Good

Good Product and delivery

• Communicatie

Goede keuze en kwaliteit!

Al eerder kussens besteld voor buiten. Deze keer voor in de camperbus en zeer tevreden met het resultaat! Zeker een aanrader om hier te bestellen.

• Communicatie

Andere soort stof dan staaltje, maar goed opgelost.

Na een aantal staaltjes te hebben gezien, eindelijk een keuze gemaakt. Na lang wachten zijn de kussens binnen, maar het stofje en de kleur komt niet overeen met het staaltje. Na het zien van deze beoordeling kreeg ik meteen een berichtje en kwam een transportbedrijf de kussens ophalen. Het transportbedrijf is uiteindelijk 3 keer niet komen opdagen, maar de communicatie met online-maatkussens was heel fijn en ze regelden meteen iets anders. Ze hadden per ongeluk de verkeerde stof gebruikt en na een week had ik de kussens in de juiste stof binnen! Erg tevreden ermee.

goed en op tijd

goed en op tijd.

Prachtig

Supermooi. Paar weekjes wachttijd, maar de moeite waard!

Primà

Denken met je mee En heel belangrijk komen afspraken na TOP

• Communicatie

Geweldige Professionals! Goede service!!

Onlinemaatkussens maakt het verschil in klantencontact, persoonlijk vriendelijk en professioneel. Heel fijn om samen aan een mooi eindresultaat te werken!

Geen beoordeling betr. Bestelling 1000042710

De kleurstalen zijn niet aangekomen; vorige week zondag besteld, zouden maandag verzonden zijn ( ik heb vrijdag jl hierover gebeld). Maandag wordt er hier geen post bezorgd in Burgh Haamstede. Kleurstalen van soortgelijke bedrijven als de uwe zijn wel aangekomen, mogelijk ga ik dan daarmee aan de slag.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Heel goede kussens en goede vriendelijke service!

Heel goede kussens en goede vriendelijke service!

Rasch und kompetent

Sehr freundliche Kommunikation, hilfsbereit. Die Kissen wurden rasch fabriziert und ausgeliefert.

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Uitstekende service en prachtige kussen!

Perfect bereikbare klantenservice en we zijn heel blij met onze mooie kussens! Goed geholpen met een foutje in de bestelling ( vanuit onze kant), fijn opgelost.

Perfect!

Snel en duidelijk. Prima kussens.

Prachtige kussens geleverd gekregen

Mooie kussens netjes afgewerkt!

Nette kussens

Mooie kussens en op verzoek later geleverd ivm vakantie wat ook keurig is gebeurd

prima bedrijf!

Goede levering en kwaliteit

• Communicatie

Het is zoals ik besteld heb.

Ik ben ontzettend blij met mijn bestelling. Het kussen is perfect, zacht, comfortabel. Ik zou aan iedereen aanraden over jullie spullen. Goeie kwaliteit. Bedankt.

• Communicatie

Sehr gute Verarbeitung, geliefert wie bestellt

Sehr gute Qualität, Stoff robust, Farbe wie abgebildet, sehr gut verarbeitet, ist hochwertig und gefällt mir sehr gut!

• Communicatie

perfect op maat, mooie afwerking, directe communicatie

alles is perfect verlopen

Prachtige kussens

Ondanks maatwerk was de levering redelijk snel. Ze zien er perfect uit en zitten heerlijk.

• Communicatie

Goed verpakt bij bezorging,goeie kwaliteit zit fantastisch en staat prachtig in het interieur!!

• Communicatie

Mooi kussen en netjes afgeleverd.

Duidelijke website om het kussen samen te stellen. Maar graag zie we toch een update van levertijden. Dat is niet makkelijk maar je wil als klant wel duidelijkheid.

Mooi werk

Ondanks dat ze een lange levertijd hebben (60 werkdagen maximaal) kregen wij snel onze kussens. Goed gemaakt, mooie stevige stiksels. Ook de maten precies zoals opgegeven, dus passen precies op onze bank. Ook de kleur was precies zoals we besteld hebben. Mooi gedaan. Oh en ze zitten heerlijk. Ze hebben de optie 8cm dik, dat leek mij wat weinig, voor de zekerheid 15 cm besteld. Dat is echt aan de dikke kant en was achteraf misschien niet eens nodig. Ik ben er blij mee.

Prompte Lieferung der kostenlosen Stoff-Muster

Prompte Lieferung der kostenlosen Stoff-Muster

• Qualität k.A.
  • Lieferung
  • Kommunikation k.A.

Kussen is wel een beetje hard

• Communicatie

precies wat we nodig hadden.

prima kwaliteit alles volgens afspraak

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG