All was perfect

Fast delivery good quality Helpful office

Top…..

Heel mooi kussen van mooie materialen. Heel blij mee. Jurgen

• Communicatie N.v.t.

Makkelijke site om je kussens goed op maat te maken En vlotte afhandeling

Besser als vermutet

Die Kissen sehen wirklich fantastisch aus, so wie wir es gerne haben wollten. Das Preisleistungsverhältnis stimmt auch.

• Kommunikation

Really good service and product

Built my daughter a custom dressing room and needed a seat cushion for an odd-size seat that was covering some pipes. Easy process to size/ choose materials and specifications for the cushion. Good follow up with emails and delivery tracking. Very very happy with the cushion and the service!

• quality
  • Delivery
  • Communication

Snelle levering, goede kwaliteit

De kussens werden snel geleverd, het is ook van goede kwaliteit. De helpdesk was snel bereikbaar en telefonisch goed te woord gestaan. Ik kreeg de info die ik nodig had.

• Communicatie

Keurige goedzittende kussens op tijd geleverd, kleur viel wat tegen.

Kleur uitzoeken online is lastig en viel ons uiteindelijk tegen. Bij het bestelproces ontvingen we geen bevestiging, desgevraagd kregen we die alsnog snel toegestuurd. Prima prijs voor de kussens.

• Communicatie

Eerste instantie verkeerde stof bij levering kussens. Dit is wel snel en correct in orde gemaakt.

• Communicatie

Goeie kwaliteit en snelle levering

Zeer prettig geholpen . Kwam er na een aantal dagen achter dat ik 1 kussen te weinig had besteld. Deze verteld en een mail gestuurd of dit kussen nog kon worden toegevoegd aan de andere order zodat ik geen extra verzendkosten hoefde af te rekenen. Geen probleem gaven ze aan. Ook levering was snel!!!!!! Met andere woorden super!!!!!!!!!

• Communicatie

Makkelijk om te bestellen en perfecte kussens

Meerdere kussens en losse slopen online besteld. Na ongeveer 3/4 weken later wordt het netjes verpakt thuis bezorgd. Nette aflevering en afwerking van de kussens, top! Bedankt we gaan er hopelijk jaren van genieten.

Mooie kussens

Mooie kussen met een goede kwaliteit. Jammer dat door toeleveringsproblemen (schuim niet leverbaar) we iets langer op ons kussens hebben moeten wachten

Gemakkelijk

We hebben voor Onlinemaatkussens gekozen omdat de prijs erg goed is en omdat je ook ovale kussens kunt bestellen. Gratis kleurstalen opvragen is een pluspunt. Het stappenplan wat je moet doorlopen is erg fijn. Ze vragen je een mal van ware grootte op te sturen waardoor je precies de juiste maat opgestuurd krijgt. Erg fijne service en levering sneller dan verwacht.

• Kwaliteit N.v.t.

Nette kussens, snelle levering

Web site is duidelijk. Snelle levering Naast elkaar zijn ze allemaal dezelfde kleur, op de bank lijken het verschillende kleuren.

4 sterne

Die Lieferung kam leider erst spät - nach 26 Tagen, Qualität ist in Ordnung

• Kommunikation

Super Qualität, kann ich nur empfehlen

Alles super geregeld.

Zien er mooi strak uit...zeer tevreden.

Superservice!

Kussen ontvangen en bleek niet exact te passen. Daarna met enkele foto’s retour gezonden en binnen 2 dagen vermaakt thuis ontvangen. Past perfect!

• Communicatie

Vlot, keurig afgewerkt en heel comfortabel

De bestelling van onze tuinbank kussens arriveerde precies op het beloofde moment. De kussens passen perfect, had echt geen centimeter speling, zo netjes! We gaan zeker nog meer bestellen, want de andere bank moet ook nog. Een mailtje op het moment van verzenden of moment van in productie nemen had nog leuk geweest, maar verder geen enkele op- of aanmerking.

Goed en snel!

Kussens waren zeer gemakkelijk te bestellen via de website die duidelijke uitleg gaf over de producten. Kwaliteit van de geleverde kussens was zeer goed en exact volgens de beschrijving. Kussens waren sneller geleverd dan. Verwacht.

• Communicatie

helemaal super, blij met mijn kussens!

Snelle levering, mooie kwaliteit.

Perfecte pasvorm

Nieuwe kussens laten maken voor twee lounge tuinstoelen. Makkelijk te bestellen en eenvoudig de maten aan te geven. Erg treveden.

Top Quality, quick service, good communication. I will order again

• Communicatie

Goed advies en Goede service en goede prijs kwaliteit verhouding

Ik had eerst een verkeerd kussen maar nu het goede en daar ben ik heel blij mee!

duurde erg lang

Ik had een stofstaal besteld, het duurde meer dan een week voor ik het ontving. Ik had toen mijn kussen al bij een ander besteld.

• Kwaliteit N.v.t.

Immer wieder!

Ich habe für meine Terrassenlounch neue Bezüge bestellt, da die Originalbezüge nicht nach zu kaufen waren. Tolle Farb und Stoffauswahl, gute Qualität, sehr gut Verarbeitet! Ich habe direkt noch passende Kissenbezüge nachbestellt.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG