snelle reactie

de 1e keer waren de stalen niet aangekomen, na te mailen werden ze weer opgestuurd en hebben we het ontvangen. De bestelling ligt nu in de organisatie, dus kan product nog niet beoordelen

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.
  • Communicatie

Veel speciale wensen en is allemaal keurig gemaakt

Wij hadden veel bijzondere afmetingen (scheef lopende bankjes enz) ook wilde we graag zelf stof aanleveren. We hebben goed advies gekregen en het is erg mooi geworden! Erg blij! Ook had ik verwacht met deze speciale wensen dat het veel tijd in beslag zou nemen. Maar binnen twee weken waren de kussens binnen. Top!

Perfekter Service, perfekte Ware = glücklicher Kunde

Sehr guter Internet-Shop. Einfacher Bestellvorgang. Individuelle Nachfrage per Mail war toll. Sehr präzise Fertigung! Material macht sehr guten Eindruck. Toll!

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Prima en snel geholpen

Was wat vergeten erbij op te tellen bij de maat, gemaild en kon in het productieproces nog veranderd worden. Top gedaan

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.

Mooie kussens geleverd.

Makkelijk te bestellen, veel variatie in materiaal en kleur. Levertijd was niet duidelijk aangegeven dus hier achteraan gemaild, vlot antwoord gekregen. Positieve ervaring.

• Communicatie

Keurige stevige kussen met knopen ontvangen, goede kwaliteit

Zien er Uitstekend uit

Tuinmeubels zijn ingepakt op de camping nog niet kunnen passen, het materiaal ziet er mooi uit, degelijk en goed afgestikt. De fulling (plof kussen) zit in een binnen hoes met rits makkelijk met het wassen.

prima prijs /kwalitiet

goed gemaakt met de aangeleverde mallen, goede prijs

• Communicatie

Fijne site en snel geleverd. Mooi kussen.

Fijne site en snel geleverd. Mooi kussen.

• Communicatie

Wordt geleverd wat je vraagt

• Communicatie

Ik heb op tijd, zoals besteld, in een prachtige kleur en met mooi materiaal ons kussen ontvangen.

• Communicatie

Prima service, prima kwaliteit, snelle levering

• Communicatie

Mooi product, top service!

Heel fijn dat je precies op maat kussens kan bestellen. Ik kreeg ook aanvullend advies on een lang kussen (meer dan 2 meter) dikker te maken voor stevigheid, dit hebben ze kosteloos voor me aangepast. Top service!

• Communicatie

Vriendelijk professioneel advies met kussens naar volle tevredenheid als resultaat!

Bij mijn twijfel over de juiste kleur groen en wel of geen plof kussens, professioneel geholpen aan de telefoon. Thuis heb ik ondertussen een waar palet aan groene kleuren en stoffen! Waarna we een keuze hebben kunnen maken. Met een heerlijke tuinbank vol kussens als resultaat. Wij zijn meer dan tevreden met ons fijne nieuwe plekje om de tuin!

• Communicatie

Degelijk kussen, mooie afwerking. Aan mijn verwachtingen voldaan.

Mooi kussen

Ik miste een update over de leertijd, er stond niet bij hoe lang het ongeveer zou duren en er stond vermeld dat contact opgenomen zou worden om de bezorging te plannen , dit was niet het geval (was ook niet nodig overigens maar het stond er wel)

Top kussen!

Kussen prima in orde en tijdig geleverd.

Ervaring met proeflapjes

Ik heb 4 gratis proeflapjes stof aangevraagd om deze in het echt te kunnen zien en voelen. Het lijkt goede kwaliteit te zijn en was binnen 2 dagen in huis!

• Communicatie N.v.t.

Uitgebreide keus, duidelijke website, gratis staaltjes die supersnel worden verstuurd.

Zo veel keus! De staaltjes komen qua kleur en weefsel goed overeen met de fotos op de website dus ik heb vertrouwen dat het product er uitziet als verwacht.

Snel de stalen ontvangen

Stalen aangevraagd en snel ontvangen

• Communicatie N.v.t.

Snelle levering en goede kwaliteit

Op vrijdag de kussens besteld en op de tweede dinsdag erna al geleverd op Texel, helemaal vanuit het zuiden. Mooi stevig en netjes gemaakt!

Vriendelijk contact gehad

Levering: geen bericht van bezorgen gehad Afgeleverd ‘s morgens ong 9.00 uur voor de deur onder de carport. Te zien vanaf de straat. Heeft daar de hele dag gelegen tot ik thuis kwam 18.10 uur Wel een briefje gevonden in mijn brievenbus. Gelukkig lag het er nog.

• Communicatie

Mooie kwaliteit en naar mijn mening, een hele snelle levering.

Snel geleverd - mooie kwaliteit

Adres om te onthouden. Prima werk

perfekt

Masse, Qualität und Farbe sind wie erwartet