Top Qualität, top Verarbeitung

Tolles Material sauber verarbeitet. Man bekommt soviel Muster wie man braucht.

Gut verarbeitete Kissen

Nach etwas längerer Lieferzeit, wurden uns qualitativ hochwertige Kissen geliefert. Die sehen gut aus und passen.

perfekter Service, gute Beratung, top Qualität

alles bestens. Top Beratung, da wo man es braucht und zuverlässige Abwicklung.

Vakwerk!

De caravankussens zijn erg mooi geworden! De maten zeer precies en afwerking helemaal goed. Communicatie over de levering liep goed en heel erg vriendelijk.

• Communicatie

Ich bin begeistert: große Auswahl, einfache Konfiguration, super Qualität!

Die Polster sind genau so geworden, wie ich es mir gewünscht habe.

• Kommunikation

Mooi kussen voor een mooie prijs

We hebben een nieuw kussen laten maken voor de camper. Helemaal naar onze zin!

Tegenvaller

Voor de prijs fijnere stof verwacht. De levering was veel later dan de gestelde tijd. Geen mail ter informatie dat het langer ging duren. Ik moest er zelf achteraan bellen.

Goede producten, lange levertijd

Zeer tevreden met de geleverde producten. Perfect op maat en kwalitatief. Echter 3 weken langer moeten wachten dan aangegeven op website (14 dagen > 35 dagen)

• Communicatie

Niet fe kwaliteit die ik dacht

Mijn kussen is aangekomen maar ik vind dat de stof absoluut niet strak genoeg zit en het oogt wat slordig zo !

Prima kussens zoals besteld

Prima kussens zoals besteld

Zeer bekwaam

vriendelijk, verstaat het vak, kwaliteit, snellen levering,

Goed product

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de service de kussens

• Communicatie

Pefecte afwerking, service en communicatie!

Perfecte afwerking, service, communicatie en vlugge levering!

Uitstekende service !

Alles verliep vlekkeloos , mails werden snel beantwoord ,super tevreden !

kussen mooi afgewerkt

contact met bedrijf in verband met levering zeer correct en vriendelijk

• Communicatie

Kussen zoals ik besteld heb.

Het kussen dat ik besteld heb is precies zoals ik het graag wilde... mooi afgewerkt en netjes op maat, ben er blij mee...het enige nadeel vind ik is de levertijd..5 weken wachten vind ik wel lang voor een redelijk normaal kussen..maar ja zal wel een reden voor zijn.. al met al tevreden en zal zeker weer bestellen als ik een kussen nodig heb :-)

tolle Qualitätsware, passt perfekt

toller Service, bei Rückfragen sofort Antwort, sehr freundlich. Toll dass es so einen Shop gibt, der auf Mass fertigt

Tolle neue Kissen für die Gartenmöbel

Bestellvorgang, Lieferung und Qualität sind prima. Wir sind zufrieden mit den neuen Sitzkissen für die Gartenmöbel. Auch dass wir vorher Stoffproben anfordern konnten, ist positiv. Lediglich bei der Auswahl der Füllungen (welches Material, welche Härtegrade etc.) wäre ausführlichere Hilfestellung wirklich wichtig.

• Kommunikation

Mooie kussen, perfect op maat.

Kussens moesten speciaal gemaakt worden ivm uitsparing. Via de mail met een tekening met maten verstuurd. Allemaal goed overgenomen en netjes afgeleverd. Goed materiaal en heerlijk om op te zitten en liggen.

• Communicatie

Billiges Material, schlecht verarbeitet!

Der Überzug ist extrem dünn. Die Nähte sind nicht eingesäumt und sind bereits ausgefranst. Vermutlich würde der Überzug die erste Wäsche nicht überstehen. Haben die Nähte von einer professionellen Näherin nacharbeiten lassen. Werde nicht mehr dort einkaufen. Lieferzeit wurde eingehalten. Sie haben mich um eine Bewertung gebeten, das habe ich gemacht, nun passt es Ihnen nicht. Hätte gerne Fotos gesendet mit der von Ihnen abgelieferten Arbeit. Aber msn kann ja nicht antworten, darum hab ich, wie gewünscht die Bewertung geändert bzw. ergänzt. Da ich ja nun Ihre Kommunikation kennen gelernt hab. Wer kein negatives Feedback zulässt, sollte einfach nicht danach fragen.... Viele Grüße Marco

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Kommunikation

Komen op tijd afspraak na

Zo als altijd super

Weer twee kussen op maat besteld en deze zijn ook weer super afgewerkt. Reageren ook snel op mails maar via de telefoon goed bereikbaar goed service.

Zeer lange leveringstijd.

Mooie kussens. Maar van de leveringstijd klopte niets. Heb ruim 5 weken moeten wachten op de kussens.

Verbesserung nötig

Nach der Bestellung habe ich wochenlang nichts gehört. Das gibt kein gutes Gefühl. Besser wäre wenn man zwischendurch eine Statusmeldung bekommt- auch wenn es gar keine Änderung gibt. Es geht darum das ich weiß, dass ihr an der Bestellung dran seid. Lieferzeit grundsätzlich zu lange. Zudem ist es bei mir so gewesen dass die Höhe des Kissens durch die Füllung ein paar cm höher ausfällt. Das hätte ich gerne vorher gewusst, dann hätte ich 2-3 cm Weniger bestellt und Geld gespart.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Mooi maatwerk gemaakte kussens