Muster bestellt und kostenlos zugeschickt

Für mein Boot bin ich auf der Suche nach Sitz und Liegepolstern. Ich habe Muster bestellt die wenige Tage später unverbindlich zugeschickt worden.

Prachtige kussens !

Mooie kussens, blij mee!

Deutschland

Danke ich bin sehr zufrieden . Lieferung passt .Die Qualität ist super.. Grüße nach Holland .

Super Service

Es wurde mit grosser Sorgfalt gearbeitet. Schablone wurde noch angefordert. Tip top Da ist ein Team dahinter wo der Kunde wertgeschätzt wird. Herzlichen Dank

Goede kwaliteit

Zeer fijne website om te gebruiken. Snelle levering en hoezen van hele goede kwaliteit.

Mooie kussenhoes, tevreden!

We hebben er wel eventjes op gewacht (er liep iets mis bij de post, konden jullie niet veel aan doen), maar zijn erg tevreden met het resultaat. Goede kwaliteit, perfect op maat.. merci!

echt lelijk afgewerkt

Ik heb picknicktafel kussens besteld met klittenband. Helaas hebben zij mij verkeerd begrepen en een stukje klittenband aan de onderkant gestikt. Kussens zijn retour gegaan en aangepast. Nu zie je een al het klittenband aan de buitenkant zitten. Is niet netjes met stof afgewerkt. Vind het heel gek. Kussens waar ruim 200 euro.

Qualitativ hichwertige Kissen

Die Sitzkissen für meine Gartenbestuhlung sind wunderschön.

• Communicatie

Sehr zu empfehlen. Einfach Klasse.

Absolut einfach und reibungslos. Aussuchen, konfigurieren, bestellen. Zack, geliefert. So muss das sein. Danke

• Kommunikation

Produkte und Leistungen wie beschrieben. Gute Qualität.

Gute und prompte Kommunikation. Gut gelaufen. Sehr zufrieden.

zeer goed

mooie kussens, netje afgewerkt en na de vraag om op een bepaalde datum geleverd te wprden geen probleem. snel antwoord na e mail wisseling

Prima, mooie kussens

Binnen 3 weken op maat gemaakte kussens. Mooie kussens

• Communicatie

Stalen opgevraagd maar nooit gekregen

Heb aantal stadstaten opgevraagd maar deze nooit ontvangen.

• Communicatie

Past precies. Goede service, geleverd op het moment dat wij het wilde

Service perfect Kussen hoezen passen precies. Ziet er strak uit. Wel ontevreden over postnl: pakketje werd een dag later dan door hen afgeleverd in de groenbak op het groene afval.

Alleen kleurstaaltjes besteld

Ik wilde bij jullie de kussens kopen omdat jullie qua prijs het goedkoopste zijn maar er zat helaas geen goede stof tussen, de kleuren zijn een beetje afwijkend allemaal. Gr

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Super schnelle Lieferung, tolle Qualität!

Ich bin sehr zufrieden mit den Kissen!

Jammer van de onduidelijke info. Nu miskoop begaan van €200

Fijn een site met buitenkussens op maat! Nog leuker dat ze de optie bieden om knopen toe te voegen aan jouw kussen! En een rits om de hoes te kunnen wassen. Heel erg jammer dat ze vergeten te vertellen dat de knopen door de hoes EN het kussen vast zijn gemaakt en je niets aan de rits hebt omdat je de hoes zonder sloopwerk er nooit vanaf kan halen. Als service bieden ze aan de knopen los te knippen (ja dat kan ik zelf ook wel) en dat er dan wel gaatjes in de hoes blijven zitten. Dat is toch best vreemd voor een kussen van €200?

prima!!!

De kussens zijn prima, ik had niet anders verwacht want ik had al eerder kussens besteld en was daar heel tevreden over!

• Communicatie N.v.t.

prima werk en zo snel

vrijdag besteld en woensdag al in huis, ongelofelijk snel

• Communicatie

Probleem wordt meteen goed opgepakt.

Bij mijn klant werden kussens geleverd die niet goed gevuld waren in de hoeken, er leek een te kort foamkussen in te zitten. Ik kreeg meteen een retourlabel waarmee de klant de kussens kon terugsturen en de communicatie over hoe de kussens vermaakt gaan worden met Onlinemaatkussens.nl is er goed. Nu nog even afwachten hoe de kussens weer opnieuw aangeleverd worden en of mijn klant dan wel blij kan zijn.

Snel en mooi!

Zoals geadviseerd op de duidelijke site, eerst gratis kleurstalen besteld, en daarna de kussens besteld. Goed en op tijd geleverd! Zitten goed, blijven mooi!

• Communicatie

Product is goed, communicatie kan beter

Kussen is mooi en maten kloppen. Er komt standaard een naamlabel aan de zijkant van het kussen. Dit wordt niet vermeld op de website. Ik zou de optie voor achterkant of binnenkant aanbieden. Mijn bestelling werd op de 26ste werkdag na bestelling afgeleverd. Was in de zomervakantie. Op zich geen probleem maar op de website staat +/- 12 werkdagen en er was geen communicatie over. Ook niet dat webwinkel periode gesloten was tijdens vakantie. Dus al met al, mooie kussens, veel keuze voor stof. Communicatie kan beter.

• Communicatie

Product ziet er netjes uit en zit heerlijk !

Bestellen is eenvoudig via de website. Kussen ziet er mooi uit. Product is snel geleverd.

Prima geholpen goed service

30 Zeelberg