Goed contact, goede kwaliteit!

Mooie kussens. Goed contact met onlinemaatkussens. Reageren snel.

• Communicatie

Alles gut gelaufen Service sehr freundlich und hilfsbereit

Freue mich darauf die Kissen zu benutzen

Sehr gut

Die Lieferung hat länger gedauert als angekündigt, vier Wochen statt zwei.

Sehr positive Erfahrung mit ihrem Unternehmen

Bedienungsfreundliches Program. Qualität und Preis sind korrekt. Bei meiner Bestellung stimmten die Farben 2415 ihrer Palette nicht ganz mit den gelieferten Kissen überein. 2415 oliev-grün gleicht eher 2417 lime

• Qualität k.A.

Perfekt mehr wie zufrieden

Sauber ordentlich alle meine Wünsche sind erfüllt

• Kommunikation

redelijk vlot en goede kwaliteit

100% POSITIEF

gewoon helemaal in orde.

Geweldig product, superservice

De makkelijke manier van bestellen en maten opgeven vind ik geweldig. Nadat ik zelf een foutje had gemaakt, hebben ze me geweldig geholpen het op te lossen.

Goede service!

Wij hebben kussens besteld en daarbij had ik een foutje gemaakt, heel attent werd ik hierover gebeld en toch heb ik m’n kussens op tijd ontvangen! Heel blij mee!!

• Communicatie

Goede communicatie, top levering en mooie kussens!

Kussens besteld voor onze camper. Vooraf staaltjes uitgezocht om thuis de juiste stof te kunnen kiezen. Samenstellen van de kussens via de website ging super! Ook tussentijds contact verliep snel. Kortom, goede ervaring! Enige waar we niet zo blij mee waren was het goedkoop ogende witte label met merknaam aan de zijkant van het kussen. Precies in het zicht! De stof zelf heeft een hele luxe uitstraling. Het ziet er dus niet zo mooi uit. Verwijderen is een uitdaging!

Gute Qualität, Kundenservice verbesserungswürdig

Die Kissen sehen gut aus, passen genau und sind so, wie wir uns das vorgestellt haben. Die Lieferung war mehr als holprig, die Information schlecht. Aber am Ende ist alles gut gegangen.

• Communicatie

Zeer goede service en het product ziet er top uit!

Voordat ik bestelde heb ik telefonisch advies gevraagd en stalen opgevraagd. Ik kreeg een dag later de stalen. De aankoop is van goede kwaliteit. Ze bieden aan wat ze beloven.

• Communicatie

Levering geheel naar verwachting en goede en duidelijke service.

Bij het nabellen i.v.m. uitblijven van info m.b.t. levering, werd duidelijk vermeld dat wij de kussens na het weekend zouden kunnen verwachten. Ik gaf aan een feest te hebben in het weekend en dat het fijn zou zijn de kussens dan te hebben. Precies op tijd werd er op zaterdag geleverd! Hulde voor Onlinemaatkussens en PostNL !

Alles i.O

Alles i.O.

Sehr gute Handarbeit.

Das ist nun schon mein zweites Kissen, von Ihnen, bloß mit anderen Maßen, bin immer wieder begeistert, dafür gibt man, gern, ein Paar Euro, mehr, aus, vielen Dank!!!!

Sehr gute Qualität

Ich habe neue Bezugsstoffe für meine Loungemöbel anfertigen lassen. Lieferung hat ca. 5 Wochen gedauert. Kundendienst hat immer sehr schnell geantwortet. Die Bezüge sehen klasse aus und machen qualitativ einen guten Eindruck.

• Kommunikation

Prima, makkelijk en mooi resultaat.

Prima, makkelijk en mooi resultaat, Net in huis kan nog niets zeggen over duurzaamheid.

• Communicatie

Eerst een paar staaltjes besteld en deze had ik de volgende dag al binnen. Daarna mijn kussens besteld. Het is druk momenteel, maar uiteindelijk toch binnen de gestelde termijn geleverd (ik kon alleen op de website niet achterhalen hoe lang de levertijd zou zijn. Deze kreeg ik telefonisch te horen). Kussens zijn de juiste maat en netjes afgewerkt.

• Communicatie

Super Qualität, sauber gefertigt, toller Service...

• Communicatie

Sehr schöne Bezüge, sehr sehr ordentlich genäht. Würde ich jederzeit wieder bestellen !!!

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.

• Communicatie

Guter Kundenservicer und tolles Produkt!

Ich habe für weiße Flop-Sitzkissen entschieden und nun habe ich ein super bequemes Outdoor- Sofa! Toll, vielen Dank! Kann ich nur empfehlen.

Goede kwaliteit kussenhoezen

Afmetingen gemakkelijk is de site in te geven en een paar weken later hoezen op maat van goede kwaliteit

behulpzaam en correct

alle afspraken netjes nagekomen

Nice Cushions - individual solutions

Thank you so much for my new lounge experience. The matress and back cushion are just a perfect fit for my self-made daybed.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG