Top service, mooie kwaliteit

Ik ben heel blij met de kussens en blij verrast met de goede service. Ik had een foutje gemaakt met meten en zij hebben dit perfect voor mij opgelost. Dank! Zeer aan te bevelen om hier je kussens te bestellen!

• Communicatie

Directe reactie op al mijn vragen Super Kon wel geen account aanmaken ( er liep telkens iets fout) Verder prima service

uitstekende ervaring!

Zeer tevreden met mijn maatkussen. Mijn bestelling met opgave van maten uitstekend uitgevoerd!

• Communicatie

Very kind people and reliable company

I ordered a custom-made pillow, and through their website, I provided the measurements and materials I wanted, it was a fun process. When I received the pillow, I checked that the materials matched what I had ordered, and they did. The Pillow was very well-made and optimally packaged. I recommend this company to everyone, you will be satisfied!

• quality
  • Delivery
  • Communication

Alles zoals beloofd!

Prima webshop, snelle reacties bij vragen, en prima kwaliteit.

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit maar de leveringstermijn is te lang.

Klasse Kissen

Gute Verarbeitung und Material. Gute Verarbeitung . Alles OK

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooie kwaliteit en een goede prijs, snelle levering

Snelle service!

Goede en snelle service, perfecte kussens. Alleen even puzzelen bij het totaaloverzicht van je bestelling, de weergave van maten (lxbxhxd)komt niet helemaal overeen met de rest van de pagina's.

• Communicatie

Mooi materiaal en perfecte afwerking

Stevig wat materiaal betreft in om op te zitten.

• Communicatie

Goede kwaliteit en mooi afgewerkt

Goede kwaliteit en mooi afgewerkt. Ook handig om eerst de stalen te zien.

In 1 woord geweldig bedrijf

wat zijn jullie een top bedrijf via de mail paar kussen bestel best wat moeilijk ovaal maar zo geweldig gemaakt dank jullie wel dikke 10

Gute Qualität!

Schnelle Lieferung, tolles Produkt!

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Helemaal top!

Kussen zit heerlijk, mooie stof en prima levering

fantastic service

Beautiful high quality work, quickly delivered. I really appreciated all of the customisation options and the very reasonable price.

• quality
  • Delivery
  • Communication

Tolles Produkt und tolles Kundenservice

Die Lieferung war innerhalb der angegebenen Zeit, das Produkt ist sehr schön verarbeitet und die Qualität scheint auch sehr gut zu sein. Beim Versand ging leider etwas schief, irgendwie war das Produkt beschädigt (Schuld lag beim Lieferanten). Das Produkt wurde mir sofort ersetzt, klasse Service

• Communicatie

Top kwaliteit en super service

Ik heb een kussen op maat laten maken het past perfect super netjes afgewerkt echt heel erg blij mee.

Super Service, gute Betreuung und schnellen Service

Es hat alles super geklappt und die Bedienung vor Ort war der Hammer. Macht weiter so. Vielen Dank euch.

Top Quality

Second time ordering cushions, very fast delivery and everything fine. Easy to order, friendly answers, no complaints at all.

Makkelijk te bestellen

Mooie kleuren, duidelijke uitleg, snelle levering

• Communicatie

Prima kussens, administratief een rommeltje

Meerdere malen verkeerde tennaamstelling

• Communicatie

Snelle service, goede website & gratis stalen

Website heel duidelijk

• Communicatie

Vlotte levering voor maatwerk, en mooie kussens.

Vlotte levering voor maatwerk, en mooie kussens. Afmetingen kloppen exact. Kwaliteit lijkt goed, maar we hebben ze nog niet intensief gebruikt, dus dat zal nog moeten blijken.

Kaufe wieder ein

Gute Qualität, perfektes Service, man bekommt eine Antwort bei mailanfrage,