een beetje moeizaam maar uiteindelijk wel zeer snelle service en ook degelijk product en propere afwerking. De stof was ook hetzelfde als de staal die ik eerst had opgevraagd. Het is ook wel een zacht kussen, zeer aangenaam om op te zitten. Al bij al dus wel tevreden met het kussen!

Mooi product

Ons bestelde kussen is precies wat we wilden. Mooi afgewerkt en zit heerlijk. We zijn er erg blij mee

hééééél erg tevreden

ook al ging het maar om 1 kussen, ik werd als een volwaardige klant geholpen: zeer vriendelijk, alle moeite genomen om de nodige info te geven, snelle levering, prijs/kwaliteit: alles top!!

Prima website

Prima website, eenvoudig bestellen, aantrekkelijke prijzen

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.
  • Communicatie

Order niet ontvangen wel al betaald

Geen reacties op mijn mails die ik hierover heb gestuurd

Super Service und tolle Qualität

Ich habe bereits zum dritten mal eine Bestellung getätigt. Jedes mal war alles perfekt verarbeitet und von guter Qualität. Ich kann Onlinekissen sehr empfehlen

Perfect advies!

Ik twijfelde over de precieze keuze voor m’n zitkussen op maat. Eerst wat kleurstalen besteld, die mega snel geleverd werden trouwens! Daarna gebeld precies over welk soort kussen precies. Ik kreeg keurig advies en zelfs nog ongevraagd advies over de maat. Perfect! Zeker een aanrader!

• Communicatie

Wij zijn zeer tevreden over onze kussens. Bestellen ging heel makkelijk en ook de levering was volgens planning. We hebben één keer contact gehad met de klantenservice vanwege een aanvullende vraag, binnen een dag hadden we antwoord terug.

• Communicatie

Gut, aber mittlerweile sehr lange Bearbeitungszeit

Zu lange Bearbeitungszeit, war früher kürzer

• Kommunikation k.A.

Das Kissen ist so sehr gut. Leider hat es sehr lange gedauert.

Ich habe nach 4 Wochen nachfragen müssen, warum das Kissen nicht kommt. Erst dann hat man mir mitgeteilt, dass es Lieferverzögerung beim Schaumstoff gab. Das hätte ich gern ohne Aufforderung erfahren.

• Kommunikation

Sehr schöne Kissenbezüge, gut verarbeitet.

Gute Verarbeitung

prachtige kussens!!!

Je moet wbt levertijd wat geduld hebben, maar je krijgt dan ook echt waar voor je geld, prachtige stof, lekkere stevige kussens, ben er erg blij mee.

Gute Ware mit gefühlt endloser Lieferzeit

Wir hatten Anfang Mai Sitzkissen mit einem bestimmten Stoff bestellt. Angekommen sind die Kissen nach vielen Mails, auf die immer Vertröstungen folgten. Mal war es der Stoff, dann der Schaumstoff mit dem es Lieferprobleme gab. Nach 6 Wochen kam dann endlich die Ware. Die Kissen sind in Ordnung und von guter Qualität.

• Kommunikation

Wat een geweldig bedrijf!

Prima service, snel in reactie en er wordt op een fijne manier meegedacht.

• Communicatie

Lekker zitten op kwaliteit!

Op onze tuinbank op maat moest een passend kussen komen. Onelinemaatkussens verstuurd stof staaltjes zodat je de kleur goed kan bepalen. Veel keuze in stof, afwerking en kwaliteit en snel geleverd.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG