Kussen past perfect tussen de 2 muren. Kleur zoals afgesproken. Levering correct. Aanrader

• Communicatie

Staalaanvraag werd snel en volledig bezorgd

Staaltjes waren met de post opgestuurd en binnen 2 dagen bij ons binnen

• Kwaliteit N.v.t.

Goed snelle levering

alles bestens!

gerne wieder, netter Kontakt, gute Ausführung, gute Qualität

• Communicatie

Mooi kussen ontvangen, optijd geleverd.

Het kussen is gemakkelijk samen te stellen en te bestellen. Wordt binnen een aantal werkdagen geleverd, mooie stof, goede kwaliteit schuim

Schnell und freundlich.

Alle Anfragen wurden freundlich beantwortet. Verschiedene Stoffmuster erhalten. Anfertigung und Versand schnell und professionell. Sehr schöne Verarbeitung. Herzlichen Dank ans Team!

erg goed

handige site en snel te bestellen

• Communicatie

Goede snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Makkelijk te bestellen, de maten klopten ook! Alleen is plof wel iets dikker en stugger dan we dachten….

Schnell und kompetent

Gute Qualität und sehr guten Service

Prima kussen

Kussen past precies en ziet er goed uit. Het duurde wel ruim 5 weken voordat het kussen er was. Misschien de wachttijd melden op de site?

Sehr gut !

Ein sehr schönes Kissen, schöner samtiger Velvet Bezug, starkes innenkissen, alles in allem gerne wieder, Dankeschön !

• Communicatie

Musterbestellung hat super und sehr schnell geklappt!

Gerne wieder. Müssen nur noch das finale Muster definieren und dann die Kissen bestellen.

• Kommunikation

Super goed verder geholpen en heel tevreden van het resultaat :)

Super goed verder geholpen en heel tevreden van het resultaat :)

• Communicatie

Klasse Ware und schnelle Lieferung.

Hier hat alles super geklappt.

• Kommunikation

Von der Bestellung bis zur Lieferung hat alles kurzfristig und zeitnah geklappt. Deshalb immer wiede

Schnell und zuverlässig.

• Kommunikation

Heel gemakkelijk te bestellen en een snelle levertijd!

• Communicatie

fantastisch geholpen en hele mooie kussens snel ontvangen

Ik had hier kussens besteld en dit had ik niet goed gemeten. Ik kreeg een mail met de vraag of ik het wel goed had gedaan en zijn kwamen met de goede suggestie. Gelukkig kon het veranderd worden en kwam alles goed. Anders had ik verkeerd gemeten kussens gehad en 150 euro voor niets uitgegeven. zeker goed bedrijf en ik ben uitstekend geholpen

Klasse

Super Qualität !!!***

Prima !!

Mooie kussens heb eerst stofstaaltje aangevraagd Maten doorgegeven en ze zijn perfect!

• Communicatie

Uitstekende kwaliteit en goede service

Al vaker besteld. Altijd goed. Precies de opgegeven maten en uitstekende kwaliteit. Levering altijd als afgesproken. Heel blij mee.

Super tevreden!

Super tevreden met het resultaat en de snelle levering. Ook steeds aardig te woord gestaan aan de telefoon. Mooie kwaliteit kussens en stof.

voor herhaling vatbaar

alles ging zoals gewenst, de bestelling, levering en het resultaat, heel goed.

Bestellen ging gemakkelijk

Moet de kwaliteit en aflevering nog afwachten kussens zijn nog niet binnen

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Goede service! Mallen opgestuurd en zo precies de maat kussens gekregen zoals we wilden! Goede prijs/kwaliteit en je kan alles op maat kiezen.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG