Wie geduld heeft, heeft wat.

Op de website wordt je eerst blootgesteld aan heel veel keuzes. Maar als je die dan allemaal hebt gemaakt, dan krijg je na best lang wachten, een super mooi kussen. Ik hoop ook gezien de prijs van het kussen, dat deze nog lang mooi blijft. Al zitten de eerste strepen van hondennagels er al op. Ik hoop maar dat ik die er nog af krijg. Zo zonde op dat donkergroen.

Alles in Ordnung

Alles in Ordnung,nur die spärliche Kommunikation ist etwas zu bemängeln

Bin zufrieden

non

Schöne Arbeit, sehr Kundenfreundlich

Sonderanfertigung wurde perfekt ausgeführt. Sehr Kundenfreundlich. Gute Qualität.

• Kommunikation

het kussen is mooi gemaakt

Het kussen is mooi gemaakt en heeft de goede kleur. Ik vond het wel jammer dat de levering lang op zich liet wachten. En de lengte van het kussen is iets te kort. Het zit wel prima!

Super kussens

De kussens zijn geweldig mooi. In de eerste levering Zat een foutje, dit is echt geweldig goed en snel opgelost. Heel blij met mijn kussens...

Prima webshop, aanrader

Prima product, denken mee. Levertijd wat aan de lange kant, meer dan 2 weken, wat wel op website vermeld staat.

Mit Geduld erhält man ein schönes Produkt

Wir haben Anfang Mai die Kissen bestellt. Anfang Juni erhielten wir dann eine Lieferung jedoch die für einen anderen Kunden. Man hatte die Lieferungen vertauscht. Anfang Juli erhielten wir dann unsere eigentlichen Kissen und sind mit dem Ergebnis sehr zufrieden. Der Kundenservice war immer erreichbar, egal über Telefon als auch über Mail. Wenn man mal niemanden erreicht hat per Telefon, erhielt man sogar einen Rückruf. Wer also Geduld hat und sich von den schwächen im Versand nicht aus der Ruhe bringen lässt, erhält hier ein gutes Produkt mit einem sehr guten Preis Leistungs Verhältnis!

Schnelle und unkomplizierte Bestellung

Es handelte sich zwar nur um eine Musterbestellung, allerdings lief diese völlig unkompliziert und reibungslos. Aufgrund dieser Bestellung, haben wir danach neue Sitzpolster im Wert von 700€ bestellt. Wir sind sehr gespannt und freuen uns sehr darauf. Es werden sicher weitere Bestellungen folgen.

Super Qualität

Alles super… tolle Qualität und sehr freundlicher Kontakt… kann man nur empfehlen.

Sieht toll aus!

Unkomplizierte Bestellung, Betreuung und das Ergebnis ist wunderschön! Wir haben eine riesen Freude!

Alles ok!

Sehr gut!!

Lange Levertijd, klantenservice zonder service

Had graag 5 sterren gegeven. Onze ervaring; WEBSITE; super gemakkelijk! BESTELLEN; zo gebeurd CORRESPONDENTIE; na bevestiging van bestelling, 0,0 reactie BETALING; veilig LEVERING; 29 mei kussens besteld, 26 Juni ontvangen. Okay +/- 15dg levertijd niet gehaald!! KLANTENSERVICE (telefonisch); 14 juni gebeld, 15 juni gebeld...geen telefonisch contact mogelijk! KLANTENSERVICE (mail); 16 juni per mail gevraagd naar een indicatie...gewoon zodat we weten waar we aan toe zijn...krijg je een bijdehante opmerking van de klantenservice dat het door de feestdagen langer duurt! Hoezo feestdagen? Er zat 1 pinksterdag tussen! Ik snap best dat alles verschuift, maar geef een update tussendoor...dat zou zoveel schelen! Door het contact met de klantenservice waar je jezelf niet gehoord voelt, geven wij 4 sterren. We zijn superblij met de kussens en hopen er nog lang plezier van te hebben...maar wij kijken voor onze dochter wel bij de concurrent.

Sehr kundenfreundlich, Qualtät wie erwartet gut, Lieferungsdauer lang

Ich hatte zuerst die flaschen Maße bestellt. Als ich meinen Irrtum nach wengien Tagen bemerkte, habe ich angerufen. Der Mitarbeiter hat sich persönlich darum gekümmert, hat in der Produktion nachgefragt und dann den Auftrag storniert, mit freundlichen Grüßen. Ein wirklich guter Service! Die Lieferung des Kissens dauerte dann fünf Wochen, das war sehr lang. Das Paket wurde uns schon sieben Tage vorher für eien bestimmten Tag angekündigt, kam dann aber - ohne Information durch Hermes, lange nicht, Dann die Ankündigugn für eien bestimmten Tag. Dann der Hinweis, dass es doch nicht (an dem Tag) klappt. Am Tag darauf war es dann endlich soweit. Aber jetzt ist es da, passt super. Wir sind wirklich zufrieden.

Die kussens passen précies

De stof en de kleur van de kussen is heel mooi, goed afgewerkt

• Communicatie

Juist wat ik nodig had en had besteld

Geen probleem: men kan bestestellen en krijgen de kussen dat men nodig heb: maten, schuim en stof

• Communicatie N.v.t.

Sehr saubere Verarbeitung!

Wir haben bei Onlinekissen Polster für unser Expeditionsmobil bestellt. Die Polster dienen sowohl als Sitzkissen und Sitzlehnen, als auch als Matratze zum umgebauten Bett. Es dauerte ca. 3 Wochen bis zur Lieferung. Die Verarbeitung ist wirklich top und die Masse passen perfekt. Über den Liegekomfort kann ich noch keine Aussage treffen.

• Kommunikation k.A.

Om een goede kijk te hebben op welke stof het beste past in je interieur, bestaat de mogelijkheid om staaltjes te bestellen. Heel handig om te kijken welke stofkeuze je moet maken voor je te maken kussen op maat!

Zeer correct uitgevoerd.

Wij hebben nieuwe kussens besteld voor onze loungeset. De bestelling zelf ging vlot, ik werd door alle items van de bestelling geloodst met de nodige informatie. Gemakkelijk en eenvoudig. Ik had voordien 4 stofstaaltjes aangevraagd en ook vlug gekregen. Na 4 weken bestelling mooi verpakt ontvangen. Alles ziet er mooi uit en juist zoals ik besteld had. We hebben terug mooie stoelen . Ik kan onlinemaatkussens.nl zeker aanbevelen.

• Communicatie N.v.t.

Super Service und tolle Qualität

Kann man nur weiterempfehlen!!

Waar voor je geld!

Mooie kussenhoezen gekregen. Die door de meettips op de website goed passen. Ben er erg blij mee!!

• Communicatie

Mooie kussens, voor een nette prijs

Voor mijn tuinbankje op maat kussens bestelt. Eenvoudige bestel en keuze systeem en geworden zoals verwacht voor een redelijke prijs

• Communicatie

Duidelijke site om te bestellen

Eerst proefjes aangevraagd die werden de volgende dag al bezorgd. Nu bestelling geplaatst. Weet alleen niet wanneer die geleverd wordt.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie

Voor de andere bank onder de overkapping ook een kussen besteld. Kleur is zoals de staal aangeeft. Levering snel.

Perfect!

Voldeed helemaal aan de verwachting; ben er erg blij mee!

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG