Product precies zoals omschreven.

Perfecr

Het product was af en precies wat ik besteld had.

• Communicatie

Fijn om voor de bestelling een proefje te kunnen zien

Fijn om de proefjes in handen te hebben. Wel komen de proefjes soms echt niet overheen met de plaatjes op internet. Misschien zijn betere foto’s op de website van de stoffen een goed idee. Ik moest nu voor de 2e keer stofjes bestellen. De verzending duurde best wel lang. We hebben uiteindelijk wel een keuze kunnen maken en gaan kussens bestellen!

• Communicatie

Het ziet er mooi en afgewerkt uit ik ben dik tevreden

Zeer mooi afgewerkt kussen.

Uitstekende service en product

Voor de tweede keer kussens besteld. Er wordt goed advies gegeven, meegedacht. Online tool om te bestellen werkt handig. Eerste kussen voor tuinbank blijft mooi.r daarom heb ik hier weer besteld voor de loungebank. Derde bestelling volgt

Schöne Kissen

Schöne bequeme Kissen mit einem guten Stoffbezug. Passt wunderbar auf unsere Gartenmöbel.

Alles super, ausgezeichnet. Gern wieder

Die Kissen passen perfekt und sie sind perfekt genäht. Gute Qualität

• Communicatie

Qualitaet sehr gut, Fertigung dauert 20 Arbeitstage (4 Wochen)

Die Kissen sind massgetreu (+/- 1 cm), wobei das genaue Messen natürlich schon schwierig ist. Passen auf jeden Fall. Der Bezug ist qualitativ sehr hochwertig, alle die auf dem Loungekissen saßen sind begeistert. Wie eine Bettmatraze. Ab Lieferinfo, 5 Tage Lieferzeit aus den Niederlanden. Macht also 5 Wochen ab Bestelldatum, bis die Kissen da sind.

• Communicatie

Mooi kussen alleen het stinkt nogal

Beste lezer, fijn dat u naar mijn mening vraagt. Het kussen is mooi en past perfect. Alleen het ruikt nogal vreemd, de hele kamer van mijn dochter stinkt ernaar. Ik zou het zelf omschrijven als de geur van schimmel. Klopt dit en/of is dit bij jullie bekend? Graag hoor ik even van jullie.

Hoop volgende keer sneller

• Communicatie

Wirklich top Qualität zu fairem Preis!

Kann ich uneingeschränkt weiterempfehlen!

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Doen wat ze afspreken !!!!

Gratis staaltjes van stoffen gekregen, prima service

Excellent service

Great communication

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.

Mooi en betaalbaar

Duidelijke site, makkelijk bestellen en monteren, erg blij mee

Mooie kussens

Mooie kussens! We zijn erg tevreden

Prima kussens

Kussens zien er prima uit. Levering was keurig op tijd

Prachtig resultaat!

Mooie kleur, perfect op maat!

Ze doen wat ze beloven

Een hoes besteld voor onze lounge bank. De volgende ochtend bleek dat het de verkeerde maten waren. Met 1 mailtje dit kunnen corrigeren. De geleverde hoes is prima. Netjes afgewerkt. Het e-mail contact was prettig en er werd snel reageert.

Mooie kwaliteit , perfecte maat

Mooie kwaliteit. Perfecte maat en afwerking. Mooie stof dat gemakkelijk is schoon te vegen . ben er heel blij mee. Leveringtijd was niets op aan te merken, prima.

• Communicatie

Niet de kleur die we zoeken

Snelle toezending van de stalen, maar in de kleur groen die wij zoeken kunnen we niet het juiste vinden

• Communicatie

Wie beim letzten mal. Alles bestens. Gemütlich, sehr gute Qualität. Guter Stoffbezug und sauber verarbeitet. Gruß Issa

• Communicatie

Geleverd wat is besteld, prima!

Ik heb exact gekregen wat ik heb besteld. Omdat de levering in mijn vakantie zou plaats vinden, heb ik met het bedrijf gebeld of ze de kussens op een ander tijdstip wilden leveren. Was geen probleem. Ze zijn hun belofte nagekomen. Prima service.

Wunderschöne Sitzkissen!

Wir sind sehr begeistert über diese tollen Sitzkissen. Sie sehen sehr hochwertig aus! War ein super Kauf!

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

uiteindelijk alles goed

er was iets mis gegaan met onze bestelling maar uiteindelijk alles netjes opgelost en geleverd.

Erg tevreden

Hb zelf een lounchbankje gemaakt. Het kussen maakt het echt helemaal af.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG