Keurig afgewerkt

Leveringstijd werd niet aangegeven bij bevestiging. Ook niet ongeveer. Had ook later pas door toen ik na bestellingen opnieuw op de website kwam dat er meerdere kleuren blauw beschikbaar waren.

Perfekt!

Super, alles bestens. Danke.

• Communicatie

Ik heb een hoes besteld deze is mooi en is van goede kwaliteit. Ik ben er erg blij mee :)

• Communicatie

Goede en snelle service en alles mooi afgewerkt.

We zijn heel tevreden over de algehele service. We hebben 2 grote maatkussens besteld voor onze vakantiewoning in Spanje en er was een zekere haast bij ivm met verhuur van de woning. Onlinemaatkussens heeft met ons meegedacht hoe deze te versturen, duidelijke communicatie en heeft deze uiteindelijk 1 week voor de afgesproken datum geleverd. Echt super en top prijs/kwaliteitsverhoudiing

Tolle Kissen, wie erwartet

Qualität und Verarbeitung sind top, die Kissen sehen super aus und passen hervorragend

• Communicatie

Alles so wie beschrieben, tadelos

Alles sehr gut , und auch sehr gute Qualität

• Communicatie

nette kussens, mooi afgewerkt.

mooie kwaliteit.

• Communicatie

Eenvoudig te bestellen en prima kwaliteit

Snelle levering en prima kwaliteit

• Communicatie

Levertijd was iets langer dan beloofd op de website. Maar reactie van de klantenservice was snel en duidelijk. En levering en product verder prima.

Hochwertige Ware und super Versand

Hat unsere Erwartungen erfüllt.

• Kommunikation

Snelle levering en precies wat ik had besteld!

• Communicatie

Prachtige kussens voor een betaalbare prijs

Qualität und Zuverlässig

Habe erstmalig bei Ihnen bestellt aber nicht zum letzten Mal. Phantastische Qualität, fast pünktliche Lieferung und immer gut informiert. Vielen Dank wir werden den Sommer noch mehr genießen.

• Kommunikation

Passgenau und gute Sitzeigenschaften, Stoff-Farbe wie erwartet.

gute Abwicklung und pünktliche Lieferung nach 15 Tagen ab Bestellung, Rechnung bitte zukünftig als PDF, ist besser für die Ablage

• Kommunikation

Die geben sich noch richtig Mühe!!

Auch Sonderwünsche waren kein Problem.

super goed een 10

hele goede service goede uitleg en meedenkend ..in een woord top dank je voor jullie goede service

prima bedrijf

goede bestelsite, en telefonisch goed bereikbaar en doen wat ze zeggen.

Alles prima, tolle Auswahl

Sehr netter Kontakt, die Kissen sind genau nach meinen Vorstellungen geleifert worden.

Tolle Kissen - super Service

Vielen Dank für die Super Zusammenarbeit. Wir haben tolle Kissen bekommen. Trotz komplizierten und ungleichen Längen, die wir brauchten. Die Kissen passen perfekt! Fertigung znd Lieferung waren auch schnell und zuverlässig. kann es nur empfehlen und werde sicher wieder bestellen, wenn ich etwas brauche.

• Communicatie

Zeer vriendelijk. Gemakkelijke en snelle comlunicatie

Zeer aangename ervaring. Zeer meewerkend en probleemoplossend.

correcte levering

mooi product

• Communicatie

Goede kwaliteit. Het kussen past perfect en zit nog lekker ook.

• Communicatie

Prima uitvoering en correcte levering!

Goede en snelle levering. Klantenservice reageert ook snel en duidelijk.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG