Graag weer

Ik bestelde een zitkussen voor ons zitraam en het bestellen ging gemakkelijk, de levering was relatief snel en de kwaliteit was overtuigend. Wij bestellen zeker nog een keer.

Mooie stevige kussens.

Goede ervaring. Mooie stevige goed afgewerkte kussens. Rekening houden met levertijd. Geleverd volgens afspraak.

• Communicatie

Prachtige kussens, mooie kleur, stevige kussens

Wij hebben kussens voor onze loungebank besteld. Geleverd in 3 weken. De kleur en stof zijn prachtig en de kussens zitten heerlijk. Eindelijk kussens die niet inzakken, maar goed en comfortabel zitten! Ben benieuwd of ze zo mooi en goed blijven!

• Communicatie

Prima op maat gemaakt, paste perfect.

xxx

Kan niet beter

Zie boven

Gute Qualität

Die Polster sehen wertig aus und sind gut verarbeitet. Die Lieferung war etwas holperig aber letztlich lief alles gut.

• Kommunikation

prima, resultaat naar wens!

mooie kussens, zitten goed

Sehr gut

Mit den Kissen sind wir sehr zufrieden, genau das was wir uns vorgestellt haben. Nur die Lieferung war ein bisschen enttäuschent, weil die Verpackung war beschädigt und erst mal haben wir ein Schreck bekommen, aber die Kissen, Gott sei Dank, nicht.

• Communicatie

Mooi kussen precies op maat

Nette kussens

Kussens kwamen rond de beloofde tijd en waren correct gemaakt!

• Communicatie

Tot nu alleen 4 stof samples gekregen Aan de hand daarvan wel besteld In afwachting van de kussens nu

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Sehr bequeme Bestellung, stressfrei

Schnelle Kommunikation

Sehr gute Qualität zu angemessenen Preis

Würde sofort wieder kaufen.

• Kommunikation

Goede kwaliteit en mooie stof

Het is spannend. Bestellen en digitaal keuze maken. Maar voldoet perfect aan verwachting. Wij hebben zitting lounge en rug plof met extra kamer. Zit perfect. Stof en kleur naar verwachting.

Fantastisch!

Snelle levering, goede maatvoering en goede kwaliteit stof. Kortom mooi product en zit heerlijk.

Top kussen

Heel goed en mooi

Keine Kissen angekommen !!,,

Keine Kissen angekommen - überweisen sie noch heute das Geld retour !

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Top!!

Super mooie kwaliteit en heel netjes afgewerkt.

Schneller und zuverlässiger Service

Große Auswahl an Stoffen und Kissenqualitäten.

• Kommunikation k.A.

Keurig vakwerk

Enige minpuntje was dat ik niet echt wist hoe lang het ongeveer zou duren, maar wat er geleverd is ziet er keurig uit en de maten klopten precies.

• Communicatie

Super, ivm onze vakantie gevraagd voor latere leveren.. En dat is perfect gegaan. Het kussen ziet super mooi uit, heel blij mee.

• Communicatie

Gute Qualität, angemessene Lieferzeit!

Sowohl die Kissen als auch die Bezüge machen einen guten Eindruck. Die Nutzung und der Langzeittest stehen aber noch an.

Tolle Qualität

Relativ hohe Preise, aber auch entsprechend hohe Qualität. Sehr guter Konfigurator für Kissen. Die Versandverpackung könnte robuster sein.

Goeie producten, matige website

Het kost wat maar dan heb je ook wat. Bestelprocedures is echt niet fijn. 1 verkeerd type kussen besteld.

• Communicatie

Kwalitatief hoogstaande en mooi afgewerkte kussens.

Een keer gebeld om te vragen wanneer ik de kussens kon verwachten. Zeer vriendelijk te woord gestaan en een duidelijk antwoord. Levering volgde enkele dagen later. Ben er heel blij mee!

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG