Super kwaliteit en snel (3 weken) gemaakt en geleverd

• Communicatie

Duidelijke site met de goede opties

Een verademing; gewoon bestellen en het wordt afgeleverd. En eens een keer geen mailtjes met allerlei onzinnige meldingen.

Super qualität

Ware ist klasse. Sauber verarbeit. Leider hat Produktion und Lieferung länger gedauert als angegeben.

• Kommunikation

goede kwaliteit, duurde wel wat lang

Over het algemeen goed, al denk ik wel dat website duidelijker kan. Dacht 3 op maat gemaakte rechthoekige rug kussens en 3 op maat gemaakte rechthoekige zitkussens. Nu is alles van een prima kwaliteit alleen ben ik bij het uitzoeken kennelijk verkeerd gegaan want de zit kussens zijn niet rechthoekig die lopen schuin af. Als een en ander ietwat verduidelijkt op de site had gestaan had ik deze fout niet gemaakt.

• Communicatie

Deze week mijn kussenovertrekken ontvangen. K heb ze gisteren opgezet en ze passen perfect. Ook de kleur is zeer goed mooi fris tuinsteden nu. Dank jullie wel

• Communicatie

Duidelijke uitleg bij bestelling en mooi resultaat!

Duidelijke uitleg bij de online bestelling. Het duurte even voordat het klaar was maar prachtig resultaat. Zou zo weer wat bestellen

7,5/10

Alles uiteindelijk in orde, was enkel wat jammer van de foute mail die ik kreeg vóór levering, met ,

Uitstekende service!

2x samples gehad en uiteindelijk de kussens besteld, super blij mee!

Sehr gute Kissen, gute Verarbeitung

Anfertigung der Kissen, wie im Internet beschrieben.

• Kommunikation k.A.

super

Die Kissen haben eine sehr hochwertige Qualität und sind sauber und stabil verarbeitet, immer wieder gerne

• Communicatie

Schnell und genau nach Maaß, wie bestellt.

Alles bestens!

Trotz schwieriger Kissenform hat alles top geklappt. Auch die Kommunikation. Herzlichen Fank!

• Communicatie

Handig en snel bestellen. Goede service, meteen geregeld nadat ik een vraag had gesteld. Snelle levering van een goed product.

• Communicatie

Wij zochten een kussen voor in onze camper waar de hond op kan slapen. Bij jullie het perfecte kussen laten maken. Niet te dik waterdicht om ook evt buiten neer te kunnen leggen. Contact gehad via mail omdat we bijna op vakantie gingen. 1 dag voor vertrek binnen. Top en nogmaal bedankt.

Geweldig service mooi product

Ik heb een kussen besteld met een aparte vorm, omdat mijn rietenstoel een inham heeft. Nadat ik online een kussen van ongeveer de vorm en gewenst materiaal had besteld,, zoals voorgesteld een mal van papier gemaakt en opgestuurd. En geheel volgens verwachting een prachtig kussen ontvangen die exact past ontvangen. Echt heel blij mee!

Heel mooi gemaakt .

Perfecte service en klantvriendelijkheid

• Communicatie

De zitkussens zijn goed afgewerkt en zitten heerlijk!

Alles werkt prettig. Bestellen via internet is eenvoudig, tot aan de le ring klopt het.

Alles super

Hat alles super geklappt

• Kommunikation

Superdry is echt supersneldroog.

Het duurde wel een aantal weken eer ik het bestelde kussen kreeg. In deze tijd van snel bestellen en snel leveren, was dat wennen maar het is natuurlijk maatwerk. De kwaliteit is goed. Superdry is echt snel droog. Heel fijn!

zeer goed

• Communicatie

Vond de leveringstijd wel lang

Kussens zie er goed uit

Schöne Kissen, lange Lieferzeit

Die bestellten Kissen liessen zwar etwas lange auf sich warten, erfüllten aber bei Lieferung jegliche Erwartungen an Design und Qualität. Mal schauen wie lange wir Freude daran haben bzgl. der Lebensdauer der Kissen im Outdoorbetrieb.

Suprieur

Online besteld, betaald, en na +/- 2 weken liggen ze te pronken in de caravan. maatvoering en kwaliteit voldoet ruim aan de verwachting.

Gewoon top!!

Had een bestelling gedaan en gevraagd of de kussens na mijn vakantie bezorgd konden worden. Dat was totaal geen probleem. Ik kreeg 1 dab na thuiskomst netjes een mailtje dat de kussens onderweg waren met post.nl Helaas jammer dat post.nl er 3 dagen over moest doen om de kussen te bezorgen. Maar onlinemaatkussens.nl is zeker een aanrader, de kussens passen precies en de kleur is perfect

Prachtig gemaakt, goede service

Heel mooi gemaakt en afgewerkt, echt een aanrader!

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG